Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:thee schreef op 14 april 2012 @ 12:34:

scamp, ze kunnen zeggen dat ze iets gestaft hebben om de schijn te wekken dat ze alleen forummer zijn...

Ja maar waarom zou je dan zeggen dat je iets gestaft hebt? dan kun je beter je mond houden.

Beetje vreemd dan.

Sowieso een beetje raar dat ze anoniem zijn want het komt toch wel uit wie het zijn.
quote:lamystere schreef op 14 april 2012 @ 12:30:

Thee, dat vroeg ik me ook al af na een post die ik las.

Junior, zou je daar antwoord op kunnen geven? Ik zie dat je veelvuldig op het forum bent.

Ik kan er wel op antwoorden. Als ik iets staf laat ik het de moderators beoordelen, de beoordeling zal ik nooit zelf doen.

Verder beoordelen/controleren de Mods al onze handelingen. Waarschuwingen en bannen worden sowieso altijd gedaan door de moderators.

mvg,

Junior.
quote:scamp schreef op 14 april 2012 @ 12:36:

[...]

Sowieso een beetje raar dat ze anoniem zijn want het komt toch wel uit wie het zijn.Gisteren was het denk ik een gevalletje van 'vergeten uit te loggen onder het eigen account', dus de juniors moeten er nog even handigheid mee krijgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:scamp schreef op 14 april 2012 @ 12:30:

[...]

Ik ben hier geen mod maar wel een mod op een ander forum en de juniors hoeven als het goed is niet te staffen maar kunnen gewoon meteen actie ondernemen. Het wordt dan toch nog nagekeken door de oppermods.

Dat kan, maar persoonlijk verkies ik de voorkeur dat de moderator het beoordeelt.

mvg,

Junior.
quote:himalaya schreef op 14 april 2012 @ 12:38:

[...]

Gisteren was het denk ik een gevalletje van 'vergeten uit te loggen onder het eigen account', dus de juniors moeten er nog even handigheid mee krijgen.

Daarom vind ik het anoniem zijn ook niet handig. Het is gewoon erg lastig om steeds in en uit te loggen.

Forummers gaan nu toch zitten raden wie wie is en over 2 maanden weten de meesten het
quote:thee schreef op 14 april 2012 @ 12:34:

scamp, ze kunnen zeggen dat ze iets gestaft hebben om de schijn te wekken dat ze alleen forummer zijn...

Maar wat is hieraan het probleem?

Ben je aan het vissen, vertrouw je iemand niet? Alle juniors worden gecontroleerd, dus lukraak dingen verwijderen of eigen rechter spelen is er m.i. niet bij.
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 12:39:

[...]

Dat kan, maar persoonlijk verkies ik de voorkeur dat de moderator het beoordeelt.

mvg,

Junior.Begrijp ik
Ik vind het ook een beetje spijkers op laag water zoeken.

De juniors doen haske goed werk, gekken krijgen hier geen enkele kans meer En ze worden nog gecontroleerd ook, dus wat wil je nog meer?
.
.
quote:impala schreef op 14 april 2012 @ 12:54:

Ik vind het ook een beetje spijkers op laag water zoeken.

De juniors doen haske goed werk, gekken krijgen hier geen enkele kans meer En ze worden nog gecontroleerd ook, dus wat wil je nog meer?eensch, gewoon vertrouwen hebben en het is maar een forum he. juniors moeten wel hun werk kunnen doen, straks zijn we ze weer kwijt, daar schieten we niks mee op.
Welja, laten we weer eens lekker bij voorbaat een hele discussie opzetten over de Wat als dit, Wat als dat- integriteit van de juniors. We hebben toch niks beters te doen. Man, laat het nou eerst eens gewoon gebeuren, en wees blij dat er wat extra werkbijen ingezet worden om snel wat te kunnen opruimen, wissen en verschuiven indien nodig. Handig toch, je kan ook moeilijk doen om het moeilijk doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Deel tekst van Jaap in topic jaap in "Israël en aanslagen op haar personeel in..." verwijderd ivm op de man spelen. Verder ter beoordeling bij de Moderators.

mvg,

Junior.
Juist, VC.

En ik zou het ook jammer vinden als ze ermee zouden stoppen (bijvoorbeeld omdat hun vaste nick uitlekt). De afgelopen week is mij in elk geval duidelijk geworden wat een werk ze verzetten.

Chapeau, juniors!

Ik vind het ook fijn te zien hoe snel er ingegrepen wordt. Dat maakt het voor malloten een stuk minder interessant om hier te vertoeven.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 13:27:

Deel tekst van Jaap in topic jaap in "Israël en aanslagen op haar personeel in..." verwijderd ivm op de man spelen. Verder ter beoordeling bij de Moderators.

mvg,

Junior.Hihi aan jaap en tegenstanders zou ik ook mijn vingers niet willen branden
.
De juniors doen het geweldig! En welke forummer er achter zit kan me echt niet boeien hoor.
Het topic Erotische massage is verwijderd ivm spam!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:himalaya schreef op 14 april 2012 @ 12:38:

[...]

Gisteren was het denk ik een gevalletje van 'vergeten uit te loggen onder het eigen account', dus de juniors moeten er nog even handigheid mee krijgen.

Kan..alle begin is moeilijk.

Waarom speculeren?
quote:impala schreef op 14 april 2012 @ 13:46:

[...]

Hihi aan jaap en tegenstanders zou ik ook mijn vingers niet willen branden Hiermede spreek je ook uit dat je Jaap steunt en zijn zogenaamde tegenstanders kent en op de hoogte bent. Ga dan ook niet op desbetreffende topic net doen alsof je zogenaamd niets weet.
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 13:27:

mvg,

Junior.Wat houdt de term en ondertekening "Junior" in?
quote:-susv- schreef op 14 april 2012 @ 14:51:

[...]

Hiermede spreek je ook uit dat je Jaap steunt en zijn zogenaamde tegenstanders kent en op de hoogte bent. Ga dan ook niet op desbetreffende topic net doen alsof je zogenaamd niets weet.

Alweer zo'n foute redenering.

Hoewel het inhoudelijk wel zou kunnen kloppen
.
Ach, misschien had ik gegronde redenen voor mijn vraag en ja, los daarvan vind ik hun werk erg prettig en snel maar dat betekent niet dat ik geen vraag meer mag stellen.
quote:boterblommetje schreef op 14 april 2012 @ 14:07:

[...]

Kan..alle begin is moeilijk.

Waarom speculeren?

Precies, het boeit mij echt niet wie het zijn. Ze doen goed werk en als alles objectief en snel gebeurt is het toch prima? Ik hoef echt niet te weten wie er achter zit.

@susv: even teruglezen, dan ben je weer bij. Of in het mededelingen topic kijken.
quote:-susv- schreef op 14 april 2012 @ 14:53:

[...]

Wat houdt de term en ondertekening "Junior" in?

Dat ik een Junior moderator ben. En Viva is bezig om te kijken voor een andere avatar zodat het nog duidelijker is wie de moderators zijn en wie de junioren.

mvg,

Junior.
quote:juniormoderatorviva schreef op 14 april 2012 @ 15:21:

[...]

Dat ik een Junior moderator ben. En Viva is bezig om te kijken voor een andere avatar zodat het nog duidelijker is wie de moderators zijn en wie de junioren.

mvg,

Junior.Misschien de nummer 2 van de avatar wedstrijd. ( ik weet niet eens meer welke dat was )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven