Ik mis Werner en Nynke
donderdag 19 april 2012 om 13:27
Voor de zoveelste keer probeer ik het weer, ik klik het tabblad 'blog' aan en lees het bovenste verhaal. Het onderwerp is niet eens zo slecht, maar toch pakt de tekst me niet. Terwijl mijn ogen verder lezen haken mijn hersens af en aan het eind van de blog weet ik niet meer wat ik heb gelezen maar heb ik wel een boodschappenlijstje klaar. De stijl pakt niet, de woorden zijn te traag, te saai, het stuk is te lang, of misschien zijn er nog vagere dingen mee mis.
Wat was het fijn om die stukken van Werner te lezen. Ok, die waren ook best lang, maar ze lazen zichzelf, ik zat hardop te grinniken en aan het eind vond ik het jammer dat ze uit waren.
De blogs van Nynke vond ik persoonlijk iets minder leuk, maar ze waren vaak snedig genoeg en goed genoeg geschreven om met plezier te lezen.
De wereldblogger wil nog wel eens leuk schrijven en heeft in ieder geval interessante verhalen.
Maar wat mis ik Werner en Nynke!
Wat was het fijn om die stukken van Werner te lezen. Ok, die waren ook best lang, maar ze lazen zichzelf, ik zat hardop te grinniken en aan het eind vond ik het jammer dat ze uit waren.
De blogs van Nynke vond ik persoonlijk iets minder leuk, maar ze waren vaak snedig genoeg en goed genoeg geschreven om met plezier te lezen.
De wereldblogger wil nog wel eens leuk schrijven en heeft in ieder geval interessante verhalen.
Maar wat mis ik Werner en Nynke!
Spreuken 18:2
donderdag 19 april 2012 om 13:35
quote:vivalda schreef op 19 april 2012 @ 13:33:
Ik heb er totaal geen last van. Ik hou niet zo van blogs eigenlijk.
Veelal een stukje tekst met een sausje van: kijk mij eens grappig schrijven...
Misschien gewoon niet mijn ding.
Ja! Goed verwoordt.
Het stukje van vandaag is ook totaal niet boeiend, gewoon gejat van Paulien Cornelisse (die veeeeel leuker schrijft). En we kunnen er ook niks meer bij schrijven, slim hoor.
Misschien gewoon niet mijn ding.
Ja! Goed verwoordt.
Het stukje van vandaag is ook totaal niet boeiend, gewoon gejat van Paulien Cornelisse (die veeeeel leuker schrijft). En we kunnen er ook niks meer bij schrijven, slim hoor.
donderdag 19 april 2012 om 13:37
Misschien gewoon niet mijn ding.Bij sommige van die blogs lijken de onderwerpen inderdaad vooral een soort excuus om eens te laten zien hoe grappig iemand kan schrijven. The horror! Maar Werner vertelde gewoon over zijn leven en deed dat heerlijk luchtig. Herkenbaar en hilarisch.
Misschien gewoon niet mijn ding.Bij sommige van die blogs lijken de onderwerpen inderdaad vooral een soort excuus om eens te laten zien hoe grappig iemand kan schrijven. The horror! Maar Werner vertelde gewoon over zijn leven en deed dat heerlijk luchtig. Herkenbaar en hilarisch.
donderdag 19 april 2012 om 13:38
quote:Kastanjez schreef op 19 april 2012 @ 13:37:
Nou moe? Hoe lang heb ik de blogs wel niet gelezen dat ik t afscheid van Werner gewoon gemist heb??? En hij staat zelfs niet meer in t rijtje bloggers! Waar kan ik zijn blogs terug vinden?http://www.viva.nl/category/archief/werner/
Nou moe? Hoe lang heb ik de blogs wel niet gelezen dat ik t afscheid van Werner gewoon gemist heb??? En hij staat zelfs niet meer in t rijtje bloggers! Waar kan ik zijn blogs terug vinden?http://www.viva.nl/category/archief/werner/
donderdag 19 april 2012 om 13:44
quote:charlottecharles schreef op 19 april 2012 @ 13:35:
[...]
Ja! Goed verwoordt.
Het stukje van vandaag is ook totaal niet boeiend, gewoon gejat van Paulien Cornelisse (die veeeeel leuker schrijft). En we kunnen er ook niks meer bij schrijven, slim hoor.Ik vond deze juist wel leuk. Maar jammer idd dat Werner en Nynke weg zijn.
[...]
Ja! Goed verwoordt.
Het stukje van vandaag is ook totaal niet boeiend, gewoon gejat van Paulien Cornelisse (die veeeeel leuker schrijft). En we kunnen er ook niks meer bij schrijven, slim hoor.Ik vond deze juist wel leuk. Maar jammer idd dat Werner en Nynke weg zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 19 april 2012 om 13:49
donderdag 19 april 2012 om 14:07
Ik had de openingspost kunnen schrijven, alleen vond ik Nynke dan weer ietsjes leuker/beter dan Werner.
Maar las beide altijd met plezier. Sterker nog; ik kon aan de titel (aan de rechterkant van het forum) al meestal opmaken dat één van beiden een blog had geschreven. Zo herkenbaar schreven ze (zonder saai te zijn).
De bloggers van nu kunnen me ook niet raken (sorry).
Maar las beide altijd met plezier. Sterker nog; ik kon aan de titel (aan de rechterkant van het forum) al meestal opmaken dat één van beiden een blog had geschreven. Zo herkenbaar schreven ze (zonder saai te zijn).
De bloggers van nu kunnen me ook niet raken (sorry).
tsja.....
donderdag 19 april 2012 om 14:23
Veelal een stukje tekst met een sausje van: kijk mij eens grappig schrijven...Misschien gewoon niet mijn ding.Ja, dat vind ik dus ook! Vond ik in het begin leuk, maar nu bijna alle stukjes op die manier geschreven worden gaat het me vervelen.
Veelal een stukje tekst met een sausje van: kijk mij eens grappig schrijven...Misschien gewoon niet mijn ding.Ja, dat vind ik dus ook! Vond ik in het begin leuk, maar nu bijna alle stukjes op die manier geschreven worden gaat het me vervelen.
donderdag 19 april 2012 om 14:37
Ik mis ze ook... andere stukjes vind ik ook best leuk, maar Werner en Nynke schreven behalve over gebeurtenissen of de laatste mode (bij wijze van) ook iets over hun leven, waardoor je ze een beetje kende.
Nieuwe blog = "ik ben benieuwd wat Nynke nu weer heeft meegemaakt" of "ik hoop dat Werner weer iets over Myrthe schrijft".
Nieuwe blog = "ik ben benieuwd wat Nynke nu weer heeft meegemaakt" of "ik hoop dat Werner weer iets over Myrthe schrijft".
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
donderdag 19 april 2012 om 14:40
Ik denk dat blogs wel een beetje over hun hoogtepunt heen zijn. Meestal zijn ze niet leuk, je moet verdomd goed kunnen schrijven om boeiend te blijven. Of heel onderscheidend zijn door mooie foto's of een bijzonder onderwerp, bijvoorbeeld.
Dat merk je hier ook op Viva, vroeger werd er veel meer gereageerd dan tegenwoordig.
Dat merk je hier ook op Viva, vroeger werd er veel meer gereageerd dan tegenwoordig.
donderdag 19 april 2012 om 15:36
quote:nouschi schreef op 19 april 2012 @ 14:40:
Als boer zoekt vrouw weer begint ga ik Nynke zeker missen. Zó grappig hoe ze daar over schreef.
Idd. Verder las ik haar nooit. De paar keer dat ik haar in het begin gelezen had ging het eigenlijk over niks, maar dat dan enorm opgeblazen. (zoals veel blogs)
Maar BZV was super! Kan ze niet nog eens komen gastbloggen daarvoor?
Als boer zoekt vrouw weer begint ga ik Nynke zeker missen. Zó grappig hoe ze daar over schreef.
Idd. Verder las ik haar nooit. De paar keer dat ik haar in het begin gelezen had ging het eigenlijk over niks, maar dat dan enorm opgeblazen. (zoals veel blogs)
Maar BZV was super! Kan ze niet nog eens komen gastbloggen daarvoor?
donderdag 19 april 2012 om 16:07