Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:juniormoderatorviva schreef op 15 april 2012 @ 13:51:

[...]

Prima, we komen er zo snel mogelijk op terug.

mvg,

Junior.Yezka heeft besloten direct een nieuw topic Kind in je uppie (3) te openen. Wil je alsjeblieft op het oude topic Kind in je uppie deel 2 een slotje zetten? Bedankt!
Mod, ik heb tegelijk met iemand anders een Buch in de bajes topic geopend op entertainment. Kun je ze samenvoegen of de mijne weghalen? Bedankt!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:zoeter schreef op 15 april 2012 @ 20:30:

[...]

Yezka heeft besloten direct een nieuw topic Kind in je uppie (3) te openen. Wil je alsjeblieft op het oude topic Kind in je uppie deel 2 een slotje zetten? Bedankt!

Oude topic gesloten.

mvg,

Junior.
quote:Maleficent schreef op 15 april 2012 @ 20:34:

Mod, ik heb tegelijk met iemand anders een Buch in de bajes topic geopend op entertainment. Kun je ze samenvoegen of de mijne weghalen? Bedankt!

Topic gesloten omdat daar alleen nog maar een posting stond met een verwijzing naar het andere topic.

mvg,

Junior.
Verwijderd, topic was vandaag al geopend en dit topic bevatte nog geen postings;

Buch in de Bajes

mvg,

Junior.
Ik heb een ban gekregen voor 2 dagen zomaar om niets? Heb niks verkeerds gedaan dus begrijp er niks van. Vind het ook raar dat er zomaar een ban word gegeven zonder een reden erbij. Ik hoop op een antwoord.

Mvg Hans.
Dat is vreemd eenzamehans, meestal, kuch, , krijg je een email met de reden.
Hoi mod, we hebben er weer een vol, dit topic mag op slot
quote:pixie_x schreef op 16 april 2012 @ 00:14:

Hoi mod, we hebben er weer een vol, dit topic mag op slot

Gesloten.

mvg,

Junior.
Dat was snel, bedankt!
quote:-no-nick- schreef op 16 april 2012 @ 00:08:

Dat is vreemd eenzamehans, meestal, kuch, , krijg je een email met de reden.Dat wist ik niet, zal mijn email bekijken, bedankt.
quote:juniormoderatorviva schreef op 16 april 2012 @ 00:16:

[...]

Gesloten.

mvg,

Junior.Waarom word mijn vraag genegeerd?
quote:eenzamehans schreef op 16 april 2012 @ 00:18:

[...]

Waarom word mijn vraag genegeerd?dit is een juniormod die kan jouw vraag niet beantwoorden.
quote:eenzamehans schreef op 16 april 2012 @ 00:18:

[...]

Waarom word mijn vraag genegeerd?

Beste Eenzame Hans,

Ik negeer je niet, ik ben de Junior Moderator. Ik heb totaal geen inzicht in jouw gegevens, waarschuwingen, bans enz.

De Moderators zullen morgenochtend je vraag hier zien.

Ik denk dat je het advies krijgt om ze te mailen met je vraag op forum@viva.nl.

mvg,

Junior.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2012 @ 00:22:

[...]

dit is een juniormod die kan jouw vraag niet beantwoorden.Je was mij voor, dit klopt .
quote:juniormoderatorviva schreef op 16 april 2012 @ 00:23:

[...]

Beste Eenzame Hans,

Ik negeer je niet, ik ben de Junior Moderator. Ik heb totaal geen inzicht in jouw gegevens, waarschuwingen, bans enz.

De Moderators zullen morgenochtend je vraag hier zien.

Ik denk dat je het advies krijgt om ze te mailen met je vraag op forum@viva.nl.

mvg,

Junior.

Dat wist ik niet ben nog niet zo lang lid. Bedankt voor je antwoord, zal wel mailen.

Mvg Hans
Verwijderd ivm spam het topic Moet ik stoppen met dragen van sexy kleding?

mvg,

Junior.
Mod, ik noemde het in een ander topic, maar eigenlijk vind ik het wel een heel goed idee van mezelf, dus ik wil het hier ook graag even melden in de hoop dat jullie het meenemen in jullie overwegingen.

Waarschijnlijk gaat de plaatjesplakfunctie binnenkort weer aan (toch?). Nu vind ik het forum zelf wel lekker rustig zonder plaatjes, maar ik begrijp dat een heleboel mensen er wel veel behoefte aan hebben, dus prima dat dat binnenkort weer mogelijk is.

Er zijn echter gebruikers (met name 1 persoon) die de irritante gewoonte hebben om veeeeeeel plaatjes in de OP te plakken. En dan bedoel ik echt meer dan 10 of 15 of zo. Leuk en aardig, maar daardoor scrol je je wel rot, op elke nieuwe pagina opnieuw. Is het mogelijk om een verbod in te stellen op het plakken van (zoveel) plaatjes in de OP? Liefst helemaal niet natuurlijk, maar anders maximaal 1 misschien?
Ik ben ook niet zo van het plaatjes plakken. Ik plak ook maar een paar per bericht, en dan ook alleen om dingen te verduidelijken. Meestal is tekst alleen al voldoende. De meeste andere forummers schrijven ook wel duidelijk, zodat ik (en de meeste anderen) het ook begrijp(en).
World of Warcraft: Legion
Ik had graag een verbetering gewild van de mobiele versie van het forum:

- Het forum op mobieltjes zou dezelfde functionaliteit moeten hebben als het "gewone" forum, zoals je dat op de computer (of laptop) ziet. Alleen (bij standaardinstellingen) geen avatar, geen foto rechts, geen reclame, maar wel meer mogelijkheden dan het nu heeft;

- Er bestaat geen app voor de Blackberry (die ik gebruik), wel voor andere mobieltjes, zover ik weet, zoals iPhone, Android, etc. Ik weet niet of er in functionaliteit verschil is tussen de forum-app en het huidige mobiele forum zoals die verschijnt op mobieltjes.
hans66 wijzigde dit bericht op 16-04-2012 10:21
Reden: Minder dwingend.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
quote:yvonjaspers schreef op 16 april 2012 @ 08:57:

Mod, ik noemde het in een ander topic, maar eigenlijk vind ik het wel een heel goed idee van mezelf, dus ik wil het hier ook graag even melden in de hoop dat jullie het meenemen in jullie overwegingen.

Waarschijnlijk gaat de plaatjesplakfunctie binnenkort weer aan (toch?). Nu vind ik het forum zelf wel lekker rustig zonder plaatjes, maar ik begrijp dat een heleboel mensen er wel veel behoefte aan hebben, dus prima dat dat binnenkort weer mogelijk is.

Er zijn echter gebruikers (met name 1 persoon) die de irritante gewoonte hebben om veeeeeeel plaatjes in de OP te plakken. En dan bedoel ik echt meer dan 10 of 15 of zo. Leuk en aardig, maar daardoor scrol je je wel rot, op elke nieuwe pagina opnieuw. Is het mogelijk om een verbod in te stellen op het plakken van (zoveel) plaatjes in de OP? Liefst helemaal niet natuurlijk, maar anders maximaal 1 misschien?

WIj gaan deze week een beslissing nemen mbt het plaatjesplakken. Wij zullen je idee meenemen. Dank voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:hans66 schreef op 16 april 2012 @ 10:03:

Ik had graag een verbetering gewild van de mobiele versie van het forum:

- Het forum op mobieltjes zou dezelfde functionaliteit moeten hebben als het "gewone" forum, zoals je dat op de computer (of laptop) ziet. Alleen (bij standaardinstellingen) geen avatar, geen foto rechts, geen reclame, maar wel meer mogelijkheden dan het nu heeft;

- Er bestaat geen app voor de Blackberry (die ik gebruik), wel voor andere mobieltjes, zover ik weet, zoals iPhone, Android, etc. Ik weet niet of er in functionaliteit verschil is tussen de forum-app en het huidige mobiele forum zoals die verschijnt op mobieltjes.

Hans, de problemen met de App zijn al tig keer doorgegeven, er is zelfs een apart bug-topic. Maar de technische dienst heeft het waarschijnlijk Heel Druk met andere dingen, en heeft het geen prioriteit.

Ik heb van een app-maker begrepen dat een aparte app maken voor een ander soort toestel, weer veel extra werk is. En dan wordt er gekeken naar de grootste groep gebruikers of de tijd die het kost om een app te maken voor een bepaalde gebruikersgroep.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:eenzamehans schreef op 16 april 2012 @ 00:04:

Ik heb een ban gekregen voor 2 dagen zomaar om niets? Heb niks verkeerds gedaan dus begrijp er niks van. Vind het ook raar dat er zomaar een ban word gegeven zonder een reden erbij. Ik hoop op een antwoord.

Mvg Hans.

Er is een mail naar je gestuurd naar het emailadres waar je mee geregistreerd staat. Je zou ons inderdaad nog een mail kunnen sturen naar forum@viva.nl, dan kunnen we de reden alsnog aan je laten weten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Goh Mod, is je quotefunctie stuk? Forum je soms ook mobiel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 16 april 2012 @ 11:54:

Goh Mod, is je quotefunctie stuk? Forum je soms ook mobiel?

Onze quote functie werkt inderdaad niet zoals hij zou moeten werken en nee, ben niet eens mobiel aan het forummen . Maar er wordt nu naar gekeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven