Waarom kinderwens?

20-04-2012 23:08 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!
quote:Summerdance schreef op 20 april 2012 @ 23:42:

[...]

Serieus, als jij zo reageert op een eerste date dan zou ik als ik jou was gewoon voorlopig even helemaal niet daten

Opgewonden standje, straks krijg je het nog aan je hart!Maar hij is toch van tevoren eerlijk geweest? Dan mag hij toch wel verwachten dat hij met iemand op date gaat die ook geen kinderen wil?
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:41:

[...]

Kan allemaal, maar ik ben jou niet en jij bent mij niet. Ik ben 32 en vind het tijd voor een vaste relatie.... Dat jij anders in het leven staat is prima, maar niet iedereen is zo hé... Ik ben namelijk heel serieus en to the point.

En zo vriendelijk ook

Nee, jij gaat er wel komen in datingland!

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:32:

[...]

Ik hou niet van dat soort gediscussieer. Ik heb toch vantevoren oud en clear duidelijk gemaakt: ik wil geen kinderen!!!! Dus waarom zou je daar als persoon die wél kinderen wil op reageren? Spoort niet.....

Sjonge,het is maar een suggestie.. je wilt advies zeg je.. oké,never mind.

Nog veel succes met meer mislukte dates.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
To relax man. Nieuw ronden, nieuwe kansen. Neem een borrel en get over it.
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:43:

[...]

Ja,.... leueueueueuk, allemaal ff lachen; 1, ,2 3: hahaha, Popsicle is the laughing stock of his own topic :SMaar Bloemetje heeft wel gelijk!
quote:rozenstruikje schreef op 20 april 2012 @ 23:28:

Dat een vrouw kinderen wil, wil absoluut niet zeggen dat ze kinderen van jou wil.Maar waarom gaat ze dan op een date met een vent die ze WEL wil? Waarom zou je daar überhaupt op reageren? DAT snap ik niet, das toch tijdverspilling, wat heeft dat nou voor zin???
quote:phoolan schreef op 20 april 2012 @ 23:40:

[...]

. Hij wil zeuren. allen al om die reden zou ik na de eerste date opstappen.
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:39:

[...]

Ik moet ook even netjes op die posts reageren hé... ;) Maar barst los Ja. Dit is waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilt hebben. Het is een gevoel, namelijk. Kinderen dienen geen enkel nut. Het gekke is ook dat ik heel blij ben met mijn kinderen, ondanks dat ze bijzonder on praktisch zijn (kan nooit meer uitslapen, soms niet door slapen, ga maar eens met 2 peuters gezellig shoppen op de markt in je eentje etc). Verder heb ik kinderen altijd al leuk gevonden, dat maakt denk ik ook uit. Bij Elninjoo bijvoorbeeld lees ik altijd dat ze kinderen heel irritant vindt.
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2012 @ 23:45:

[...]

Maar hij is toch van tevoren eerlijk geweest? Dan mag hij toch wel verwachten dat hij met iemand op date gaat die ook geen kinderen wil?

JA dat weet ik dus niet.

IK vind sowieso dat je niet al te veel moet verwachten op een eerste date.

En om daar zo vreselijk over het naadje van te gaan, ja dat vind ik een tikkie overdreven.

Misschien moet TOP voortaan eerst een paar sollicitatie formulieren opsturen.
quote:Summerdance schreef op 20 april 2012 @ 23:45:

[...]

En zo vriendelijk ook

Nee, jij gaat er wel komen in datingland!

SuccesNeehee, luister, ik heb (inmiddels: had) gewoon een heel duidelijk profiel daarzo, met wat ik wel en niet wil, en dat ik geen reactie wil krijgen van vrouwen die kinderen willen (tenzij ze ermee kunnen leven dat het 'em dus niet gaat worden en zo, en er dus ook niet over beginenn maar dus gewoon weten waar ze aan beginnen). Maar laat maar ook joh.....
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:43:

[...]

Ja,.... leueueueueuk, allemaal ff lachen; 1, ,2 3: hahaha, Popsicle is the laughing stock of his own topic :S

Je zit wel heel graag in de slachtofferrol hè.

Je stelt een vraag die uiteindelijk niks te maken heeft met waarom jij dit topic begint.

Vraag dan gewoon:" hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds tegen vrouwen met kinderwens aanloop."

Zo duidelijk ben je niet. Ik vraag me af of het daar met daten ook scheef loopt.
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:48:

[...]

Neehee, luister, ik heb (inmiddels: had) gewoon een heel duidelijk profiel daarzo, met wat ik wel en niet wil, en dat ik geen reactie wil krijgen van vrouwen die kinderen willen (tenzij ze ermee kunnen leven dat het 'em dus niet gaat worden en zo, en er dus ook niet over beginenn maar dus gewoon weten waar ze aan beginnen). Maar laat maar ook joh.....

Joh whatever makes you happy!

Nogmaals succes ermee
quote:Summerdance schreef op 20 april 2012 @ 23:47:

[...]

JA dat weet ik dus niet.

En om daar zo vreselijk over het naadje van te gaan, ja dat vind ik een tikkie overdreven.

Misschien moet TOP voortaan eerst een paar sollicitatie formulieren opsturen.
quote:Summerdance schreef op 20 april 2012 @ 23:47:

[...]

JA dat weet ik dus niet.

Misschien moet TOP voortaan eerst een paar sollicitatie formulieren opsturen.Daten via internet vind ik idd net 'n soort sollicitatieronde, je zoekt immers jouw ideaal plaatje op papier. Moet daarna nog irl zien te klikken, maar ik zou het veel rotter vinden met iemand op date te zijn waar ik echt op val en er blijkt 'n dealbreaker in 't spel te zijn zoals kinderen/wens.
quote:vosje78 schreef op 20 april 2012 @ 23:47:

[...]

Ja. Dit is waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilt hebben. Het is een gevoel, namelijk. Kinderen dienen geen enkel nut. Het gekke is ook dat ik heel blij ben met mijn kinderen, ondanks dat ze bijzonder on praktisch zijn (kan nooit meer uitslapen, soms niet door slapen, ga maar eens met 2 peuters gezellig shoppen op de markt in je eentje etc). Verder heb ik kinderen altijd al leuk gevonden, dat maakt denk ik ook uit. Bij Elninjoo bijvoorbeeld lees ik altijd dat ze kinderen heel irritant vindt.Hmmm, okay, het is een puur gevoelsmatig moederding dat je hebt dus. Ja, kan.... Gerespecteerd, bij deze...
quote:elninjoo schreef op 20 april 2012 @ 23:54:

[...]

Daten via internet vind ik idd net 'n soort sollicitatieronde, je zoekt immers jouw ideaal plaatje op papier. Moet daarna nog irl zien te klikken, maar ik zou het veel rotter vinden met iemand op date te zijn waar ik echt op val en er blijkt 'n dealbreaker in 't spel te zijn zoals kinderen/wens.Zo héhé, met JOU kan ik praten! Dat is dus wat ik meegemaakt heb... (voor de ZOveelste keer....) Uiterlijk elkaar top vinden, innerlijk ook heel veel raakvlakken zien, van mijn profiel WETEN dat ik geen kinderen wil (en het dus geen zin heeft om te reageren als de dame in kwestie ze WEL wil, omdat je gewoon geen enkele basis hebt), maar vervolgens wel in real life zeggen dat je ze dus wilt :S Ja, Mensch, waarom date je me dan??????? Waarom doe je dan zogenaamd of alles leuk is en zo..... Dat is gewoon een rotstreek.
Misschien in je profiel zetten dat je gesteriliseerd bent?
quote:cheerlesscard schreef op 20 april 2012 @ 23:49:

[...]

Je zit wel heel graag in de slachtofferrol hè.

Je stelt een vraag die uiteindelijk niks te maken heeft met waarom jij dit topic begint.

Vraag dan gewoon:" hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds tegen vrouwen met kinderwens aanloop."

Zo duidelijk ben je niet. Ik vraag me af of het daar met daten ook scheef loopt.Sorry hoor, als ik met KOEIELETTERS in een profiel heb staan dat ik dus geen kinderwens heb, dat reageren zinloos is als je ze wel wilt etc etc. En vervolgens komt er een dame langs die dus reageert (en dus blijkbaar kan accepteren dat ze er niet gaan komen), mij gek maakt, zogenaamd mij ook helemaal ziet zitten, en dan ineens zegt: ik wil kinderen. Wat is daar duidelijk of onduidelijk aan? Waarom ben IK dan de gebeten hond volgens jou? ik ben toch van te voren ontzettend duidelijk en eerlijk?
quote:elninjoo schreef op 21 april 2012 @ 00:05:

Misschien in je profiel zetten dat je gesteriliseerd bent?Dat stond er! Geen kinderwens, ben gesteriliseerd, de hele santekraam! En dan tóch reageren als je stiekem een kinderwens hebt..... wtf.... Waarom GA je dan überhaupt op date? Dat is toch krankorum?? Dan spoor je toch niet?
quote:Summerdance schreef op 20 april 2012 @ 23:50:

[...]

Joh whatever makes you happy!

Nogmaals succes ermeeTnx, we agree to disagree Dat geeft ook helemaal niet. Jij ziet het A, ik zie het B. We zijn allemaal mensen ;)
quote:phoolan schreef op 20 april 2012 @ 23:45:

To relax man. Nieuw ronden, nieuwe kansen. Neem een borrel en get over it.Na de zóveelste??? Ik kan daten tot ik een ons weeg, kom altijd mispoezen tegen... Op gegeven moment ben je daar klaar mee hoor.... En ik drink geen druppel alcohol trouwens :P Ik had dat hele internetdating trouwens al lang afgezworen, maar iemand anders op het forum had me een hart onder de riem gestoken om het toch weer eens te proberen. Maar vervolgens heb ik dus gewoon weer dezelfde ongein.... Business as usual. Ben er klaar mee.
Jij vraagt wat is het praktisch nut van een kinderwens en waarom bestaat die bij alle vrouwen?

Ik kan hier drie dingen over zeggen:

- Kinderen hebben geen praktisch nut.

- Zonder kinderwens was de mensheid uitgestorven.

- De meeste mànnen hebben ook een kinderwens.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:koettie schreef op 20 april 2012 @ 23:21:

Ik heb eigenlijk ook geen kinderwens. Maar goed, nog een tijd om van gedachte te veranderen, ben 20. Maar ik vind er niets aan, aan kinderen.One of very view sane people on the planet Welcome aboard.....
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:05:

[...]

Sorry hoor, als ik met KOEIELETTERS in een profiel heb staan dat ik dus geen kinderwens heb, dat reageren zinloos is als je ze wel wilt etc etc. En vervolgens komt er een dame langs die dus reageert (en dus blijkbaar kan accepteren dat ze er niet gaan komen), mij gek maakt, zogenaamd mij ook helemaal ziet zitten, en dan ineens zegt: ik wil kinderen. Wat is daar duidelijk of onduidelijk aan? Waarom ben IK dan de gebeten hond volgens jou? ik ben toch van te voren ontzettend duidelijk en eerlijk?

En dat allemaal in 1 date?

Vlotjes...

Jij laat wel heel makkelijk je hoofd op hol brengen zeg.

Misschien is dat een optie, je niet zo snel gek laten maken

IK meen het oprecht, het scheelt een hele hoop frustratie
quote:EvyBlissy schreef op 21 april 2012 @ 00:13:

Jij vraagt wat is het praktisch nut van een kinderwens en waarom bestaat die bij alle vrouwen?

Ik kan hier drie dingen over zeggen:

- Kinderen hebben geen praktisch nut.

- Zonder kinderwens was de mensheid uitgestorven.

- De meeste mànnen hebben ook een kinderwens.Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik dit topic heb gestart in een opwelling hoor... Nou ben ik van nature al erg emotioneel, maar dan toch.... Kom net thuis van de zóveelste flopdate waarin er dus een kinderaap uit de mouw kwam terwijl vantevoren duidelijkheid was van mijn kant dat ik er niet aan wil. Dus ben nu ook pissed off zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven