Dubbel kansloos...

23-04-2012 18:21 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken twee jongens die mij wel zien zitten. Ze zijn begin 20, jonger dan ik dus, maar allebei redelijk serieus voor hun leeftijd.

Jongen 1: Knap, lief, heel erg ambitieus, heeft heel veel aan zijn hoofd. Hij zei dat ie me leuk vond, trok dat toen terug en vindt me vervolgens nog leuker (dat merk ik). Hij is wel erg serieus voor zijn leeftijd en gaat niet zo mee in mijn gekkigheid, hij geniet er wel van als ik weer eens wat "vreemds" uithaal en moet er enorm om lachen. Gelukkig maar, hij lacht te weinig...

Jongen 2: Knap, iets minder lief, niet zo ambitieus, heeft eveneens veel aan zijn hoofd. Hij vroeg me naar een feestje te komen, deed toen heel erg afstandelijk, maar vroeg wel of ik van de week wat met m zou drinken om me wat te vertellen. Hij vindt me nog steeds leuk, dat wel. Deze jongen gaat wel mee in mijn gekkigheid en is zelf enorm grappig, hij maakt me meer aan het lachen dan jongen 1. Het is wel een beetje type getergde foute man.

Tot zover gezellig allemaal. Het punt is alleen, ik wil meer, maar niet alles. Ik wil geen relatie, met niemand. Maar ik wil ook niet niks... En als ik voor de 1 ga dan valt de ander (uiteraard) weg. Maar wat te doen? Liefde...het is zo niet mijn ding...

Ach laat ik er maar een polletje bij gooien.

Wie van de twee?

Totaal aantal stemmen: 37

Jongen 1 (54%)
Jongen 2 (46%)
toch zijn jou beiden typetjes mannen met "veel aan hun hoofd"
quote:bammetjebamie schreef op 23 april 2012 @ 23:24:

[...]

Mooi, dat laat nummer twee over voor Minny.

Ook weer opgelost.

Kan ik nu gaan slapen.Hahahahahaahahahaha, ja! idd!
quote:bammetjebamie schreef op 23 april 2012 @ 23:24:

[...]

Mooi, dat laat nummer twee over voor Minny.

Ook weer opgelost.

Kan ik nu gaan slapen.
Haha, nou ik zal er ff over nadenken Yavanna

Wat spreekt je bij hem trouwens het meest aan dan, daar ben ik nu wel benieuwd naar!
een soort luxeprobleem

maar dit is misschien de oplossing;een deeltijdfunctie.

er zijn immers 7dagen EN nachten per week.

wel ff eerlijk zijn tov beide mannen.

dan mogen ze zelf kiezen hoe ver ze willen gaan.

veel plezier met je toyboy,s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven