Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Grrrr.. en ik erger me groen en geel aan Goldman.

Zit rond te zappen als een kip zonder kop om midden in een duikbootfilm die al anderhalf uur bezig is te blijven hangen.

Ik ga zo naar bed...
Mogguh

Wat een rotfilm was dat hè Gold. Gelukkig vond Jan er niets aan en hebben we een crimi opgezet.
Moggu..
Uk en Middelste hebben al vakantie,Oudste moet deze week nog naar school.

Ik ga zo naar de zaak om vervolgens thuis te gaan werken,echt een luxe dat dat kan!

Verder moeten er wat boodschappen gedaan worden en de benedenverdieping mag weer gestofzuigd worden.
Oh hebben die twee weken Coe? Ben je klaar mee met dit weer. Nu maar hopen dat we een hele mooie zomer krijgen.

Moet nog tot vier uur en ik heb nu al geen zin meer. Blugh. Tijd voor vakantie. Ik ga aftellen. Nog zeven weken.
Ja Zoeb,de jongens hebben hier 2 weken.Vandaag viel het met het weer wel mee,Uk heeft veel buiten gespeeld,die houd ik niet meer binnen.

Vanochtend gewerkt,vanmiddag wat boodschappen gedaan en 2 wassen opgehangen.Vriend heeft gestofzuigd.

Zometeen even naar Middelste kijken,die spelen op een groot veld dus dat is spannend voor ze.

Heerlijk Zoebie,nog 7 weken en dan lekker vakantie!Hoelang is dat geleden?

Iedereen verder druk?
Poeh poeh...wat een dag.

Een hele drukke dag op het werk (da's alleen maar goed natuurlijk) en ik wil zo nog even langs bij mijn vadertje, zo op mijn moeders' sterfdag.
Blij dat ik even bij vadertje geweest ben.

Hij was weer in tranen, maar hij waardeerde het wel heel erg dat ik er even was. Ik had een hele mooie kaart gekocht met een spreuk over troost en die heb ik hem gegeven.
Het is natuurlijk ook verdrietig om je vrouw te moeten missen.

voor jou!

Wij zijn maar even naar Middelste gaan kijken,het regende best door en ik had het gewoon koud!

Bij thuiskomst Uk blij gemaakt met slagroomsoesjes
Mogguh.

Gold het zal best tegenvallen voor je vadertje. Mannen kunnen soms zo verdrietig zijn. Ik zie het aan mijn vrijgezelle zwager die voor zijn moeder heeft gezorgd. Die is nog steeds in tranen als hij het over haar heeft. Wel fijn dat je nog even bent geweest. Wat een lief idee, die kaart.

Coe twee weken vakantie. Wat lang. Maar het weer wordt vanaf woensdag beter. Zaterdag hebben ze het zelfs over 20 graden. Wat fijn is dat.
Ik heb een lijstje.

Diepvries schoonmaken.

Beneden hondenharen wegzuigen en dweilen

Badkamer poetsen.

Haar verven. (Kan ik beter andersom doen).

Vanmiddag werken tot vanavond 10 uur.
Moggu...

Ik mocht uitslapen van vriend.
* kijkt voorzichtig om het hoekje *

Ben ik nog welkom?
Tuurijk Fus. Leuk juist. Hoe gaat het met jou en met de kleine en met allemaal?

Van mijn lijst is niets gekomen. Alleen de diepvries en mijn haar zit nu in de verf. Ben te lang in het dorp blijven hangen en een spijkerbroek., jasje en shirt rijker.

En dan moet ik me rot jagen want ik moet om 2 uur op mijn werk zijn.
Jij altijd lieve Fussie!!

Hoe gaat het met jou en je mannen?
Hé die Fuss! Leuk!!

Hoe is het met jullie?

Ik was de eigenlijk de hele dag de hort op.

Vanmorgen tennis en koffieleut, even thuis voor een boterham en vanmiddag met de auto naar de garage. Tijdens het wachten kon ik 'even' (de hele middag dus... Grrrr...) met een leenfiets de stad in maar in tegenstelling tot Zoeb heb ik alleen dingen gekocht die ik nodig had.
Het eten staat voorbereid klaar en nu is het wachten op een telefoontje van Goldman hoe laat die thuis is...
En wie zegt dat ik die dingen niet nodig had Gold.

Ik ben aan het werk en dan hoor ik net dat ik maar tot 18.00u moest. Nu blijf ik echt zitten tot 22.00u. Echt iets voor mij om een verkeerd rooster in mijn agenda te zetten.
Hihi, dat was mijn interpretatie Zoeb .

Wat een stunt, een verkeerd rooster in je agenda

Ik heb nog even achter de naaimachine gezeten: Een spijkerbroek van Troela omgezoomd en een joggingbroek van Goldman gerepareerd.

En de vloer geswiffert.

Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Goldman zit te werken en er is geen reet op tv dus ik ga lekker vroeg naar bed.
Ha Fus, dit is echt TE toevallig! Zat vanmiddag nog aan je te denken en overwoog je te mailen. Ben zo benieuwd hoe het met je is!
Wat zijn jullie allemaal weer nuttig bezig zeg. Als ik door de week moet werken doe ik behalve koken echt haast niets

Mmmm, vakantie daar zou ik ook wel weer eens zin in hebben, wie weet komt het er nog van dit jaar.

Zoeb, ga je ook echt op vakantie of ga je thuis vakantie vieren?

Er is echt weinig op TV dus denk dat ik net als Gold lekker vroeg naar bed ga!
Hoi

Ik ga zeker vroeg naar bed. We hebben een druk weekend achter de rug, en gisteren was ik zo stom om een film tot laat af te kijken.

En natuurlijk kon ik er om 4 uur uit omdat M huilde en kon ik daarna niet meer slapen
Moggu

En haaaaai Fuss

vandaag hebben de kippies en konijnen buiten gelopen. Gezellig Nog geen katten gezien.

Heg is weg, enorme ruimte omte zien inde tuin tot er weer een schutting komt. Grofvuil is ook weg. En het huis ziet er ordelijker uit. Nijver geweest dus de afgelopen dagen.

Mijn moeder is terug naar haar woonplaats. Ga morgen uitzoeken of ze daar goed terecht is.
Moggu..
Even snel. Straks meer.

Ik moest gisteren om twee uur beginnen, maar ik hoefde maar 4 uur. Tot 6 uur dus, ik kwam er om 8 uur pas achter. Dus ik heb doorgewerkt want het was druk. En ik heb er dus uiteindelijk 8½ gewerkt. Ik heb zelfs nog een half uur langer gewerkt omdat ik op de valreep nog een klant kreeg met een virus, die bellen dus nog om 2 minuten voor 10.

Ik kwam gisteravond thuis en het rook heel raar binnen. Dus ik vroeg Jan wat dit was. Hij zegt: "Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Wat wil je eerst horen".

Dan maar het slechte nieuws: ' Nu er was niets te eten". ??

Ik had toen ik om half twee weg ging de nasi aan laten staan en Jan was pas om half vijf thuis. Die was dus heel erg aangebrand.

Het stonk behoorlijk in huis. Jan heeft alles weg kunnen gooien en is naar de winkel gemoeten om iets anders te eten te halen.

Het goede nieuws volgens Jan. " Alzheimer is erger dan dementie.

In een café gooi je met alzheimer je glas om en met dementie vergeet je te betalen". Ik ben dus gepest gisteravond door mijn man.

Ik heb me dus gisteren toch veel te veel moeten haasten.

Vandaag maar een frietdag.

Nu douchen en werken. Moet om negen uur beginnen. Ik heb gisteravond nog kunnen ruilen met een jongen die graag wilde uitslapen. Die begint dus om half elf. Fijn ben ik lekker op tijd thuis. Nou ja ik moet tot vijf uur, dus weer een lange dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven