Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Anoniem_64cf6f24eb981
woensdag 25 april 2012 om 20:18
Een van mijn vele talenten, haha.
Ik ben geobsedeerd door die franjelaarzen en ik baal dat ik geen goed, goedkoper alternatief kan vinden.
'mijn' leren jasje staat ook nog steeds op 'back soon' bij Zara, voor sommige items moet je echt snel zijn.
Anoniem_64cf6f24eb981
woensdag 25 april 2012 om 20:19
Anoniem_64cf6f24eb981
woensdag 25 april 2012 om 20:22
Die jas van mijn semi-collega is van de wintercollectie en dus helemaal niet meer te krijgen. Helaas. Hij is perfect nl. Goede lengte, geen ceintuur, niet double breasted. Mijn winterjaskarma is verstoord. Die MS jas van vorige winter heb ik ook nooit meer kunnen vinden en daarvan hadden ze ook geen variant in hun collectie gestopt.
Weet je nog die op die tassenwebsite? DIe ook van Zara bleek? zucht
Even 1 ding over MS, het is wel klote qua knopen. Heb bij nieuwe jas WEER 2 knopen eraf. Inclusief 1 gescheurd bij de muts. Winterjas ook al. Jammer dat er geen adres is in VD-stad anders ging ik terug.
Anoniem_64cf6f24eb981
woensdag 25 april 2012 om 20:27
Dat is idd belachelijk. Dat knopen niet goed zijn aangezet, dat is vaak zo. Gebeurt machinaal. Enige optie is om het zelf (meteen) opnieuw te doen met de hand. Maar dat de knoopsgaten uitscheuren is wel slecht.
Anoniem_64cf6f24eb981
woensdag 25 april 2012 om 20:31
Best gek eigenlijk, dat VDstad geen eigen winkel heeft.
De muts zit met knopen vast aan de rest van de jas, dat is dus gescheurd grrrr. Kan het wel zelf maken. Maar idd, volgende keer ga ik zelf uit voorzorg de knopen goed vastzetten.