Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's getting ready for summer! #72

16-04-2012 00:09 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.

Deel 71
Een van mijn vele talenten, haha.

Ik ben geobsedeerd door die franjelaarzen en ik baal dat ik geen goed, goedkoper alternatief kan vinden.
Heel cool die jas!

'mijn' leren jasje staat ook nog steeds op 'back soon' bij Zara, voor sommige items moet je echt snel zijn.
Die jas van mijn semi-collega is van de wintercollectie en dus helemaal niet meer te krijgen. Helaas. Hij is perfect nl. Goede lengte, geen ceintuur, niet double breasted. Mijn winterjaskarma is verstoord. Die MS jas van vorige winter heb ik ook nooit meer kunnen vinden en daarvan hadden ze ook geen variant in hun collectie gestopt.
Roz denk je niet dat het beter is om nu even van je haar af te blijven?
Die teddy-achtige jas is ook

Weet je nog die op die tassenwebsite? DIe ook van Zara bleek? zucht

Even 1 ding over MS, het is wel klote qua knopen. Heb bij nieuwe jas WEER 2 knopen eraf. Inclusief 1 gescheurd bij de muts. Winterjas ook al. Jammer dat er geen adres is in VD-stad anders ging ik terug.
Dat is idd belachelijk. Dat knopen niet goed zijn aangezet, dat is vaak zo. Gebeurt machinaal. Enige optie is om het zelf (meteen) opnieuw te doen met de hand. Maar dat de knoopsgaten uitscheuren is wel slecht.
Best gek eigenlijk, dat VDstad geen eigen winkel heeft.
De muts zit met knopen vast aan de rest van de jas, dat is dus gescheurd grrrr. Kan het wel zelf maken. Maar idd, volgende keer ga ik zelf uit voorzorg de knopen goed vastzetten.
ik denk steeds dat jullie het over ms mode hebben
Haha, MM, die associatie heb ik ook steeds. Maar Maison Scotch is zo'n gedoe om telkens te typen. Oh, zet nog iets grappigs op Lexa.
Ik heb wel eens iets bij MS mode gekocht
Volgens mij ben ik er niet meer binnen geweest sinds mijn oma er niet meer is. En dat is sinds 1996...
Maat 38 noemen zij een S en is tevens de kleinste maat. Ik denk niet dat het ooit iets gaat worden tussen mij en M&S.
Heb ik toch eindelijk een normale maat

Mooie schoenen

Ben benieuwd hoe die schoenen zitten. Ik vind de vorm een beetje gek, met zoveel ruimte op de wreef, maar dan strak bij de enkel.
Deze tas staat nog steeds op mijn alsikrijkben-wislist

Is ook mooi!
Ik hoop dat de schoen een soort binnenschoen heeft zodat het wel lekker aansluit.

Of zoals de laarsjes die ik nu aanheb een harde schoen zodat het niet zo erg is dat het bij de enkel los zit.
Zo ziet het er niet echt uit vind ik.
Nope. Meer als sloffen
Ze hebben iets middeleeuws/Robin Hood achtigs.
En dan met een trui met puntvormige muts
En een brede riem, en een legging.
En belletjes op de schoenen borduren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven