afbeelding van mijn zoontje op youtube

26-04-2012 16:25 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag van jullie horen of ik overdrijf of dat jullie het volgende ook niet zo maar accepteren:

Een vriend van ons die we al lange tijd niet meer gezien hebben heeft onlangs een filmpje (foto compilatie)van zijn dochter geplaatst op youtube.

Tot mijn verbazing zag ik ook ineens een foto van ons 8 maanden oude zoontje voorbij komen!

Deze persoon heeft onze zoon nog nooit gezien en tot voor kort wist hij niet eens dat hij geboren was....

Ik heb hem dus een paar weken terug een foto gemaild omdat hij nieuwsgierig was naar hem, en nu, zonder te vragen heeft hij gewoon die foto gebruikt!

Moet ik er wat van zeggen of moet ik het maar zo laten?

Ik hoor het graag van jullie!
Is het niet per ongeluk gegaan? Dat de foto's in dezelfde map stonden oid?
Als je het vervelend vindt zou ik hem vragen of hij die foto uit de compilatie wil halen. Anders niet natuurlijk
Nee, is heel bewust gedaan, dat weet ik heel zeker.....
Ik zou geloof ik even vragen of hij de foto van je zoontje zou willen verwijderen. Mij lijkt dat een vriend daar wel gehoor aan geeft.
Het zou mij een zorg zijn als zijn naam er niet bij zou staan maar als het jou stoort moet je het vooral aankaarten.
Hoe weet je dat zo zeker?
Ik zou er iets van zeggen. Vragen met welke reden hij het erop heeft gezet en of hij het aub kan verwijderen.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Precies, hoe weet je dat zo zeker?

Verder zou ik vragen om verwijdering. Lijkt me een volkomen normaal verzoek.
Omdat er een paar foto's voorbij komen met de ongeveer een text van, niet hij, niet zij maar zij! (en bij niet hij staat dus mijn zoontje....
Zou daar zeker even bij hem op terugkomen ja. Beetje vreemd.
Ja, ik ga denk ik aangeven dat ik het niet netjes vind dat hij niet om toestemming heeft gevraagd om die foto het internet op te slingeren
Gewoon vragen om te verwijderen, misschien heeft hij er zelf niet bij nagedacht dat jij dit niet op prijs zou stellen.
Da's btw die man die van de week op TV ermee was ? Die nu interviews geeft aan Amerikaanse en Japanse zenders over dat filmpje ?
hahahah, nee hij is het niet!
Oh hahaha, wel heel toevallig dan. Maarre...gewoon even aan hem vragen joh !
Vragen!

Ik vind het sowieso niet netjes om foto's van iemand anders kind online te zetten.
Ok ik ben eruit, ik ga gewoon netjes aangeven dat ik dit niet zo'n leuke actie vind en of hij de foto wil verwijderen.

Bedankt allemaal!
waarom zou iemand zo iets doen?

Die is niet wijs!
succes ermee, ik zou mij er niet zo druk over maken
En doooooor!
Gewoon een heeeeel mooi kindje Toch Kymm?
Natuurlijk is het het allermooiste kindje
Laat je ons nog even weten hoe het afloopt?
zal ik doen!
Ik zou hier dus echt niet blij mee zijn en idd verzoeken de fotoos weg te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven