Mode & Beauty alle pijlers

MAC concealer in potje

26-04-2012 17:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat MAC twee verschillende soorten concealers heeft die in een potje zitten. Wie heeft daar ervaring mee? Het gaat me dus niet om de andere (vloeibare) concealers van MAC, maar echt die in een potje. Ik gebruik nu de dream matte mousse concealer van Maybelline, maar die heb ik in het buitenland gekocht en wordt niet meer gemaakt. Helaas, want deze is ideaal en gaat niet in rimpeltjes zitten. Ik gebruik 'm met name voor de kringen onder mijn ogen en om wat rode vlekjes op mijn wangen weg te werken.

Graag jullie ervaringen. En wie weet bij welke Douglas MAC verkocht wordt? Alvast bedankt!
Ja, ik heb zo'n potje. Heel tevreden mee. In Rotterdam centrum hebben ze MAC. Maar daar wordt het ook in de Bijenkorf verkocht.
Ik heb het pas geleden van een vriendin gehad. En het is geweldig. Dekt, mooi egaal, niet te opgemaakt. Gewoon perfect! Bovendien geeft het niet af en dat is heel fijn. Ik wil meer van mac!
Ik heb de Studiofinish concealer van MAC, is er ook een uit een potje, ben er heel tevreden over Werkt heel zuinig, dekt goed en gaat niet in lijntjes zitten. MAC is te koop bij verschillende Bijenkorf en Douglas filialen, en in de MAC Store in A'dam. Waar in het land woon je?
Je kunt het bestellen bij douglas.nl, maar dan moet je wel de kleur weten.
Hoi Fleurtje, als je er geen haast mee hebt, en je weet je kleur, wil ik het wel voor je halen in Utrecht en naar je opsturen.
Heel lief Ellen, maar ik weet niet welke kleur ik moet hebben. Vroeger heb ik wel eens de Studiofix poederfoundation gehad in NC15, maar die is heel licht van kleur. Ik vrees dat ik toch naar de winkel moet om de juiste kleur te bepalen.

Btw, woon in Flevoland maar denk niet dat het bij een Douglas hier in de buurt wordt verkocht.
Volgens mij alleen bij Douglas in Rotterdam (Lijnbaan) en Utrecht.

Mocht je toch op de een of andere manier achter de voor jou juiste kleur kunnen komen, dan geef je maar een seintje. Ik woon niet in Flevoland ;)
Als je een mailtje stuurt naar Douglas kunnen ze je wel vertellen in welke filialen. Ik heb dat ook eens gedaan voor een bepaald merk parfum dat ook niet overal verkocht wordt en ik had best snel een reactie.
Hier een linkje met alle verkooppunten van MAC in Nederland:

http://www.maccosmetics.nl/?q=website_a ... /&menu=965

kan je zelf misschien het beste zien wat voor jou het handigste is!
bijenkorf Rotterdam en Douglas Lijnbaan R'dam.
Bedankt voor de tips; 't is allemaal niet echt in de buurt. Ik denk dat het maar eens een dagje Amsterdam wordt binnenkort. Online bestellen durf ik niet goed; te licht is niet mooi en te donker ook niet.
Nee, zou het ook niet online bestellen hoor, het is toch prijzig dat Mac en daarbij de kleur moet goed zijn. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven