Ruilen bij prenatal

27-04-2012 21:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb in een vlaag van roze verstandsverbijstering van alles voor onze kleine meid in roze gekocht. Maar eigenlijk vind ik rood veel leuker ! Grrr stomme hormonen ook !

Nu is alles nog nieuw, met kaartjes er nog aan en nog in de verpakking enz. Zouden ze bij prenatal moeilijk doen als ik het gekochte wil omruilen voor rood, of voor wit ? Heb geen bonnetje meer, maar wil het gekochte graag ruilen en geen geld terug.

Ik hoop het, ben er nu echt uit dat het rood/wit moet worden en niet roze/wit. Dat is veel te zoet en past niet bij ons ;)

Iemand ervaringen met ruilen bij prenatal ?

Ga morgenvroeg meteen bij ze langs, hoop dat ik herkend wordt door de dame van vandaag ! Bij haar heb ik het roze namelijk allemaal gekocht
De verkoopster vond roze meer iets voor een meisje ... Goh die verdient echt de verkoop-hoofdprijs! Wat geniaal van haar om zo onverwacht uit de hoek te komen! ;)
ik kon dit jaar nog wel een aankleedkussenhoes ruilen voor eentje in een ander kleurtje. Zonder bon.
Ik weet niet of het al genoemd is maar ik had een paar weken hetzelfde.

Cadeau gekocht en wilde het toch ruilen, maar geen bon meer.

Ging terug naar de winkel en vroegen of ik de dag en ongeveer de tijd nog wist zodat ze de bon op kon zoeken in de computer.

Geen probleem dus.
.
Prenatal is idd moeilijker geworden in ruilen. Bij dochter 1 bedacht ik me na 3 maanden (!) pas dat ik paars leuker vond dan roze en dat kon ik zelfs nog ruilen. Laatst had ik weer geen bon en toen kon ze me alleen zo'n cadeaukaart meegeven. Maar meestal komt dat wel op
quote:paloma schreef op 27 april 2012 @ 22:10:

[...]

Zo te lezen heb je gezien je koopwoede een continue aaneengesloten verstandsverbijstering .Nee hoor, had gespaard en geld gekregen van de aanstaande opa's en opa's. Aangezien ik niet meer al te veel tijd heb (8 weken) heb ik dus maar alles in 1x gekocht.
quote:mamsks schreef op 27 april 2012 @ 23:53:

Prenatal is idd moeilijker geworden in ruilen. Bij dochter 1 bedacht ik me na 3 maanden (!) pas dat ik paars leuker vond dan roze en dat kon ik zelfs nog ruilen. Laatst had ik weer geen bon en toen kon ze me alleen zo'n cadeaukaart meegeven. Maar meestal komt dat wel op

Oh een cadeaubon is ook prima hoor, die weet ik wel op te maken ;)

Maar ga er vanuit dat alles dat ik nu in roze gekocht heb, ook in wit te verkrijgen is. Eventueel met bijbetaling, want zag net dat de witte 2-, duurder zijn dan de roze. Maar dat is geen probleem !

Even wachten tot zoonlief wakker is, en dan vertrekken we richting winkel. Zal straks wat laten weten ;)
.
mag vast, ik heb zoooo vaak iets geruild zonder bon! Ik doe het altijd wel übernetjes, zo van "ojee, mevrouw ik heb nu zo iets vervelends, ik hoop heel erg dat u me kunt helpen, het is natuurlijk echt heel dom dat ik geen bon meer heb maar.... enz"

Meestalvzinden ze het dan hartstikke leuk om die lieve hoogzwangere dame een goeie dag te bezorgen en doen ze wat ze kunnen.

Succes!
woehoe kon zonder problemen alles omruilen voor de juiste kleuren. Helemaal te gek dus !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven