Tetteretetteretet tet tet, het is tettertijd!
dinsdag 6 maart 2012 om 19:18
Ons 23e Tettertopic al. Ongelofeloos, we kunnen er wat van!
Iedereen is welkom, incl. gedoogforumsters, mosterdpotten, farao's uit Egypte (hoi Blom!). Kom en praat mee met Slofferd, Ratje, Splinter, Praathoofdje en nog veeeeeeel meer lieve gezellige malloten .
We zijn gek op beessie (nou ja liever geen spinnen) en kletsen over van alles en nog wat!
Hoezeee hoezeee, hoezeeee tetter met ons meeeeeeeee!
Ons oude topic: Topic 22
Optimist tot in de kist!
zondag 29 april 2012 om 17:04
Agos,arme poekel.
Ik heb nu pas de lapslet aan en kan de foto's nu zien.
Mooierd hoor.
Ik neem aan dat dit de foto's zijn van de dikkere periode? Hij lijkt iig een mooi rond hoofd en nek te hebben daar.
Poeh wat ben ik nog duf.
We zijn al even weg geweest naar kerkhof,vandaag de sterfdag van MamaMO en bakkie thee bij MOpa gedaan.
Worjeniefitterfan zo'n dut van 2 uur.
Ik heb nu pas de lapslet aan en kan de foto's nu zien.
Mooierd hoor.
Ik neem aan dat dit de foto's zijn van de dikkere periode? Hij lijkt iig een mooi rond hoofd en nek te hebben daar.
Poeh wat ben ik nog duf.
We zijn al even weg geweest naar kerkhof,vandaag de sterfdag van MamaMO en bakkie thee bij MOpa gedaan.
Worjeniefitterfan zo'n dut van 2 uur.
zondag 29 april 2012 om 17:52
Net een heel verhaal neergezet, druk weer eens verkeerd en alles sloeg vast en was weg
Maar wat ik zeggen wilde:
Fran, wat ontzettend sneu van buurkat. En net als Splint denk ik ook dat dit niet alleen ouderdom is. Waarschijnlijk toch iets aan de nieren en/of schildklier. Misschien nooit naar gekeken en dat het nu heel snel gaat?? En net als jij begrijp ik niet dat ze hem dan niet binnenhouden als het einde echt nadert. Je laat zo'n beessie dan toch niet zomaar rondlopen . Vooral niet als hij zo slecht is als jij zegt. Dat klinkt echt als de laatste loodjes. Gelukkig vind hij bij jullie een warm dekentje en aandacht. Misschien buren adviseren om hem in te laten slapen?
Maar wat ik zeggen wilde:
Fran, wat ontzettend sneu van buurkat. En net als Splint denk ik ook dat dit niet alleen ouderdom is. Waarschijnlijk toch iets aan de nieren en/of schildklier. Misschien nooit naar gekeken en dat het nu heel snel gaat?? En net als jij begrijp ik niet dat ze hem dan niet binnenhouden als het einde echt nadert. Je laat zo'n beessie dan toch niet zomaar rondlopen . Vooral niet als hij zo slecht is als jij zegt. Dat klinkt echt als de laatste loodjes. Gelukkig vind hij bij jullie een warm dekentje en aandacht. Misschien buren adviseren om hem in te laten slapen?
zondag 29 april 2012 om 18:13
Ja, had ik het net ook over met E inderdaad. Hij eet nog wel hoor, maar het is echt een hoopje bot met een heel vies velletje. Hij riekt ook. Loopt niet stabiel, koppie niet stabiel. Als hij slaapt, slaapt hij op zijn snoet, alsof hij in een bord eten inslaap is gevallen.
Maar goed, de buren zijn nu niet thuis. Dus hij mag lekker hier blijven zo lang. Vanavond even langs lopen bij de buren.
Waarschijnlijk zullen ze dinsdag wel gaan. Of als het niet anders kan, morgen.
Maar goed, de buren zijn nu niet thuis. Dus hij mag lekker hier blijven zo lang. Vanavond even langs lopen bij de buren.
Waarschijnlijk zullen ze dinsdag wel gaan. Of als het niet anders kan, morgen.
zondag 29 april 2012 om 18:19
quote:Francisca_ schreef op 29 april 2012 @ 18:13:
Hij eet nog wel hoor, maar het is echt een hoopje bot met een heel vies velletje. Hij riekt ook. Loopt niet stabiel, koppie niet stabiel. Als hij slaapt, slaapt hij op zijn snoet, alsof hij in een bord eten inslaap is gevallen. .
Het is nu net of hierboven een beschrijving van Isa staat.
écht exact hetzelfde!!
En die is op alles gechekt en volgens de dierenarts dus ouderdom.
Voor buurkat van 17 ook niet raar dus.
Ik weet ook dat ik aan Isa niet meer ga laten lopen sleutelen,misschien staan de buren er wel net zo in.
Hij eet nog wel hoor, maar het is echt een hoopje bot met een heel vies velletje. Hij riekt ook. Loopt niet stabiel, koppie niet stabiel. Als hij slaapt, slaapt hij op zijn snoet, alsof hij in een bord eten inslaap is gevallen. .
Het is nu net of hierboven een beschrijving van Isa staat.
écht exact hetzelfde!!
En die is op alles gechekt en volgens de dierenarts dus ouderdom.
Voor buurkat van 17 ook niet raar dus.
Ik weet ook dat ik aan Isa niet meer ga laten lopen sleutelen,misschien staan de buren er wel net zo in.
zondag 29 april 2012 om 19:27
quote:Francisca_ schreef op 29 april 2012 @ 19:22:
Ja, verwacht ik wel hoor. Ze zijn met hem bij de DA geweest en hij is onderzocht. Wie ben ik omdat in twijfel te trekken
Is Isa ook zo afgevallen?
Isa is nu ook een zakje botten
Ik gok net an 2 kilo.
Eet als een herdershond maar spuugt als een lama.
Ja, verwacht ik wel hoor. Ze zijn met hem bij de DA geweest en hij is onderzocht. Wie ben ik omdat in twijfel te trekken
Is Isa ook zo afgevallen?
Isa is nu ook een zakje botten
Ik gok net an 2 kilo.
Eet als een herdershond maar spuugt als een lama.
zondag 29 april 2012 om 19:37
zondag 29 april 2012 om 19:39
zondag 29 april 2012 om 19:39
Nou zeg, arme beestjes, zeg dat wel. Niet leuk dat dat gebeurt. Ik zal volgende keer extra dankbaar zijn als Sil met zijn volle kracht en gewicht zijn tanden in m'n hand zet....
Hier is de zon echt lekker doorgebroken. Heb zelfs even op het balkon gezeten vanmiddag. Maar nu uitbuiken van de kiphachee.
Hier is de zon echt lekker doorgebroken. Heb zelfs even op het balkon gezeten vanmiddag. Maar nu uitbuiken van de kiphachee.
zondag 29 april 2012 om 19:51
Zo, wij zijn weer thuis! Wat een super(hero)movie! The Avengers zijn we geweest Tonks. Erg leuk, spannend en mooi. Daarna kip gegeten en frites bij KFC. Nu dus net thuis, moe. Maar voldaan.
Morgana wordt nu ook zo'n zak met botjes. Ze valt erg af. De laatste keer nagels knippen zei de assistente ook al dat ze mager was.
Mac gaat tot nu toe nog best goed. Nooit gedacht, gezien haar leverproblemen. Ik heb 2 keer echt gedacht dat ze snel dood zou gaan maar ze doet het toch nog steeds best goed.
Naar om te zien hoor als ze zo oud worden. Geniet er idd nog maar van Splinter, van dat soepele lijf en kracht van Sil.
Morgana wordt nu ook zo'n zak met botjes. Ze valt erg af. De laatste keer nagels knippen zei de assistente ook al dat ze mager was.
Mac gaat tot nu toe nog best goed. Nooit gedacht, gezien haar leverproblemen. Ik heb 2 keer echt gedacht dat ze snel dood zou gaan maar ze doet het toch nog steeds best goed.
Naar om te zien hoor als ze zo oud worden. Geniet er idd nog maar van Splinter, van dat soepele lijf en kracht van Sil.