Vrijmarkt...wat heb je gekocht?

30-04-2012 13:06 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier was het om 6 uur al topdrukte....

Gekocht:

Verkleedspullen 4 stuks voor 10 euro

Schilderij van de kunstschilder Knikker 25 euro kooooopje

2 kandelaars voor 5 euro

Paarse tas voor 5 euro

Sieradenbak 2 euro

Dienblad 2 euro

Wat waren jullie koopjes?
Een fietsstoeltje 2 euro:)

4 baby blousjes 2 euro:)

Loop karretje 2,50
O, en peuter had 2 euro gekregen. (2 jaar, 2 euro)

Zij heeft: een bus

Paar hotweels

Monster truck.

En n ritje op de draaimolen. Uiteraard in een auto.
Dit jaar vond ik het een beetje tegenvallen. Ik was op zoek naar foute muziek op cassettebandjes, maar vond alleen lp's en cd's. Heb wel 10 Agatha Christieboekjes gevonden, die verzamel ik, dus daar was ik heel erg blij mee!

Voor zoon een Star Warspoppetje (helaas kocht een man net voor mijn neus de Agatha Christie DVDbox, die daar ook stond, weg ) en een Playmobil kraanwagen.

Vorig jaar had ik heel veel boeken en heb ik voor zoon het piratenschip gekocht, die nog bijna compleet was. En een mooi rieten poppenwagentje, die ik aangekleed heb met een dekentje en als kraamcadeau weggegeven heb.
Ik heb voor €40 verkocht, ben helemaal blij (en verbrand).
Een hoed (eindelijk eentje die mij past, met mijn kleine meisjeshoofd!) Ben er erg blij mee.

Voor zoonlief van 4 jaar oud diverse auto's en andere zaken met wielen, en dikkie dik lotto.
Voor mijn dochter van bijna 3:

Jurkje

Zwembroekje

Dora puzzel

Tuinstoeltje

Roze crocs

En voor mij een rose en voor ons samen een ijsje. Heerlijke dag!
Een cars racebaan voor 0,50 cent

een knuffelkonijn voor 0,10 cent

een tasje met konijn 0,50 cent

wie is het 3 euro

2 boeken van Saskia Noort gratis bij mijn schoonzus

En niet op de vrijmarkt een ring voor mezelf (30 euro) oorbellen en een ringetje voor dochter (10 euro), limonade, ijsjes, loempia's, tompouce, sate, toiletbezoek enzovoort.

Al met al toch weer niet een heel goedkoop dagje, wel supergezellig.
3 boeken voor een euro per stuk.

Zelf hebben we ook gestaan en 82 euro bij elkaar geharkt met pijn en moeite. Jeetje mensen waren wel errug krenterig vandaag hoor!
Ja en?
Vinden jullie dat niet vies, gebruikte kleren en dan ook nog voor kinderen.
quote:eentje1977 schreef op 30 april 2012 @ 18:49:

Een hoed (eindelijk eentje die mij past, met mijn kleine meisjeshoofd!) Ben er erg blij mee.

Voor zoonlief van 4 jaar oud diverse auto's en andere zaken met wielen, en dikkie dik lotto.
Niks gekocht, maar wel voor 150 verkocht :-)
sam666, 35 minuten geleden

Vinden jullie dat niet vies, gebruikte kleren en dan ook nog voor kinderen.

Ik heb een hele goede wasmachine.
Schoenen zou ik nooit kopen. Kleren ook niet zo snel, of bijv een extra vieswordtjas voor buiten.

Maar ik koop ook wel eens mooie shirts of broeken of een tweedehands kledingbeurs. Daar verkoop ik dan ook de kleren van mijn zoon.

Wat zou je op kunnen lopen van schoongewassen tweedehandskleren?
Wij waren wat aan de late kant (13 uur), maar hebben een paar mooie roze skeelers gescoord, dus mijn dochter is in haar nopjes met haar 'nieuwe' skeelers! Het eerste paar, dus hier kan ze het mooi op leren.
3 Mark en Mieke boekjes voor 1,50

74 comics die niet in Nederland meer uitgegeven worden voor 15 euro (echt een Koopje! Soms moet je niet afdingen)

5 Tinaboeken voor 2 euro (mét mijn favoriete verhaal van vroeger)

Een Amerikaanse diner van Disney met Micky, Minny, Goofy en Donald wat kan bewegen voor 7,50 (heeft vriend gekocht)
Aan afdingen heb ik trouwens niet gedaan. Ik vond de prijzen die gevraagd werden of absurd laag of gewoon realistisch
Redelijk veel uit gegeven. Maar ik ding niet altijd af. Mijn oudste dochter heeft een groot little petshop huis gekocht voor 10 euro. Misschien aan de hoge kant maar als ik zo'n meisje dan: Yes!!, hoor zeggen als je weg loopt dan wordt ik daar blij van.

Verder heeft ze een jaarplanner met klittenband plaatjes voor 1 euro gekocht, zich laten smicken 2euro, haar laten vlechten, dat heeft oma betaald, een suikerspin gekocht en een zeemeermin 20 cent gekocht.

Jongste dochter heeft een zomerjas. nog nieuw, op het kaartje stond 30 euro voor 5 euro gekregen. Een fietsstoeltje van bobike nog heel mooi met dubbel bevestigingsbeugels en windscherm voor 25 euro. Een autostoel voor de auto van oma voor 30 euro. Ook als nieuw, geen rare vlekken enz.
- 2 Dora dvd's voor 2,-

- Ninja lego voor zoon voor maar 2 euro. Is helemaal compleet en in de winkel wel 50,-.

- 2 DS spelletjes voor 4,-

- Kindermicrofoon voor 0,50

- 2 hele mooie wijnglazen voor 1,50

- Groot speelgoedding voor jongste 3,-

- Achterzitje voor op fiets voor 5,-

Helemaal blij!
LP van M Jackson (bad) voor erm 40 cent!

En nog een paar andere LP's (kate bush, stevie wonder, filmmuziek geschreven door Mark Knopfler, uitvoering van Bolero), maar dit was natuurlijk de beste koop....
schandalig veel, we kregen het bijna niet mee naar huis op de fiets.

Een hele grote tas boeken voor onszelf

stapel kinderboeken

3 dvd's voor de kinderen

voor beide kinderen een skibroek

spijkerjasje voor oudste (van benneton voor 1 euro!)

blousje voor oudste

jeu de boules spel voor jongste

zomerjasje voor jongste

verkleedkleren
Niks!

Maar wel geverkocht.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
2 spellen voor me zoontje.
Loat goan!!!
zo lees mooie koopjes hier leuk!

Ik ben maar liefs tot 3 maal toe terug geweest. Even uit mijn hoofd:

* 5 verschillende sneeuwpoppen (waaronder een hele gave grote van riet ze vroeg 4 euro voor 2,50 heb ik hem gekocht)

* 3 verschillende heksen

* 7 boeken (waarvan 3 voor 1,- terwijl het dure boeken zijn)

* Mooie kleding voor mezelf (8 stuks, sommige met prijskaartje er nog aan voor 7,-)

* m en m sleutelhanger

* 1 tas (erg weinig voor mijn doen was niet zoveel leuks)

* boekje over parijs voor 50 cent (ga ik vrijdag naar toe dus extra leuk!)

* jan jan en de kinderen albums voor maar 30 cent per stuk

* paasspulletjes

* disney puzzel 1000 stuks voor 1,-

Tussendoor gewoon netjes naar huis gegaan om brood te eten en had flesje water bij me dus dat heb ik niet gekocht op de vrijmarkt.

Heb nog wel 2 euro gegeven aan mensen waarvan de opbrengst ging naar stichting ambulance wens. Omdat ik daar persoonlijk mee in aanraking ben geweest heb ik ze dat maar gegeven zag verder niks leuks op de kraam.

Ben tevreden!
Wij hebben voor onze kleine op komst dingen ingeslagen. Geslacht nog niet bekend, dus alles wel neutraal gehouden

Koninginnenacht naar utrecht geweest.

Stuk of 6 rompertjes voor 50 cent per stuk.

Nijntje setje maatje 50, 2 euro,

Setje met broekje en rood truitje 3 euro (ging naar de kika dus ach iets meer vond ik ook niet zo erg)

Nieuwe woezel en pip boxhanger en stoffen speelboekje samen 8,50, zaten zelfs nog in de verpakking,

Stoffen speelboekje 10 cent.

Stapelringen van stof nog nieuw in verpakking, 3 euro

Vandaag op de markt in onze eigen stad ook nog goed geslaagd.

Keurig nette maxi cosi 25 euro.

Nijntje muziekmobile 4,50 (zat nog in doos en prijs was 25 euro stond erop, ben ik ff goed geslaagd)

Nijntje schilderijtjes 2 euro voor 4 stuks.

Setje van truitje en broekje 3 euro

Rompertje 20cent.

Kinderboekjes, ernst en snabbeltje,2x nijntje enzovoort, totaal 3 euro.
Een grote tas met allemaal rietenmandjes om creabea mee aan de slag te gaan 3 euro.

op de boekenmarkt:

Knaagdieren en konijnen encyclopedie 5 euro.

Groot engels kookboek met allerlei desserts 2 euro.

Astrix en obelix kookboek 1,50.

Had het niet nodig maar vond het astrix kookboek supergrappig en het kookboek met de desserts is erg dik en er staan veel verschillende dingen in en makkelijk uitgelegd, gewoon voor de leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven