Zwanger worden maart/april 2012

14-03-2012 16:34 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai iedereen,

Ik ben een trouwe, maar hele stille meelezer maar het lijkt me nu toch wel leuk om eens actief mee te schrijven op het forum. Ik stop namelijk vanaf volgende week met anticonceptie en we willen graag een kindje! Mijn vriend wordt al helemaal gek van mij (kan het uren over baby's hebben) dus ik dacht dat het forum wel een goede uitlaadklep is.

Ik ben trouwens 27 jaar, mijn vriend 28 en het wordt ons eerste kindje! (superspannend!). Ik ben al sinds een half jaar gestopt met de pil en vanaf volgende week gaan we voor 't echt.

NaamLeeftijdGestopt perNODZwanger?kindjeBijzonderhedenCaro2627Maart 2012- 1e kindjeUitgerekend op 14 decemberAnn6521maart 201222 april1e KindjeKatje7635Februari 2012 2e kindjeUitgerekend op 3 decemberMikky3333juni 2011- 1e kindje Uitgerekend op 6 dec 2012Orchid36april 201229 april2e kindjeMiepieo32maart 201227 april1e kindjeMeike198130maart 201223 april2e KindjeElinaa37maart 201221 april2e KindjeAnge8427december 201123 april1e KindjeKipje0723maart 201211 mei1e KindjeMel197536maart 20126 mei3e KindjeEefie says hi23april 2012?2e KindjeMax635maart 2012 1e Kindje
@ange84 gefeliciteerd!!! Wat leuk! Samen staan juichen, hihi.

Ik heb nog niet getest. Durf niet zo goed omdat ik bang ben voor weer een negatieve test..maarja had toch het idee om misschien morgenochtend of maandag een test te doen.

@max6 goed dat je je daarvoor hebt aangemeld! Mijn zus is ook zon vrouw die daarvoor bij iedereen langskomt.

Verder weet ik niet of je wat zou moeten voelen. Nog wel buikpijn en merk dat ik echt een gat in de dag kan slapen en nog moe ben...maar ik hoop ook niet dat me lichaam een geintje met me uithaalt haha
@max: tja, moeders weten alles!

@kipje: hoeveel dagen ben je nu over tijd? Duim echt heel hard voor je!

@eefie: wat frustrerend lijkt me dat! Eerst positief, dan weer negatief, verwarrend!

@hier: niks nieuws onder de zon. Geen gevoel dat ik ongesteld moet worden, en cerder ook geen klachten!
@miepieo, alsnik uit ga van de vorige cyclus zou ik nu 9dagen overtijd zijn maarja hiervoor zat maar 1 ongesteldheid zonder de pil. En ik heb ook die bloeding tussen door gehad, waarvan ik denk dat dat kwam door de eisprong...

Whhaaa warrig...of ik heb gewoon twee keer een cyclus gehad van minder dan twee weken..pfff.. Ik hoop zo dat ik positief test!!!

Hoeveel dagen ben jij overtijd of voor je nod??
@kipje: ben pas 1 dag over tijd na een cyclus van 24 dagen. Was mijn tweede pilloze cyclus. Hoop voor jou dat je positief gaat testen! Duim voor je!
Ik heb me ook opgegeven voor moeder voor moeders. Op 7 mei komt ze langs. Bij de vorige zwangerschap ook gedaan, ik vind het een fijn idee dat je misschien mensen kunt helpen.

Hier alles wel goed, beetje buikpijn, "zware" borsten en wat moe.
Goed bezig Elinaa. Ik las dat die flessen niet zo lekker ruiken, klopt dat? Verder hoop ik dat ik met de mvm-mevrouw iets kan regelen voor wat betreft het ophalen van de flessen, heb twee vriendinnen in de straat wonen die nog niets mogen weten.

Ik heb sinds vandaag last van mijn onderbuik bij het plotseling opstaan, een korte stekende pijn, zeg maar - klopt het dat dat bandenpijn is?
Ksnap er niks van.... Vanochtend een lichte streep!! Tzou de misselijkheid wel verklaren Betekent dat mijn eisprong echt enorm laat was.

Ik wilde even zeker weten ivm K-nacht en K-dag dus dat is zeker gelukt! Het brengt me alleen wel in een lastig parket.... Dr zal dus een hoop gespeculeerd worden haha.
Wow adelaartje, wat een verrassing! Is je geduld dan toch beloond! Gefeliciteerd! En natuurlijk succes morgen... Pff, wat een gedoe hè, om het geheim te houden!
@adelaartje: gefeliciteerd!!!!

@hier: vanmiddag wat licht bloedverlies, dus denk dat mijn ongesteldheid begonnen is wel een cyclus van 26 dagen gehad, maar ben enorm teleurgesteld. Vanavond gaan we de stad in Koninginnenacht vieren, dus ga mezelf ff trakteren op een wijntje!
@miepieo als je een klein beetje bloed verliest hoeft dat niet meteen je menatruatie te zijn!! Als het hier bij blijft zal ik het drankje maar laten staan! Misschien zet het niet door!

@adelaartje goed nieuws!! Spannend!

@hier wel wat last van mijn onderbuik en zere borsten... Normaal gaat de tijd zo snel maar nu kruipt de tijd... Hoop zo dat het gelijk raak is maar weet dat de kans klein is...
@adelaartje gefeliciteerd!!! Goed zeg, geniet ervan! In onze vriendengroep speculeren er al een tijdje op los, aangezien ik al sinds we voor het "echt" zijn begonnen ik niet meer drink Ik blijf volhouden dat ik niet drink omdat ik moet rijden haha

@miepieo; ik zou het ook nog even wachten. Misschien zet je menstruatie niet door. Of misschien is het nog innestelingsbloed?
@ange en diede: nu ik erover nadenk is het idd beter om het wijntje nog ff te laten staan. Was denk ik de teleurstelling die overheerste!
@miepieo: ik had toen na een negatieve test ook een wijntje gedronken (lekker naief) en daar heb ik heel veel spijt van gehad! Goed van je dat je toch afwacht.

@ange: Grappig dat je vrienden aan het speculeren zijn. Dat is bij mij ook wel zo. Ik dronk nog maar amper iets sinds we 'begonnen' zijn. Ik heb een vriendin verteld van de negatieve test toen ze ernaar vroeg, maar ik heb haar een paar dagen later niet verteld dat ik een positieve test in handen had. De komende tijd moet ik bij feestjes sowieso rijden, want mijn vriend zit met zijn been in het gips...

@allen: geniet van Koninginnedag allemaal! Gaan jullie leuke dingen doen?
@max: kan ik me goed voorstellen! Heb netjes een avondje cola gedronken!

Heb het idee dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. Nog steeds bloedverlies, maar lang niet zo heftig als wanneer ik normaal ongesteld ben. We zullen wel zien. Vandaag gezellig de stad in Koninginnedag vieren! (zonder alcohol!)
Hoi ladies! Ik ben weer terug van lang weekend barca! Vanmorgen nieuwe test gedaan, heel positief! Voel me wel beroerd, misselijk!
Gefeliciteerd "nieuwe" zwangeren!

@Max6: die flessen ruiken idd niet zo lekker, zit een apart luchtje aan. Ik kan me herinneren (alweer zo lang geleden de vorige zwangerschap, dochter is al ruim 5) dat ik nog wel eens moest spugen na het vullen. haha

De vorige keer was alles heel discreet, auto zonder logo enzo. Ik heb voor het ophalen toen gewoon de flessen buiten gezet in een plastic tas en die werden opgehaald. Viel in ieder geval niemand op!

@Ange84; ik ga 11 mei naar mijn eigen huisarts. Ze vindt het volgens mij gewoon leuk om een echo te doen. Ik moet voor controle naar de gynaecoloog vanwege de eerste zwangerschap. Ik krijg die dag ook een verwijsbrief mee.

@hier; erg rustig hier. Dochter is op vakantie met haar papa en vriend is op reis. Vanochtend lekker in de tuin gerommeld (met handschoenen aan) en met een boekje in de tuin. Zo nog even met vrienden het dorp in. Moet vooral niet teveel doen merk ik, ben snel duizelig. Dus ik doe lekker rustig aan!
Oh ja @Caro: uitgerekende datum: 31 dec 2012
Sinds gisterenavond toch meer bloedverlies, dus denk dat het gewoon m'n menstruatie is. Dit is al de 3e dag op rij, dus het lijkt me geen innestelingsbloed. Nu op naar de volgende ronde dan maar!

Nieuwe nod: 24 mei!
Miepieo: Balen zeg! Voordeel is wel dat je een korte cyclus hebt dus wel meer kans.

Aan alle nieuwe zwangere: van harte gefeliciteerd allemaal! Echt super! Ben wel een beetje jaloers hoor!.

@hier weinig geschreven. Afgelopen zondagochtend nog een test gedaan en die was ook negatief. Vriend en ik zijn echt wel behoorlijk teleurgesteld na die eerdere positieve test. Heb een onregelmatige cyclus maar doorgaans tussen de 24 en 28 dagen dus heb vandaag toch echt wel mijn uiterste NOD bereikt. Nog altijd niet ongesteld maar na de negatieve testen vraag ik me af hoe zinvol het is om nog te testen...

Succes allemaal, volgens mij gaan de behoorlijk wat meiden hun nieuwe ronde in!
@eefie: vreemd hoor, eerst positief en nu negatief! En net als jij ben ik stiekem ook wel een beetje jaloers.......

@hier: nu maar lekker genieten van een weekje vrij en vol optimisme gaan voor de volgende ronde! Vriendlief was ook wel wat teleurgesteld, maar hij zei dat het anders ook wel heel veel geluk was als het nu al raak was. Hij heeft natuurlijk gelijk, maar dat neemt niet weg dat ik wel ff een paar traantjes heb gelaten! Verder was hij het hele weekend heel lief voor me, extra knuffels enzo. Nu genieten van het mooie weer!
@adelaartje, gefeliciteerd!!!

@ miepieo, echt balen joh, had nog wel zo voor je geduimd!!

@eefie: ik duim voor je, hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt..!

@hier, ongesteldheid is weer voorbij, heb 3 nachtdiensten achter de rug en kom net me bed uit:)!
@Margootje: tof, Barca! Snap heel goed dat je nog eens getest hebt . Balen dat je misselijk bent, helpt het om regelmatig te eten?

@Miepieo: balen zeg! Nu mag je een wijntje hoor! Fijn dat je vriend zo lief voor je is. Zo hoort het!

@Eefie: Wat ontzettend jammer, zeker nadat je eerst positief getest hebt... Ik hoop dat je snel meer weet.

@Ann: op naar de eisprong nu!

@Caro: uitgerekende datum: 27 dec

@hier: moeders voor moeders is geweest, ik ben geslaagd voor de test (blijft leuk) en ben nu aan het inzamelen geslagen. De flessen ruiken inderdaad wat vreemd, maar het gaat. Ik ben niet zo misselijk, wel heel moe en soms wat duizelig.
Hallo Caro ik zou graag ook meedoen in de tabel (als er nog plaats over is)ff lekker kletsen met de dames en ff neuzen bij anderen...

Ik ben 26 jaar heb al een kindje van 3 dus we gaan voor ons 2e kindje ben voor de laatste x ongesteld geweest op 3 mrt en vanaf toen gestopt met de pil en ben sindsdien niet meer ongesteld geworden maar ben nog niet zwanger doe zo nu en dan een testje en zijn allemaal negatief maar word niet goed van mn lange cyclus!
Alle dames die zwanger zijn proficiat Ladies ik hoop dat alles goed gaat met jullie geniet er maar lekker van!
Hi brennepen. welkom! Wel vervelend hoor zo'n lange cyclus. Plannen om dit nog bij een dokter voor te leggen? zeker als je zwanger wilt worden is het wel erg vervelend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven