Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Afgelopen zaterdag bij de Volkskrant: code voor 10 euro korting bij Zalando: VLKRZLN9. Per klant eenmalig geldig (kan dus vaker gebruikt worden?!).

*geldig t/m 28-07-2012, minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen ¤50,-, niet geldig in combinatie met andere acties, enkele klanten merken kunnen uitgesloten zijn.
Vanochtend nog wat gepost op het moment dat vorige deel slotje kreeg, daarom maar even copy/paste:

@gewooneenzus; jij bent toch IBI's zus? Als dat klopt dan spaar ik de uitzegels voor jou (had ik met haar afgesproken) en stuur ik ze van de week op naar haar. Misschien daarna nog een verdwaalde zegel maar verwacht er niet veel meer te kunnen sparen.
Voor de klanten van Vodafone/Sizz: niet vergeten dat je de komende dagen gratis kunt bellen, als tegemoetkoming van de storing een paar weken geleden:

Voorwaarden gratis bellen en sms’en op 2,3,4 en 5 mei 2012

- Het gebruik van premium-sms diensten, koopnummers, andere betaalde sms-diensten of

betaalde telefoonnummers, doorschakelen, videobellen en het bellen of sms’en in- en naar het

buitenland wordt tegen de daarvoor geldende tarieven in rekening gebracht.

- Het gratis bellen en sms’en geldt niet voor klanten met een Vodafone Thuis aansluiting.

- In geval van (een vermoeden van) misbruik, kan Vodafone het gratis bellen en sms’en voor jou

blokkeren. De belminuten en sms’jes worden dan apart in rekening gebracht. Er is in ieder geval

sprake van misbruik indien de onbeperkte SMS-mogelijkheid gebruikt wordt voor commerciële

doeleinden, waaronder in ieder geval begrepen het versturen van spam of bulk-sms (het

excessief versturen van SMS vanuit 1 nummer naar 1 of meerdere ontvangende nummer(s))

en/of het aanbieden van de SMS-mogelijkheid aan derde(n)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bedankt voor de reminder !

Scheelt me 30 cent per minuut (prepaid).

* moeder bellen, twee schoonzussen bellen enneh, wie nog meer ? Oh, misschien nichtje, eens afspreken.*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 01 mei 2012 @ 21:51:

* moeder bellen, twee schoonzussen bellen enneh, wie nog meer ? Oh, misschien nichtje, eens afspreken.*Ik ga ook mijn contactenlijst eens door...
Er is een GTA van Arla natuurlekkere yoghurt, moet een actiesticker op de verpakking zitten.
quote:leonor schreef op 01 mei 2012 @ 23:11:

Er is een GTA van Arla natuurlekkere yoghurt, moet een actiesticker op de verpakking zitten.Bedankt voor de tip, ik ga hem in de gaten houden! (altijd vruchtenyoghurt in huis, dus is een echte besparing)
Goeie! Arla yoghurt is lekker!
hier wil dochter vandaag graag naar de kinderboerderij, nu zitten daar ook 2 supermarkten die leuke aanbiedingen hebben maar waar ik normaal geen 12 km voor ga rijden, nu haal ik de producten dus wel even!

verder vandaag weer het abonnement voor de kinderboerderij halen. dan gaan we namelijk vaker
als je geen spoordeelboekje hebt ontvangen, kun je die via de website van ns aanvragen www.ns.nl/spoordeelweken (op=op)
Ik dacht dat C&A korting had in de webshop maar kan het nergens vinden.
@ flinterke, is de kinderboerderij dan niet gratis?

Ik weet namelijk niet anders dan dat het gratis is ( iwts met subsidies ofzo).

Daarom gaan wij, zonder kinderen maar gek op beestjes, er zo grasg heen. Even er lekker gratis tussenuit.
Flashy, meestal krijg je een kortingscode als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Heb je daar al gekeken?

Ik ben helemaal heppie. Mijn stofzuiger is al tijden een ergernis. De slang is aan alle kanten stuk, met ducktape moest ik eerst alles vastzetten voordat ik ging stofzuigen. Daarnaast was één wiel stuk en gisteren kon ik de zuigkracht niet meer vergroten (er zit een knopje op om dat te doen). Kortom, tijd voor een nieuwe. Bol.com had me onlangs een code gestuurd van 5 euro korting omdat ik zo lang niets meer besteld had. En ik had nog een waardebon van 20 euro via zo'n groepdeal. Ik betaal nu 25 euro voor een compacte stofzuiger van een a-merk.

En laatst had ik nog een voordeeltje. Ik stond allang ingeschreven bij waardevolle mening. Ik heb daar heel lang geleden regelmatig online enquetes voor ingevuld. Het bleek dat ik recht had op een vvv bon van een tientje, altijd leuk :D
Misschien is het idd wel een nieuwsbrief aanbieding, zal mijn verwijderde mails eens checken.

Al zag ik trouwens niks leuks in mijn maat :(
Voor koninginnedag hadden ze wel 10% korting op rood, wit, blauw en oranje items.

De rest van de kortingen van C&A die in mijn mailbox staan zijn volgens mij verlopen.
@Flashy:

Ik kreeg van de week mail met deze inhoud:

De hele week 20% korting op alles en t/m 2 mei geen verzendkosten bij C&A (alleen online)
Op sommige Sun vaatwas producten zitten codes om bij Fonq.nl korting te krijgen. (Dat is een soort van V&D online)

Met 2 codes krijg je 5 euro korting en met 4 codes 10 euro. Boven de 50 (?) euro betaal je ook geen verzendkosten.
Ik heb een kortingscode t.w.v. 5 euro bij een bestelling vanaf 35 euro bij Bol.com (geldig t/m 3 mei). Iemand interesse?
Ik wil ook graag mee vrekken. Ben gek op besparen. :D
@Janna: op yunomi kun je ook meedoen aan een actie van SUN, dan krijg je ook zo'n code. Als je geinteresseerd bent, mag je mijn code (en die van mijn moeder) hebben, je kunt me mailen op mugske (at) live punt nl

als jij ze niet wilt en iemand anders heeft interesse, dan mag die persoon ook mailen natuurlijk.
quote:Anki29 schreef op 02 mei 2012 @ 10:56:

@Flashy:

Ik kreeg van de week mail met deze inhoud:

De hele week 20% korting op alles en t/m 2 mei geen verzendkosten bij C&A (alleen online)

Ja die bedoel ik! alleen ik kan de korting nergens vinden?

En waarom gaan alle leuke kleren niet tot mijn maat ineens
quote:Flashy schreef op 02 mei 2012 @ 10:06:

Ik dacht dat C&A korting had in de webshop maar kan het nergens vinden.oranje20 is de code voor 20% korting in de onlineshop, geldig tot en met 6 mei, en tot en met 2 mei geen verzendkosten. Je moet de code invullen in het tegoedboncode-veld.
Mugske, ik heb ze net ingestuurd (online) en je kan maar 1x per adres meedoen, dus misschien kan je er iemand anders blij mee maken. Dank je wel voor het aanbod!

Wel jammer, want ik had er maar 2. (ipv 4)
quote:himalaya schreef op 02 mei 2012 @ 12:06:

[...]

oranje20 is de code voor 20% korting in de onlineshop, geldig tot en met 6 mei, en tot en met 2 mei geen verzendkosten. Je moet de code invullen in het tegoedboncode-veld.Thx!
Hoi Mugske,

Ik heb wel interesse in die Fonq codes, ik zal je ff mailen straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven