Constant afwijzingen op datingsites.

02-05-2012 19:21 140 berichten
Wat doe ik verkeerd? Ik reageer op vrouwen die gelijk zijn met mij qua uiterlijk. Overgewicht vind ik ook niet erg, ook of ze kinderen hebben of niet. Maakt me allemaal niks uit.

Allemaal zeggen ze na lang chatten en eerste date hetzelfde, er was geen klik, Verdomme wat is die klik?

Wat moet ik doen? Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
ook hallo.
Je reageert op vrouwen die gelijk met jou zijn qua uiterlijk.

Kan je daar eens iets meer over vertellen?
Je hebt er verdomme wel heel veel zin in!!

Niet te desperado overkomen! En mss anderen uitkiezen!!
quote:charlottecharles schreef op 02 mei 2012 @ 19:22:

Je reageert op vrouwen die gelijk met jou zijn qua uiterlijk.

Kan je daar eens iets meer over vertellen?Nou ja ik ben zelf niet bovengemiddeld aantrekkelijk, of zelfs aantrekkelijk, eerder gemiddeld of net er onder. En ja ik reageer dus helemaal niet op heel aantrekkelijke, of zelf boven gemiddelde vrouwen omdat ik weet dat je iemand gelijks moet zoeken.
Ik heb ook wel dates gehad waarbij ik geen klik voelde. En dan ging het wel heel leuk via de mail. Kan gebeuren.

Of snap je niet wat er bedoelt wordt met "geen klik"?
Waarschijnlijk heb je niet veel interessants te vertellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:suhke schreef op 02 mei 2012 @ 19:24:

Je hebt er verdomme wel heel veel zin in!!

Niet te desperado overkomen! En mss anderen uitkiezen!!

Ik heb nog nooit een echte relatie gehad dus heb er idd zin in.

Andere uitkiezen als in?
quote:emma77 schreef op 02 mei 2012 @ 19:25:

Ik heb ook wel dates gehad waarbij ik geen klik voelde. En dan ging het wel heel leuk via de mail. Kan gebeuren.

Of snap je niet wat er bedoelt wordt met "geen klik"?Het is als 10 vrouwen allemaal geen klik voelen je gaat twijfelen aan jezelf.
Hans, hoe lang chat/mail je met ze voor je ging daten, over hoeveel dates heb je het?

Je blijft, en dat heb ik je al eerder gezegd, vrij wanhopig overkomen en dat is verre van aantrekkelijk.

Wil je misschien teveel/te snel?

Hoe is je profiel, zit je op de juiste datingsite?

Er zijn hier in het verleden al vaker tips gegeven om een profiel aan te passen.

Staat er in je profiel vooral wat je te bieden hebt of meer gericht op wat je zoekt?

Zomaar wat vragen en je hebt 'voor nood' m'n mailadres maar misschien hebben forummers best goede tips voor je!
quote:himalaya schreef op 02 mei 2012 @ 19:25:

Waarschijnlijk heb je niet veel interessants te vertellen.En daarom verdien ik geen liefde en geen relatie. In meerdere dates was ik degene die het gesprek op gang hield. Alsnog voelde ze die klik niet.
Je moet de dikke laag wanhoop kwijtraken waar jij onder verstopt zit.
Misschien voelen die vrouwen aan dat je ze eigenlijk niet aantrekkelijk vind en maar een 'zesje' vind en dat je dus alleen maar op ze reageert omdat je jezelf ook als een 'zesje' ziet.
Oh, staan alweer postings tussen.

Ik vergat nog een vraag, ik mag hopen dat, op welke site dan ook, je nick niet eenzamehans is...
Is je nick daar ook 'eenzamehans'?

Klinkt namelijk nogal sneu. En de meeste vrouwen vallen niet op sneue types.

Edit: bitterballetje, iemand?
Heb je het ook al gewoon IRL geprobeerd, in de kroeg of zo?
quote:thee schreef op 02 mei 2012 @ 19:27:

Oh, staan alweer postings tussen.

Ik vergat nog een vraag, ik mag hopen dat, op welke site dan ook, je nick niet eenzamehans is...Nou inderdaad
hoe moeten wij dat nou weten? meer info zal wel handig zijn, mss een paar stukjes tekst van je van zo' n gesprek ofzo :P
Geen klik is vaak een slap excuus.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
quote:pwh21 schreef op 02 mei 2012 @ 19:31:

Geen klik is vaak een slap excuus.Hoezo? Dan is het toch meteen duidelijk voor de ander?
Vertel je de vrouwen dat je nog nooit een relatie hebt gehad? Dat is namelijk een onaantrekkelijk punt vind ik.

En hoe zie je eruit? Verzorgd?

Waar vertel je over?

Wat vraag je aan de vrouwen?

Hoe kan het dat je nog nooit een relatie hebt gehad?
Had jij dan wel die "klik" voor jouw gevoel ?
Je hebt nog nooit echt een relatie gehad, dus misschien geloof je wel niet dat het kan. Ik bedoel, iets wat je je bijna niet voor kan stellen is heel moeilijk te realiseren.

Heb vertrouwen in jezelf en dat er echt vrouwen zijn die jou leuk kunnen vinden om wie je bent. Pas als jij daarvan overtuigd bent, raken zij dat ook!!!!
Met andere woorden, was er iemand bij die jij wel leuk genoeg vond om nog een keer mee af te spreken ?
quote:eenzamehans schreef op 02 mei 2012 @ 19:26:

[...]

En daarom verdien ik geen liefde en geen relatie. In meerdere dates was ik degene die het gesprek op gang hield. Alsnog voelde ze die klik niet.

Een gesprek op gang houden gedurende een (korte) date is nog wel iets anders dan interessant zijn voor iemand.

Je kunt de relativiteitstheorie uit gaan leggen waarbij zij af en toe 'uhuh' mompelt, maar dat betekent nog niet dat je interessant bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven