Waar betaalbare lenzen kopen?
dinsdag 1 mei 2012 om 20:36
Hallo, ik heb een vraag aan de lenzendragers.
Ik heb nl. tot nu altijd een bril gehad en ik wil graag overstappen op lenzen.
Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij een lenzenspeciaalzaak. Voor wat ik begrijp ik het goedkoopst om daar een abo. af te sluiten voor iets van 23 euro per maand. Daarvoor krijg je elk half jaar een setje nieuwe (zachte) lenzen, een controle en vloeistof. Dat is dus 6 x 23 = 138 euro per half jaar.
Ik heb een kleine cilindrische afwijking en verder is mijn sterkte ca. - 1,5
Niet erg veel, maar wel genoeg om iets voor mijn ogen nodig te hebben. Ik vroeg me af of ik ergens goedkoper lensen kan bestellen of kopen, ook als er een cilinder inzit?
Ben benieuwd!
Ik heb nl. tot nu altijd een bril gehad en ik wil graag overstappen op lenzen.
Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij een lenzenspeciaalzaak. Voor wat ik begrijp ik het goedkoopst om daar een abo. af te sluiten voor iets van 23 euro per maand. Daarvoor krijg je elk half jaar een setje nieuwe (zachte) lenzen, een controle en vloeistof. Dat is dus 6 x 23 = 138 euro per half jaar.
Ik heb een kleine cilindrische afwijking en verder is mijn sterkte ca. - 1,5
Niet erg veel, maar wel genoeg om iets voor mijn ogen nodig te hebben. Ik vroeg me af of ik ergens goedkoper lensen kan bestellen of kopen, ook als er een cilinder inzit?
Ben benieuwd!
dinsdag 1 mei 2012 om 22:30
woensdag 2 mei 2012 om 20:40
woensdag 19 oktober 2016 om 21:58
quote:5654646587 schreef op 01 mei 2012 @ 20:51:
Mijn ex bestelde al jaren zijn lenzen online. Veel goedkoper en ze waren fijner dan die van de opticiën, naar zijn zeggen. Maar laat ik nu net niet meer op zulke goede voet staan met ex om te vragen welke site dat was .
Lens On doe ik ook precies dezelfde lenzen als bij de dure opticien, vloeistof
Koop ik gewoon bij Ah of Etos
Mijn ex bestelde al jaren zijn lenzen online. Veel goedkoper en ze waren fijner dan die van de opticiën, naar zijn zeggen. Maar laat ik nu net niet meer op zulke goede voet staan met ex om te vragen welke site dat was .
Lens On doe ik ook precies dezelfde lenzen als bij de dure opticien, vloeistof
Koop ik gewoon bij Ah of Etos
woensdag 19 oktober 2016 om 23:13
Ik heb ze een aantal jaar achter elkaar bij de opticien besteld. Mijn sterkte bleef echter hetzelfde en alle controles waren perfect, had zelf ook nergens last van (geen droge ogen o.i.d.) en heb toen besloten om dezelfde lenzen als die van de opticien online te bestellen. Scheelt me de helft.
Doe dit nu al 2 jaar en heb geen klachten, zie prima.
Doe dit nu al 2 jaar en heb geen klachten, zie prima.