Gezondheid alle pijlers

Wanted: knuffels

02-05-2012 19:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, soms baal ik zo ontzettend van de ongemakken die mijn bevalling met zich mee heeft gebracht.

Vraag maar niet naar details, maar ik schaam me er zo voor dat ik een nieuwe nick heb aangemaakt.

Wat klote zeg! Heb er even geen nette woorden voor. Heb je al eens aan een fysio gedacht? Die kan wellicht weer proberen om de spieren onder controle te krijgen?

Maar wat al gezegd wordt: je bent anoniem en je kunt je verhaal doen, zonder dat je herkent wordt. Ook wel erg fijn dat je er met je vriend over kunt hebben.

Sterkte meis!
sterkte Isa!!!
Hier, een paar extra mooie:

Meid! Wat naar! Dikke knuffels!
Ik voel me in elk geval weer een stuk beter! Komt vast door al die mooie en lieve knuffels van jullie.

Uit de grond van mijn hart: Dankjewel!!!

Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Het Viva forum is papaja.
Wat naar voor je. Fijn dat het al beter geworden is dan het was, ik hoop dat je snel nog meer opknapt
Oh, Isa, wat vervelend zeg.

Van mij ook:

Sprak toevallig vandaag iemand die hetzelfde heeft gehad, maar weer helemaal is genezen.

Komt vast goed meid!

Overigens heeft zij haar tweede kind dmv een keizersnede gekregen gezien de eerste bevalling. Ik weet niet hoe jij tegen nog een kind aankijkt, maar het is dus nog mogelijk.

Zowel ik als mijn vriendin hebben behoorlijk heftige bevallingen gehad, het hielp ons heel goed om er met elkaar over te praten. Hele einden wandelden we met onze kinderwagens en ondertussen praten, praten, praten.

Heel veel knuffels voor jou!!!
Oh, wat ontzettend verdrietig! Meid toch... Je bent niet alleen
Er komt geen tweede (gepland), ook ivm dramatische zwangerschap en extreme bloedverlies na de bevalling. Ja, ik heb het wel gehad

Maar mocht ik toch ongepland zwanger raken, dan mag ik alleen bevallen dmv keizersnee.

Praten over de bevalling heb ik veel gedaan met mijn vriend. Ik vind het toch erg intiem om dat met vriendinnen te bespreken. Ik heb in de weken na de bevalling wel veel steun gehad aan een goede vriendin. Toen heb ik het ook wel eens over de bevalling gehad. Op een gegeven moment ben ik uitgepraat over de bevalling. Dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. Daar verander ik niks aan, ook niet door er veel over te praten. Gelukkig heb ik niet vaak van dit soort dagen
Ik heb mijn bevalling heel lang heel traumatisch gevonden. Ik had ook een tr, en heb er bij tijden nog hinder van. Ik heb er letterlijk jaren over gepraat, met mijn man en met vriendinnen (ze zijn heel geduldig ) en pas de laatste tijd kan ik het een plekje geven, mijn dochter is inmiddels 2,5

Ik denk dat het helemaal niet gek is dat je er nog zoveel verdriet van hebt, zeker als je er nog steeds mee geconfronteerd wordt. Misschien is het een idee om toch eens wat vriendinnen in vertrouwen te nemen? Delen maakt het minder zwaar, in mijn ervaring. Heel veel sterkte in ieder geval
Ik heb met erg voorspoedige bevallingen nog behoefte aan gehad om er heel veel over te praten.

Het is ook niet niks.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven