De Fashionista's singing in de sun #73
donderdag 3 mei 2012 om 22:08
Met ons nieuwe lijflied luiden we deel 73 in!!
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
donderdag 3 mei 2012 om 22:15
donderdag 3 mei 2012 om 22:29
Jazeker, ribben groeien gewoon weer aan hoor!
Ze worden niet volledig bij de stam afgebroken wanneer er extreem grote uitgaven gedaan.
Worden ze wél afgebroken bij extreem grote uitgaven dan zullen de ribben helaas niet meer terug groeien.
Maar dankzij microscopisch geweldige superieure moleculaire scheikundige processen zullen de moleculen (waaruit ribben bestaan) zichzelf langzaamaan weer opbouwen tot volledig functionerende ribben zoals ze waren voordat de extreem grote uitgave gepleegd werd.
Ze worden niet volledig bij de stam afgebroken wanneer er extreem grote uitgaven gedaan.
Worden ze wél afgebroken bij extreem grote uitgaven dan zullen de ribben helaas niet meer terug groeien.
Maar dankzij microscopisch geweldige superieure moleculaire scheikundige processen zullen de moleculen (waaruit ribben bestaan) zichzelf langzaamaan weer opbouwen tot volledig functionerende ribben zoals ze waren voordat de extreem grote uitgave gepleegd werd.
donderdag 3 mei 2012 om 22:36
Was net aan het filosoferen over die 2 basis shirtjes van F21. Eigenlijk moeten ze terug, maar ja, volgens mij zijn de verzendkosten om het terug te sturen ongeveer evenveel als de kosten van het shirtje. Wilde jullie net dit dilemma voorleggen toen ik zelf op het briljante idee kwam dat ik ze natuurlijk kan verven. Of tie dyen, of dip dyen.