Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Heleen, wat onwijs vervelend dat je alweer in het ziekenhuis ligt. Sterkte meis. Hoop dat je weer snel naar huis mag

Hoe is het met jou, Myleen, nog veel pijn?

Ik was niet stappen hoor, maar gewoon een keer een beetje op tijd naar bed. Zonder vino tinto. Moet ook niet gekker worden
Moge Jo,

Ga je nog iets leuks doen van het weekend?

Eindelijk kan ik nu zeggen dat ik minder pijn heb, ik denk dat de zwelling minder is. Gister veel met hand omhoog gezeten om de zwelling te laten zakken. Ik denk dat ik het te veel belast maar ja, je moet wel he. Vandaag moet ik ook weer geloven aan de kattenbak en kijken of koken gaat lukken. Brood komt ook mijn neus uit.

Vandaag ook weer verder om de oplader van mijn camera zoeken, kan hem niet vinden en batterij is op. Balen, ik had hem altijd op een vaste plek liggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga straks even bij mijn zoon langs en vanmiddag een verjaarsvisite.

Fijn dat je eindelijk wat minder pijn hebt! Je zal af en toe toch wat moeten doen he? Lastig allemaal hoor, met één hand
Balen, Helene, sterkte!

Fijn dat je minder pijn hebt, MV.

Ik ga zo naar de kapper, het grijs moet weg en een heel stuk eraf.
He Yas. Lekker naar de kapper, brrr, altijd blij als het voorbij is.

Ik heb je fotos gemist die je zou mailen .

Ik heb zin in een appelflap. Ik heb een idee waar ik die kan kopen maar is net te ver om naar toe te lopen.

Ik heb appels in huis en een pak appelbeignetsmix. Maar bij de gedachten hoe mijn keuken eruit zag met oud en nieuw, zie ik er toch maar vanaf.

Thee, heb jij dat nog geprobeerd met dat bladerdeeg in het tostiapp?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
O ja, de Kenia foto's. Zal ik straks doen als ik klaar ben bij de kapper.

Lange zit hier.
Het kan weleens maandag worden voor ik weg mag.

Afwijkende bloedwaardes, eiwit in urine en ondervoeding. Internist heb ik ook al gezien, 12 buisjes bloed afgestaan en niemand kan me nog iets vertellen.

Ben erg moe, ga zo een dutje doen. Ik slaap hier slecht.
quote:helene31 schreef op 05 mei 2012 @ 12:20:

Het kan weleens maandag worden voor ik weg mag.

Afwijkende bloedwaardes, eiwit in urine en ondervoeding. Internist heb ik ook al gezien, 12 buisjes bloed afgestaan en niemand kan me nog iets vertellen.

Ben erg moe, ga zo een dutje doen. Ik slaap hier slecht.

Klinkt niet goed. Is wel alles goed met je kind?

Kan je man misschien je kussen en dekbed brengen in de hoop dat je iets beter slaapt?
Ach Helene toch. Wat ontiegelijk ellendig allemaal. Hoop dat ze gauw iets vinden om je te helpen.

We denken aan je!
Arme Helen toch, wat een ellende. Wel heel fijn dat de baby gelukkig wel goed groeit.

Heb een hele drukke week gehad, zowel qua werk als qua sociale contacten etc. Straks even een uurtje naar het bevrijdingsfestival hier.
Zo ik heb 3 hamburgers ingestuurd voor de Mac Wedstrijd. Helaas kon je niet echt een recept geven met kruiden voor het vlees. Ik zou wel meer kunnen insturen maar er zullen miljoenen inzendingen zijn dus ik zal niet winnen. Sterker nog, ik ga niet eens kijken hoe het ervoor staat. Ik kwam er te laat achter dat je het moet hebben van je social media contacten die op je gaan stemmen. Die heb ik niet.

Had ik beter met die buggle wedstrijd kunnen mee doen, daar kon je nog geld winnen.

En nu heb ik trek in een hamburger van de M.
Heleen het zit je niet mee he.. Wel fijn dat de baby wel goed groeit.
Even een kort berichtje. Ik ben vanmiddag per ambulance overgebracht naar het AMC, heb symptomen van het HELPP syndroom.

Lig de komende dagen nog wel in het z'huis. Probeer me hier af en toe te melden om te laten weten of de kleine man nog op zijn plaats zit.
jeetje Helene, dat is schrikken!

Heel veel sterkte meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:helene31 schreef op 05 mei 2012 @ 20:09:

Even een kort berichtje. Ik ben vanmiddag per ambulance overgebracht naar het AMC, heb symptomen van het HELPP syndroom.

Lig de komende dagen nog wel in het z'huis. Probeer me hier af en toe te melden om te laten weten of de kleine man nog op zijn plaats zit.OMG, ik zal voor je duimen lieverd. Hou vol
Veel sterkte Heleen
Ook hier wordt voor jullie geduimd!
Dank jullie dames!

Slaap lekker straks, ik hoop zo mijn ogen dicht te kunnen doen.
Wat een schrik! Sterkte, Heleen
Ik heb Ieb gezien op TV!
quote:Moonlight82 schreef op 05 mei 2012 @ 22:19:

Ik heb Ieb gezien op TV!Oh mail me aub, wil de herhaling dan kijken, of was het gewoon bij het journaal?
Ik zal even mailen want weet niet wat Ieb wil dat ik erover zou zeggen.
Jeetje wat een narigheid Heleen. Heel veel sterkte en beterschap

Moon ik denk dat Ieb het wel goed vindt hoor. Ze heeft er toch over gesproken hier? Wil je mij ook even mailen als je het hier niet neer zet of MV als Moon al slaapt?
quote:Moonlight82 schreef op 05 mei 2012 @ 22:51:

Ik zal even mailen want weet niet wat Ieb wil dat ik erover zou zeggen.Dank je meis. Ik heb gelezen waar het over ging maar ze heeft het wel weggehaald dus beter zo over de mail, dat vindt ze niet erg. Ik ga morgenochtend kijken.
quote:andersnogiets schreef op 05 mei 2012 @ 23:28:

Jeetje wat een narigheid Heleen. Heel veel sterkte en beterschap

Moon ik denk dat Ieb het wel goed vindt hoor. Ze heeft er toch over gesproken hier? Wil je mij ook even mailen als je het hier niet neer zet of MV als Moon al slaapt?Als Moon slaapt stuur ik het wel door waar te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven