De Fashionista's singing in de sun #73
donderdag 3 mei 2012 om 22:08
Met ons nieuwe lijflied luiden we deel 73 in!!
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
dinsdag 8 mei 2012 om 18:47
dinsdag 8 mei 2012 om 19:11
Kantine is niet heel slecht, hoewel er natuurlijk wel 'ongezonde' dingen gehaald kunnen worden.
Meestal neem ik een soepje (0,50 cent!) ((Neem alleen soepje als ik het soepje lekker vind, haha)) en een broodje met iets.
Ik heb laatst gedroomd (of was het een nachtmerrie? ) dat ik 6 dagen per week in de sportschool stond. Braaf na het werk nog even 1,5 uur sporen
Meestal neem ik een soepje (0,50 cent!) ((Neem alleen soepje als ik het soepje lekker vind, haha)) en een broodje met iets.
Ik heb laatst gedroomd (of was het een nachtmerrie? ) dat ik 6 dagen per week in de sportschool stond. Braaf na het werk nog even 1,5 uur sporen
dinsdag 8 mei 2012 om 19:29
quote:GeorgieBrown schreef op 08 mei 2012 @ 19:17:
Ceci, ik begrijp wat je bedoelt, met die rok. Maar wat een vreselijke foto.
Haha, ik zou hem ook niet zo combineren.
Ik heb nog een koraalkleurige top met een wat wijde hals, daar zou zo'n zwarte cirkelrok leuk bij staan denk ik. Evenals bij mijn groene strakke top met een beetje kant op de schouders.
Ceci, ik begrijp wat je bedoelt, met die rok. Maar wat een vreselijke foto.
Haha, ik zou hem ook niet zo combineren.
Ik heb nog een koraalkleurige top met een wat wijde hals, daar zou zo'n zwarte cirkelrok leuk bij staan denk ik. Evenals bij mijn groene strakke top met een beetje kant op de schouders.