VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik weet nog niets. Ben niet gebeld en heb zelf ook niet gebeld want extern voor werk en dus stond a. mijn hoofd niet naar huisarts bellen en b. zit ik dan ook niet te wachten op mijn eigen emoties. Morgen ben ik vrij en bel ik zelf even om te vragen waar het blijft.

Dropje, jij schreef gisteren of er niet nog een linkje is naar mijn oude werk en prompt komt het vandaag op. Was vorige week al gebeld door manager van oude werkgever en vandaag heb ik teruggebeld. En hij vroeg dus of .... mij al gebeld had of ik in de markt was. Dus ik heb aangegeven dat ik best open zou staan voor verandering. Ben benieuwd.

Leuk Nathje, een tuinhuisje voor Apie en Japie. Mijn schoonvader heeft er een gemaakt voor Schorrie en als we daar zijn in de zomer gaat hij altijd in dat huisje zijn broodje eten enzo. Zo schattig.

Ik was anderhalve week bijna niet op werk geweest ivm trainingen en mensen vonden dat ik ineens een buik gekregen had. Zo grappig hoe dat ineens snel kan gaan.
Leuke (maar wel groot en duur!) hut, Nathje!

Ik baal...

Schoonvader heeft gisteren Grey's Anatomy opgenomen. Ben lekker lekker vroeg in bed gekropen (want hoofdpijn) met laptop en dvd. Is het een lege dvd en heeft hij niet goed opgenomen. Grmbl.
Alles is STOM vandaag. File is stom, ongesteld zijn is stom, chocolade moeten eten is ook stom. Bah.

(ja, het is weer zover)
Ben benieuwd morgen, Morrie.

Heeft je huisarts je mobiele nummer?

Ben benieuwd of er een link is naar oude werk. Waarom ben je toen weggegaan?
Maar wij zijn LEUK!
He, nog geen nieuws voor jou Morrie. Hopelijk morgen dan wel. Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond, maar wat meer zekerheid zou ook lekker zijn.

Spannend trouwens, werkontwikkeling. Ben benieuwd of je zo via via iets leuks zult tegenkomen.

Vrolijk: de files waren vandaag inderdaad STOM. Heb er een uur over gedaan, al klunend door de polder waar mijn normale weg was afgesloten door een ongeval. En toen was het filerijden achter een of ander bouwwerktuig dat zo nodig midden in de spits kilometers lang dezelfde richting op moest. Grmbl. Het zou verboden moeten worden.

Leuke hut nath, maar wel een joekel zo te zien! Speelhuisjes zijn leuk, wij hebben er vorig jaar ook eentje neergezet achterin de tuin. Het dak zit er nog steeds niet op, dat moet dit voorjaar maar eens gaan gebeuren.

Eerst een nieuwe schutting, want die is hoognodig aan vervanging toe.
Ik moest training geven en reed zo door naar bestemming vanochtend! Beetje jammer dat ik vervolgens heeeeel lang op de cursisten moest wachten .

Wind, waarom ik weggegaan ben? Omdat ik er al 6 jaar werkte en alles en iedereen wel een beetje kende. Omdat ik vond dat ik te lang moest wachten op een volgende stap (die vervolgens prompt toen ik aan het solliciteren was toch aangeboden werd), omdat ik toch graag bij een kleiner bedrijf wilde werken. En bijkomend voordeel van nieuwe baan was dat het dichtbij huis was. En die reisafstand weerhoudt me er nu van om direct enthousiast op baan bij oude werkgever te reageren. Heb ik ook gezegd, dat ik dat in eerste instantie wel een bezwaar zou vinden (omdat deze evt optie zelfs nog ietsje verder weg is) met Schorrie die naar school gaat. Eventuele functie is trouwens wel bij ander bedrijfsonderdeel dan waar ik vandaan kom.

Nou ja, het is nog niets concreets maar het balletje gaat misschien rollen zo, you never know.
Ik heb er vanmorgen 2,5 uur over gedaan om naar mijn werk te komen. Het was echt zo stom! Bah, als ik dat had geweten had ik lekker 2 uur lager op mijn bed gaan liggen.

Boomhut is leuk Nath! Als het experiment is gelukt, hou ik me aanbevolen :-) Mac is ook iets van Lien.

Morrie, jammer dat je nog niets heb gehoord. Als het wat wordt met je oude nieuwe baan, zullen we dan soms ruilen van huis? :-)

Ik ben non muzikaal dus heb geen flauw idee waar het over gaat. Ik ben wel van weg met kerst. Maar komt meer doordat ik niet van verplichte nummertjes houd. Ik wil gewoon zelf doen wat ik leuk vind.

Getsie, ik wou dat ik nooit meer ongesteld was. Ah, merken jullie het? Ik zwelg helemaal in zelfmedelijden.
Nou idd Vrolijk, huizenruil is echt een goed idee dan.

Zo ontstaan files, doordat we allemaal ergens anders gaan werken dan waar we wonen, en niet naar die plek willen verhuizen. Ik zou persoonlijk echt nooit gaan verhuizen voor mijn werk.
Kop op Vrolijk, nog maar een jaar of 20 menstruatie-leed !

Ben zelf net ongesteld-af, maar heb wel keelpijn, ik hoop niet dat ik ziek word. Geen zin in.

Jammer dat je nog niets weet, Morrie! Misschien toch even warm houden, dat voorstel? Niets is zo killing als geen plezier hebben in je werk. Je weet maar nooit!

Leuk boomding, Nath!
Oh, nog maar 20 jaar! Dat is nog maar 240 keer

Na deze keer dus nog maar 239.

Hier ook hoofdpijn, verkouden, keelpijn en hoesten.
Ik houd het voorstel zeker warm Dropje, en toen ik aangaf dat ik reistijd wel als een issue zag gaf men al aan dat de verwachting is dat ze eind van het jaar verhuisd zijn naar zelfde vestiging als waar ik voorheen werkte. En dat is net weer een beetje dichterbij huis als waar ze nu zitten. Ik had wel het idee dat functie niet voor korte termijn zou spelen, en ik ben natuurlijk zwanger. Dus denk niet dat het al snel iets wordt, maar ik denk wel dat duidelijk is dat ik in de markt ben.

Elyane, wat een leuke foto's in de ak. Vind het zo leuk om Zen te zien met zoveel haar! Moet dan altijd denken aan paar jaar terug, toen hij voornamelijk pluis had . En Scheele Dirk vind ik maar een eng ventje!
Ik zie net een nick 'Themommyreturns', het moet niet veel gekker worden !
Ik dacht: wat staat daar nou, een of andere dinosaurusnaam oid? Maar nu zie ik het.....
Dank Wind & Drop voor het opbeurende nieuws van nog 20 jaar ongesteld worden. Dat was toch maar weer een megavoordeel van zwanger zijn. STOM!

ik vind het ergens wel een funny nick want doet me denken aan de Mummy returns :-) Lekker films nog gekeken Drop?

Ik hoop dat jullie allemaal die lappenmand ergens heenflikkeren want die is ook STOM. Kom, we steken dat ding in de fik :-)

Hoe is het met je scheten Drop?
Ik heb mijn adapter in mijn laptop zitten en toch loopt de batterij leeg. Beetje vaag....
Speciaal voor mij

Wat een engerd. Hij is opgemaakt.
Ook speciaal voor mij:

Zo, nu is het al een stuk minder stom
Ik vind die foto's wel passen bij Themummyreturns
Ha, Morrie dacht 'vuur -> vlam -> steekvlam -> zwavelscheten van Drop ! Ze worden langzamerhand minder, vandaag op 't werk gelukkig geen last van gehad!

Ik moest idd ook meteen denken aan The mummy returns'. Maar als we vanavond toch STOM gebruiken, vind ik nicks met mamma, moeder en/of mommy erin gewoon STOM. Zondag nog wel geVoyagered, Vrolijk! Ik blijf het een superserie vinden. En eerlijk is eerlijk, Patrick Dempsey (toch?) is zeker een lekkerdje!
Wiesdietweedemeneer?
Hmm..ik wilde net mijn nick na al die jaren veranderen in MoedervanLoeder&mormel1975

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven