Ik ben al twee keer in Barcelona geweest en daarom viel dat af. Eman en dochter hadden daar ook wel heen gewild. Valencia lijkt me een prima alternatief.
Anoniem_85599
woensdag 9 mei 2012 om 19:42
Okay. Ik ben al twee x in Istanbul geweest maar wil eind vd zomer graag nog een x.
Ik ben bij Mr.Chi. Hij voelt nog wat klammig en is wiebelig maar hij heeft geen koorts meer en hij hield mijn eigengemaakte soep binnen ik heb hem volgetankt met paracetamol en voer hem glazen water. Het blijft allemaal binnen blij om. Nu zit ik vast want hij ligt op mijn schoot te snurken
Ik ga hem naar bed slepen en ga zelf ook slapen na de korte afgelopen nacht.
Fijne avond en tot morgen!
Anoniem_151354
woensdag 9 mei 2012 om 22:35
Gelukkig Chi! Je klinkt wel heel erg lief en schattig, vooral dat je zijn boterhammen vanmorgen gesmeerd had en in folie klaar had gelegd, als hij die dan opgegeten had dan mocht hij daarna paracetamol nemen. Zo lief en herkenbaar
GB, heb een vraag: ooit gaf je het adres van een winkel in natuurlijke verzorgingsprodukten oa Lavera, (waar je ook wel eens komt?). Ik ben het adres van de webshop kwijt, heb geprobeerd te googlen maar kan het niet vinden, kom telkens bij andere webshops die Lavera hebben uit.
We hadden het destijds over de shampoo's met mangomelk oid?
Hoi Jas, was bezig met een laatste rondje forum en wilde zo gaan afsluiten, maar zag je bericht nog net. GB is op pad met Mr. Brown en daarom antwoor ik maar even: webshop die je bedoelt (klik)