Entertainment alle pijlers

Eerste hulp bij opvoeden

14-04-2011 22:37 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tv avondje hier op het forum en nu is het tijd voor Eerste hulp bij opvoeden! Nu op rtl4. Kijkt er iemand mee?
Jemig, elke keer als ik F5 induw kom ik niet meer op het forum.

Nu krijgt ma les in strafbankken.
Maar ik zweer het je, de eerste keer dat mijn parttimer mij stupid ass noemt is direct de laatste keer!
Ik vraag me altijd af waar die kinderen dat slaan en spugen vandaan halen, dat verzinnen ze toch niet zomaar of heb ik nou van die noncreatieve kinderen?
Waarom hebt dat kind een baard? Verkleed iets?
quote:bammetjebamie schreef op 10 mei 2012 @ 23:00:

Ik vraag me altijd af waar die kinderen dat slaan en spugen vandaan halen, dat verzinnen ze toch niet zomaar of heb ik nou van die noncreatieve kinderen?Geen idee, ik denk dat ze dat op peuterschool leren van andere kinderen.
Is dat echt normaal gedrag voor een drie-jarige? Ik heb er geen verstand van.
Ik vind hier dingen van.
Ik denk dat het normaal gedrag is voor een kind van drie dat geen grenzen krijgt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:03:

Is dat echt normaal gedrag voor een drie-jarige? Ik heb er geen verstand van.Grenzen opzoeken. Zeker! Maar schelden, slaan en spugen? Nee, dat niet
pfff dat is wel echt zielig voor dat mannetje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik maakte mijn huiswerk vroeger zelf. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit bij geholpen ben eigenlijk.
Ik vind hier dingen van.
Idiote vader zeg. Hunter had pa wel op de strafbank mogen zetten van mij.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:06:

Ik maakte mijn huiswerk vroeger zelf. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit bij geholpen ben eigenlijk.Wel met rekenen maar met de rest niet nee.
quote:steph schreef op 10 mei 2012 @ 23:07:

Idiote vader zeg. Hunter had pa wel op de strafbank mogen zetten van mij.echt wel.
Grappig ventje.
Wat gaan ze allemaal fout doen????
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:06:

Ik maakte mijn huiswerk vroeger zelf. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit bij geholpen ben eigenlijk.Ik ook niet.

Zou ik daarom nog zo dom zijn...?
Kind rent weer weg.
Mamma een keer zeggen is genoeg. Dan waarschuwing en dan strafbank.
Wat een namen trouwens
Ik vind hier dingen van.
En een happy ending. *zucht* Ik vind dat zo jammer.
Waarom vind je dat jammer?
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:25:

Wat een namen trouwensJa he. Ik zou daar als kind ook niet naar luisteren.
quote:Lunax schreef op 10 mei 2012 @ 23:29:

Waarom vind je dat jammer?Ik zou het weleens willen zien als er een gezin is waar al die tips niet bij helpen. Zullen er zeer weinig zijn overigens, of totaal niet.
quote:steph schreef op 10 mei 2012 @ 23:36:

[...]

Ik zou het weleens willen zien als er een gezin is waar al die tips niet bij helpen. Zullen er zeer weinig zijn overigens, of totaal niet.En als ze er al zijn worden ze vast niet uitgezonden
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven