Robijn Sensations
zaterdag 5 mei 2012 om 09:05
Ze zijn er in hoop geuren/kleuren en er was ook een groene. Die ruikt naar meloen.
Maar ik kan m al een tijdje niet meer vinden bij de Appie om de hoek en ook bij Kruidvat kom ik m niet tegen. Op de website van Robijn staat ie nog wel tussen t assortiment.
Heeft iemand enig idee of en waar deze heerlijke wasverzachter nog te krijgen is?
Maar ik kan m al een tijdje niet meer vinden bij de Appie om de hoek en ook bij Kruidvat kom ik m niet tegen. Op de website van Robijn staat ie nog wel tussen t assortiment.
Heeft iemand enig idee of en waar deze heerlijke wasverzachter nog te krijgen is?
zondag 6 mei 2012 om 20:38
Kan het kloppen dat dat hele assortiment van Robijn is omgegooid? Mijn favo geur wasverzachter was die met 'paarse orchidee en bosbessen', maar die kan ik dus ook niet meer vinden; er staan allerlei kleuren flessen, maar nergens staat nog 'bosbessen' bij. (Wel één met rode bessen, maar dat is dus een andere geur)
Verwarrend.
Verwarrend.
woensdag 23 mei 2012 om 07:42
M'n moeder heeft de twee laatste flessen mee genomen die bij de makro stonden. Daar vertelden ze dat het daar uit de handel is.
Ook eindelijk reactie gekregen van Robijn gister. Strekking was dat ze me niet konden vertellen waar het nog verkrijgbaar was aangezien ze aan hoofdkantoren leveren en niet aan individuele supermarkten. Ze raden aan om de supermarkt te vragen de groene flessen te bestellen.
Tja, daar kan ik niet zoveel mee
ik krijg niet de indruk van Robijn dat hij uit de handel is, maar waarom is ie dan nergens meer te vinden? En staat ie ook niet op website?
Vloeibaar goud dus die twee flessen die ik nog heb ;) maar lekker van genieten!
Ook eindelijk reactie gekregen van Robijn gister. Strekking was dat ze me niet konden vertellen waar het nog verkrijgbaar was aangezien ze aan hoofdkantoren leveren en niet aan individuele supermarkten. Ze raden aan om de supermarkt te vragen de groene flessen te bestellen.
Tja, daar kan ik niet zoveel mee
Vloeibaar goud dus die twee flessen die ik nog heb ;) maar lekker van genieten!