Eerste internetdate.... tips!
zondag 6 mei 2012 om 19:10
Hi,
Deze week heb ik mijn allereerste internetdate!
We hebben nu een week of 3 heel leuk contact en hij heeft me dit weekend gevraagd of het me leuk lijkt om met hem een hapje te gaan eten.
Dat lijkt me dus hartstikke leuk en dus heb ik ja gezegd, maar nu...
Ik ben zo zenuwachtig als ik er aan denk! Hebben jullie tips?
Het lijkt me ook al zo vreemd om alleen het restaurant in te lopen en elkaar daar te ontmoeten...
Tips, ervaringen, alles is welkom!
Deze week heb ik mijn allereerste internetdate!
Dat lijkt me dus hartstikke leuk en dus heb ik ja gezegd, maar nu...
Ik ben zo zenuwachtig als ik er aan denk! Hebben jullie tips?
Het lijkt me ook al zo vreemd om alleen het restaurant in te lopen en elkaar daar te ontmoeten...
Tips, ervaringen, alles is welkom!
vrijdag 11 mei 2012 om 13:15
Jammer dat je de klik niet voelde, maar zo gaan die dingen hè?! Heb je er spijt van dat je bent gaan eten? En viel het mee of tegen zo'n eerste date?! Zoals ik eerder schreef, vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker
Tja en wat betreft het brengen van de boodschap. Zoals bergkristal ook al schreef, ik zou een kort maar net en duidelijk mailtje sturen. Ik hou daarbij altijd in gedachten hoe ik zelf behandeld zou willen worden. Het is lastig, maar het hoort wel bij daten...
Tja en wat betreft het brengen van de boodschap. Zoals bergkristal ook al schreef, ik zou een kort maar net en duidelijk mailtje sturen. Ik hou daarbij altijd in gedachten hoe ik zelf behandeld zou willen worden. Het is lastig, maar het hoort wel bij daten...