VD, je moet wbt het zure niet te hard voor jezelf zijn hoor. Shit happens. En dan denk ik stiekem- misschien kan je er dan maar beter vanaf zijn. A tiger doesn't change his stripes, zeg maar.
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 12 mei 2012 om 16:34
VD. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoe het ook is gekomen, het blijft mooi K. (en ben niet zo van het oordelen, wie ben ik tenslotte...r)
Eens met Mirte Als je wil dat ik mijn comments weghaal moet je het zeggen, volgens mij zijn ze wel vaag. Kan niet op lexa maar als je wil praten kun je me altijd op FB een bericht sturen
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 12 mei 2012 om 16:41
Ik heb mijn eerste quote al weggehaald en het verder ook heel algemeen gehouden. Ik wil het ook nog wel weghalen als je wil.
VD, je moet wbt het zure niet te hard voor jezelf zijn hoor. Shit happens. En dan denk ik stiekem- misschien kan je er dan maar beter vanaf zijn. A tiger doesn't change his stripes, zeg maar.Helaas zijn dat vaak wel de leukste mannen . Vraag me niet waarom .
ik ga nu even niets doen. Hij heeft ruimte nodig, ik hoef zijn getwijfel niet te horen. En misschien ooit nog praten, maar ik ga me daar niet op instellen eigenlijk. We zien wel hoe het loopt.
Wel weer bizar hoe je intuitie toch vaak gelijk heeft
Anoniem_85599
zaterdag 12 mei 2012 om 16:49
Kan je alleen maar sterkte wensen. Weet verder niets te zeggen.