Geld & Recht alle pijlers

ervaringen met ASN bank??

14-05-2012 14:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment hebben wij alles bij de Rabobank (betalen,sparen e.d). maar wij zitten er over te denken om naar een andere bank over te stappen. De Rabobank is gewoon best duur met zijn paketten. Heeft iemand ervaring met deze bank? Zijn ze ook snel met geld overmaken of houden geld langer vast? (dit doen sommige banken, dan krijg je je salaris bijv. later dan je collega).

Iemand nog tips van een andere fijne goedkope bank?
Oh, die overstapservice klinkt wel goed.

Ik bedenk me alleen nu dat ik 0,2% rentekorting krijg op mijn hypotheekrente omdat ik ook mijn betaalrekening bij mijn hypotheekbank heb. Dus dat wordt dan wel een puntje bij het aflopen van mijn rentevaste periode, mocht ik naar ASN overstappen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:mormeltje08 schreef op 14 mei 2012 @ 18:00:

En SNS is van? Juist ......ook van de ABN

Wat een onzin. SNS is een beursgenoteerde onderneming en heeft totaal niks met ABN te maken.

Ik heb een betaalrekening en spaarrekeningen bij ASN en ben er heel erg tevreden over.
Ik heb sinds een jaar of anderhalf ook een spaarrekening bij de ASN (bevalt prima), maar nog een betaalrekening bij de Rabobank (bevalt slecht en duur). Ik zou dus ook wel graag met de betaalrekening willen overstappen naar de ASN. Hoe doe ik dat?

Bvd..
quote:stevienicks68 schreef op 14 mei 2012 @ 18:44:

Ik heb sinds een jaar of anderhalf ook een spaarrekening bij de ASN (bevalt prima), maar nog een betaalrekening bij de Rabobank (bevalt slecht en duur). Ik zou dus ook wel graag met de betaalrekening willen overstappen naar de ASN. Hoe doe ik dat?

Bvd..In plaats van forum.viva.nl, www.asnbank.nl intikken in je browser?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Overstappen ASN
Ahum... het is al geregeld..

Nadat ik de vraag hier gesteld had, ben ik naar de site van de ASN gegaan. Daar wees het zich allemaal vanzelf en omdat ik er al bekend ben (ik had er al een spaarrekening) kon ik inloggen en waren mijn gegevens daarmee allemaal al ingevuld. Hoefde alleen nog maar een paar keer te bevestigen en.. klaar!

Maar toch bedankt hoor!!!!
quote:redband schreef op 14 mei 2012 @ 15:41:

[...]

Een bank zit er alleen voor eigen winst belang.

Goede idealen voor eigen portomonee.ja, tuurlijk hebben ze een winstoogmerk, maar het ene sluit het andere niet uit. Ik heb liever een bank met goede idealen en dat ik weet dat mijn zuurverdiende centen niet geinvesteerd wordt in clusterbommen, om maar eens iets te noemen (heb zelf alles bij triodos bank, ook een groene bank)
quote:ClaudeFiolle schreef op 14 mei 2012 @ 18:45:

In plaats van forum.viva.nl, www.asnbank.nl intikken in je browser?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven