Entertainment alle pijlers

McLeod's daughters

28-02-2008 09:19 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat hier al een topic over was, maar kan dit dus nergens meer vinden. Ik was de vorige serie gestopt met kijken, ben een paar maanden geleden weer begonnen met kijken en, vrees ik, weer verslaafd. Ik kijk, indien mogelijk, elke dag en blijf het een mooie serie vinden. Niet zoetsappig, maar tamelijk realistisch naar mijn idee (wat een werk zo'n bedrijf). Zijn er nog meer mensen die kijken? Ik moet eerlijk zeggen, Alex en Dave maken het kijken ook wel erg leuk .
Oke, fijn, kan ik vanavond met een gerust hart verder kijken. En dan is het ook niet gek als Kate niet meer zo zwijmelt over Dave. Dan weet ik in elk geval waarom.
Het was niet helemaal zo denk ik dat ze daarom niet mee ging met hem. Ik denk dat ze aan haar oma dacht en wat zij had gezegd tegen Kate. Zo van, leg je niet te snel vast, zorg dat je een eigen leven hebt ook en wat ik eerder hier al over schreef. Ik denk dat ze zich dat herinnerde en daarom besloot lekker door te gaan met wat ze aan het doen was: joggen.

Dat ze minder over Dave aan het zwijmelen zal slaan, heeft denk ik vooral te maken ermee dat hij niet hetzelfde voelt als zij en dat ze dat weet.

Dat zei ze ook tegen haar oma toen die naar Dave vroeg.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Na gisteren helemaal weer... Zucht wat is Alex toch een schatje. Kom maar hier met dat beschuitje
de hele week heb ik t moeten missen,vanavond was t zooo mooi,tranen over m,n wangen
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Nou ik heb weer lekker zitten snotteren gisteren, arme Jodi . Ik vond het al zo raar ergens dat ze 'maar' 1000 dollar kreeg. Was het een foutje. Toch ook wel zielig voor Meg hoor.

En zou Dave nog in de problemen komen door dat rare grietje?
Hier nog een fan! Ik vind het echt een superprogramma! Mijn man vind het daarentegen waardeloos, haha. Ik moest zoooo hard janken om de aflevereng van vanavond. Nick dood, boehoehoe. Maar wat lees ik hier, hij komt terug! Heb ik voor niets een vlekkerig gezicht en dikke ogen :-).
Ik hoop het ook. Ze hebben tenslotte niks gevonden, ze weten alleen dat het vliegtuig is neergestort. Dus het zou zo maar kunnen.

Ik ben trouwens benieuw of Jodi echt een halfzus is en hoe daar dan weer op gereageerd wordt. En natuurlijk wat het geheim van Rob nou is.

En toch wil ik dat nog niet van te voren weten, veel leuker om te gissen wat er zou kunnen gaan gebeuren. Ik vind het al erg van mezelf dat ik op teletekst de komende verhaaltjes lees, maar ik kan me wat dat betreft niet inhouden.
Ik weet dat allemaal al maar kan me niks schelen. Vindt het gewoon een superleuke serie waar ik zoveel mogelijk naar kijk.
Ik moest gisteren zwemmen, dus ik heb het maar gezien tot de laatste reclame . Is er nog iets gebeurd in het laatste kwartier. Heeft Tess de brief nog gelezen? en is Alex nog steeds weg? Het wordt wel herhaald, maar dat is op zo'n tijd dat ik die ook niet kan zien.
Alex is inderdaad nog steeds weg en heeft zijn mobiel uit het raam van zijn auto gegooid terwijl Stevie hem belde om te zeggen dat ze verliefd op hem is. Jodi is dus echt het halfzusje van Jodi, maar weet dat nog niet. Jodi wilde het vertellen, maar Tess lag te slapen. Tess droomde dat ze Nick in een ziekenhuisbed zag liggen... Spannend, ik baalde weer eens dat het afgelopen was!
Ja, ik baalde gisteren ook dat het afgelopen was....ik zit er vanavond weer klaar voor. Ik vind het zo fijn dat het elke avond komt dan schiet het ook lekker op!
Natuurlijk heb ik het weer gemist gisteren. Is er nog iets belangrijks gebeurd? Of was het een kabbelaflevering. Soms gebeuren er dingen waardoor je, als je het niet hebt gezien, meteen de draad kwijt bent.

Vind het wel sneu voor Stevie trouwens, Alex met Fiona (hoewel ik haar niet onsympatiek kan vinden)...
whaaaah wat was dit voor eind?? weet iemand dat? hoe zit het nou met nick?

geweldige serie vind ik het. Probeer er elke avond wel voor te gaan zitten.
Ja, wat een einde hé? Echt zo'n seizoenscliffhanger.... gelukkig gaat het maandag gewoon verder, alleen heb ik dan een etentje..... shit.... wanneer is de herhaling ook al weer?
quote:kikkie1 schreef op 28 maart 2008 @ 20:34:

whaaaah wat was dit voor eind?? weet iemand dat? hoe zit het nou met nick?

geweldige serie vind ik het. Probeer er elke avond wel voor te gaan zitten.Ik weet het maar je mag niet meer zomaar spoileren, zie een topic bovenaan in de lijst van topics hier. Probeer je licht op te steken op you tube. Daar staan ook veel filmpjes over de serie.
quote:ronja79 schreef op 28 maart 2008 @ 23:43:

Ja, wat een einde hé? Echt zo'n seizoenscliffhanger.... gelukkig gaat het maandag gewoon verder, alleen heb ik dan een etentje..... shit.... wanneer is de herhaling ook al weer?Volgens mijn programmablad wordt het 's middags op sbs6 herhaald tussen ong. 15.15 u. en 15.30 uur.
Ik baal echt dat Alex nu gaat trouwen met Fiona, ik hoop steikem dat het niet doorgaat :-). Ik zou het zo leuk vinden als het iets wordt tussen hem en Stevie.

Gisteren wel superspannend toen Jodi gezien werd op het kerkhof...

En leuk dat Nick er weer is! Balen dat ik vrijdag gemist heb!
Shit, shit, shit. Kijk elke dag en net vandaag dus door onvoorziene omstandigheden gemist. Lees net dat de serie herhaald wordt op SBS6 * wat een geluk * maar betekent dat dat morgenmiddag de aflevering van vanavond herhaald wordt?
Als het goed is wel. Ik moet het vanmiddag ook gaan kijken, want ik heb het laatste stuk gemist (moest zwemmen) en 't was reuze spannend dus ik moet het weten. (hoe het afloopt dus...)
Wow, was idd niet een aflevering om te missen! Lang leve de herhalingen!
ik zag bij de reacties op de site van Net5, dat vanaf dinsdag 15 april het nieuwe seizoen begint....jiehoe!!!!
Die Harry, is nou toch uiteindelijk dood. Maar zou hij nu echt zijn overleden door een hartaanval dan? Zou ik wel een beetje wazig vinden. Eerst al dat gedoe met die kogels en dan 'gewoon' doodgaan. Maar misschien komt dat nog.

Vond het wel heel sneu voor Alex, ging spontaan meebleren. (Kan echt niet tegen huilende mannen, moet ik altijd meedoen)
Ik moet gewoon even stoom afblazen! Wat is die Fiona een loeder zeg! Ik vond al dat Stevie veel beter bij Alex paste en nu vind ik dat helemaal. Liegen over zwanger zijn kan echt niet en dan die krokodillentranen! Ik vond het zo zielig voor Stevie...

Haaaaa, dat lucht op :-D.,
Ik heb misschien wat gemist maar waarom zijn Tess en Nick niet teruggekomen voor de begrafenis van Harry????
Tess heeft last van pre-eclampsie (schrijf je dat zo???) oftewel zwangerschapsvergftiging en mag dus niet vliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven