Mode & Beauty alle pijlers

afro permanent

16-05-2012 19:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb op dit moment licht golvend haar en ik zou graag iets anders willen en ik droomde altijd al van een afro. Maar kan je met een permanent dit soort afro maken?

want ik wil niet met dit rondlopen:

Het ligt er aan hoe lang je haar is. Als je zo'n soort perm laat zetten, dan word je haar zeker de helft korter.
Wow, ik vind dat tweede plaatje heel erg mooi!
Occam's razor
quote:Cateautje schreef op 16 mei 2012 @ 19:53:

Het ligt er aan hoe lang je haar is. Als je zo'n soort perm laat zetten, dan word je haar zeker de helft korter.mijn haar komt nu (met krul) tot onder mijn schouderbladen
Pfff dat zijn gewoon krullen hoor geen afro. En als je blank bent moet je sowieso geen afro willen maar goed jij wil dus gewoon krullen.
quote:sirana90 schreef op 16 mei 2012 @ 21:06:

Pfff dat zijn gewoon krullen hoor geen afro. En als je blank bent moet je sowieso geen afro willen maar goed jij wil dus gewoon krullen.zoals dit wil ik:

Fijn spiraal permanent.

Wel heel slecht voor je haar met grote kans dat je over een paar maanden 10 tot 15 cm kan afknippen (gespleten punten).

Ik zou permanent altijd afraden, draag af en toe papillotten en schud je haar uit dan krijg je ook een soortgelijk effect.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat plaatje is een voorbeeld van een lelijke afro, slecht onderhouden, slecht geknipt. Het lijkt wel een pannensponsje. Hij kan zijn haar zo dragen omdat hij die haarstructuur heeft.

Ik denk inderdaad dat je bij permanent uitkomt zoals viva-amber zegt. Maar dat zal niet dit effect geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven