Ik ben met mijn stomme kop melk vergeten te halen. En dat heb ik uiteraard nodig voor het avondeten. Stom. Is er ergens nog een winkel open waar men melk verkoopt? Stationsappie is dicht, winkels in de buurt zijn dicht, iemand ideeën?
Tankstation had ik nog niet aan gedacht. Ga even kijken of ik hier in de buurt een bemand station heb zitten. Met google vind ik geen winkels die open zijn, wel heel veel die dicht zijn.
Bij de site van ah kun je kijken welke winkel er in de buurt is, en de openingstijden van vandaag bekijken. Veel winkels houden de koopzondagtijden aan, dus pas vanaf 12.00 uur open.
Anoniem_130834
donderdag 17 mei 2012 om 08:47
Vele supers zijn vanaf 13.00 open, andere weer om 16.00 net als op de zondag.
AH hebben zondagopenstelling en stad is hier ook open. Je zal vast wel iets kunnen halen dus. Misschien even op de site van AH kijken ipv hier vragen?Daar heb ik gekeken, maar hier in de omgeving is er geen een open. Jumbo ook niet en Lidl (voor zover ik kan vinden ook niet). Dichtstbijzijnde open winkel is drie kwartier weg.
Anoniem_70227
donderdag 17 mei 2012 om 08:55
Bij ons zijn de winkels gewoon open, althans de supermarkten toch zeker. In 'n naburig dorp is het braderie en daar zijn dus ook alle nonfood winkels open.