Vandaag echt alle winkels dicht?

17-05-2012 08:39 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn stomme kop melk vergeten te halen. En dat heb ik uiteraard nodig voor het avondeten. Stom. Is er ergens nog een winkel open waar men melk verkoopt? Stationsappie is dicht, winkels in de buurt zijn dicht, iemand ideeën?
Hier is het Hemelvaart Koopzondag.
Benzinepomp.
Hier in 010 zijn sommige supermarkten open van 12.00 - 18.00.

Google is je vriend in deze denk ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Benzinepomp
Benzinestation?

Alle gewone winkels zijn inderdaad dicht.
Misschien is het handig om te vertellen waar je een winkel zoekt? Hier zijn sommige supermarkten nl gewoon open
045 zijn veel winkels open
google?

Openingstijden supermarkten
En als echt alles dicht is kun je altijd nog een weiland zoeken waar koeien staan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik weet niet waar je woont maar in onze woonplaats is er 1 Albert Heijn open

En de AH's to go op NS stations zijn volgens mij ook altijd open. Hebben melk in het assortiment
Grief is just love with nowhere to go
En anders lekker ouderwets aan de buurvrouw vragen!
Shit happens
Tankstation had ik nog niet aan gedacht. Ga even kijken of ik hier in de buurt een bemand station heb zitten. Met google vind ik geen winkels die open zijn, wel heel veel die dicht zijn.
quote:Porec schreef op 17 mei 2012 @ 08:43:

En anders lekker ouderwets aan de buurvrouw vragen!

Haha, soms is het zo makkelijk!
Bij de site van ah kun je kijken welke winkel er in de buurt is, en de openingstijden van vandaag bekijken. Veel winkels houden de koopzondagtijden aan, dus pas vanaf 12.00 uur open.
Vele supers zijn vanaf 13.00 open, andere weer om 16.00 net als op de zondag.
Ik zit in een durrep drie kwartier bij Venlo vandaan. Buurvrouw gaat hem dus ook niet worden. (Ken ik niet..)
Hmmm, ik zal toch een eindje moeten rijden om bij een open super te komen. Nou ja, gelukkig is het mooi weer.
AH hebben zondagopenstelling en stad is hier ook open. Je zal vast wel iets kunnen halen dus. Misschien even op de site van AH kijken ipv hier vragen?
quote:sprokkelientje schreef op 17 mei 2012 @ 08:42:

En als echt alles dicht is kun je altijd nog een weiland zoeken waar koeien staan.
Zuidplein is open!! :D
quote:Mirjam82 schreef op 17 mei 2012 @ 08:50:

AH hebben zondagopenstelling en stad is hier ook open. Je zal vast wel iets kunnen halen dus. Misschien even op de site van AH kijken ipv hier vragen?Daar heb ik gekeken, maar hier in de omgeving is er geen een open. Jumbo ook niet en Lidl (voor zover ik kan vinden ook niet). Dichtstbijzijnde open winkel is drie kwartier weg.
Bij ons zijn de winkels gewoon open, althans de supermarkten toch zeker. In 'n naburig dorp is het braderie en daar zijn dus ook alle nonfood winkels open.
Wij hebben hier ook benzinepompen die melk verkopen, even verder denken dan je neus lang is..
Hier in 010 is het Alexandrium gewoon open van 9:30 tot 17:00. Mijn buurtappie is van 12 tot 18 open. Stad ook gewoon open van 12 tot 18.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven