Wat eet je op dit moment?

22-02-2012 08:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.

Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.

Wat eet jij op dit moment?

Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.

(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Leentje, heb jij nou niet ontzettend veel afwas??
Ik gok zomaar dat Leentje 3 afwasmachines in haar gigantische keuken heeft staan
Afwasmachine. Die draait hier wel twee keer per dag.
Nee joh, 1 afwasmachine is genoeg. Anders houd ik niet genoeg kastjes over om vol te stoppen met eten en zo.
Ik wil ook een afwasmachine .

Gelukkig doet mijn vriend af en toe geheel per ongeluk mijn afwas .
Ik eet nu een raketje.

Voor me staat een bord met drie sandwiches. Twee met brie, komkommer en mayonaise en eentje met kip en philadelphia. En nog een beker met vlierbloesemlimonade.
quote:leentjedb schreef op 17 mei 2012 @ 20:43:

Nu een glas muntsiroop van Teisseire met Bar le Duc bronwater met prik en ijsklontjes.

Oh, dat is lekker. Dat drink ik ook bijna elke dag wel, ook precies die smaak en met water met bubbels dr in. Alleen zonder ijsklontjes.

En gooi ik de aanbevolen hoeveelheid siroop met ongeveer 2/3e omlaag, anders vind ik 't dus weer niet te drinken.

Hier voor de verandering maar weer eens een biertje. 't is lang weekend voor mij. Wel de eerste, dus nu snap ik nog alle posts...
quote:Sorcha_ schreef op 18 mei 2012 @ 00:42:

En nog een beker met vlierbloesemlimonade.

Grappig. En dit is dan weer precies de enige andere siroop die ik lekker vind. Koop ik altijd bij de Ikea, is 3x goedkoper dan op de markt hier.

Maar dat geheel terzijde
quote:zazu_ schreef op 18 mei 2012 @ 00:57:

[...]

Grappig. En dit is dan weer precies de enige andere siroop die ik lekker vind. Koop ik altijd bij de Ikea, is 3x goedkoper dan op de markt hier.

Maar dat geheel terzijde Ik ben er echt verslaafd aan! Tenminste niet zo achterlijk zoet als de meeste andere limonadesiropen. Mijn buren maken het zelf met vlierbloesem geplukt uit het park .
Net een beschuit en een kaascracker op, nu een glas groene thee.

Ik heb vreselijk last van nacht snaai, grrrr.

Ff kijken of ergens nog iets lekkers te vinden is.
Ham kaas tosti met chai thee!
Oh wow Leentje dat klinkt wel heel gezellig en heel druk. Wat fijn dat jullie ook dat soort leuke dingen doen met z'n allen.

On topic: volkorenboterham met pindakaas en banaan, verse jus en halve pannenkoek met stroop (otnbijt).
Een dubbele boterham met daartussen gebakken bacon, ontdaan van alle vetrandjes en aan de kat gevoerd (ik vind dat gewoon ontzettend vies, niet voor de lijn ofzo;)), een gebakken ei met peper en zout en een klein beetje geraspte kaas. En 3 mokken koffie. Zo nog even een plakje cake er achteraan, half uurtje laten zakken en dan hardlopen.

Goh, ik kan echt genieten van zo'n extra vrije dag en dat ik dan langer dan 2 minuten de tijd heb om wat te eten/eten te maken. En ik voel me al happy bij de gedachte dat ik anders nu al uren op mn bureaustoel zat, haha.
Soto ajam. Heb 2 hele kippen gehaald, en 2 XL pannen soto gemaakt. Ben klaar voor t weekend zo.

Man en ik eten t met: bami-taugé-bosui-koriander-gebakken ui-ei.

Peuter met: bami-wortel-maïs-ei-rijst-gebakken ui

Baby met: rijst-maïs-tomaat-wortel
Een broodje shoarma met chinese tomatensoep! Rare combinatie, komt vast door dat ik zwanger ben.
Gefeliciteerd!!!!
Bakje kibbeling met saus, lekker vers gebakken, jammie.
2 bruine boterhammen met casselerrib
I am surrounded by morons
Geroosterde boterham met roomboter en jonge kaas.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Zelfgemaakte saucijzenbroodjesdingesreceptvanthee! Jum, even testen voor morgen
En, zijn ze lekker Stiek?

Ik ben op een lu volkorencracker aan het knagen. Ben nog aan het werk en heb honger!! Vooral in lekker. Er is hier alleen niks
Zelfgemaakte eclairs met grote mok thee.
Kop verse aspergesoep, gemaakt van het vocht van de asperges van gisteren. Ben trots op mezelf want hij is heerlijk.
Wij komen net terug van de Pasar Malam (Tong Tong Fair). Dit hebben we daar gegeten:

Ik een tempeh tjampur (longton, taugé, Tahoe, tempeh en heule lekkere ketjapsaus), vriend sate kambing (geitensate met satesaus, longton en atjar). Erbij een drankje van kokosmelk met ijs, tjendol en koffiesiroop. En samen een pisang goreng gedeeld. Later nog beide een warme maiskoek met ketjap. Was weer lekker.
Ga zo wat lekkers bij de chinees halen,zowiezo lekkere bakbanaantjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven