Mode & Beauty alle pijlers

schoen gezien

18-05-2012 17:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen zoeken naar een super gave pump van Killah.

Het is een groene peeptoe pump. deze heeft dezelfde kleur en op de pump zit ook zo'n bloem.

http://www.zalando.nl/kil ... -groen-ki211a00j-603.html

Ik heb een maat 41 nodig.
Bedoel je nou gewoon dat je de schoen van het plaatje wil hebben?

Dan moet je ff klikken op maat 41, je emailadres invullen en dan krijg je bericht als die schoen er weer is.

Heb ik ook wel eens gedaan en werkt prima, omdat er vaak mensen zijn die ze weer terugsturen.

Ooooh ik kan niet lezen!

Zal ff gaan googelen naar die pump
http://www.amazon.co.uk/K ... -E93180/dp/B005Y84EGY/ref=sr_1_7?s=shoes&ie=UTF8&qid=1337357204&sr=1-7

Deze? Dit is wel een slingback.
Ik zie deze twee nog staan op de website van Zalando:

gevonden (en alweer mosterd):

http://www.amazon.co.uk/K ... -E93180/dp/B005Y84EGY/ref=sr_1_10?s=shoes&ie=UTF8&qid=1337357356&sr=1-10
Ach, zo meteen komt @Tickel misschien nog langs met die tip voor handige clips waarmee je een bloem of andere applicaties op iedere pump kunt bevestigen.
Ja die slingback!

Is bestellen via amazonn handig, betrouwbaar en goedkoop?
Verzending is meestal gratis wel Free Super Saver Delivery aanklikken in je verzend opties. Je moet ook in het bezit zijn van een creditcard.

Ik koop veel bij amazon (en ik bedoel heel veel ) ik heb nog nooit een bestelling niet ontvangen.
Amazon is super! Maar je hebt wel een creditcard nodig. Ik bestel zelf vaak bij Amazon.de, maar ik ken mensen die ook bij Amazon.uk bestellen. Over de Duitse kan ik alleen maar zeggen: goedkoop, supersnelle levering en goede service!
Dan moet ik verder zoeken. Ik heb geen creditcard.
Ook niemand in je omgeving?
Prepaid creditcard aanschaffen. De lusten van een creditcard zonder dat je geld kan uitgeven dat je niet hebt.
Nooit geweten dat die bestaan!
quote:Daantje1970 schreef op 18 mei 2012 @ 19:14:

Nooit geweten dat die bestaan!Huh? Hoezo? Ik heb er nog nooit een gehad en ken meer mensen de er geen hebben hoor. Ben er blij om
Amazon is een superwebsite, niets dan goede ervaringen met ze. Zowel de .co.uk als de .com als de .fr.

Als je het kunt organiseren met iemand uit je omgeving die een creditcard heeft, kun je er dus met een gerust hart bestellen.

En ik vind het mooie schoenen, trouwens :-)
Ik ken ook niemand met een creditcard. Als ik er al een neem is dat alleen voor nood op vakantie. Maar dan moet hij wel gratis zijn.

Als ik ze niet elders kan vinden heb ik pech
Heeft killah ook verkooppunten in nl?
quote:VotesforLeo schreef op 18 mei 2012 @ 19:16:

[...]

Huh? Hoezo? Ik heb er nog nooit een gehad en ken meer mensen de er geen hebben hoor. Ben er blij omIk reageer op het berichtje van Olyfor over de prepaid creditcard hoor!!
Iemand ervaring met javari.co.uk?
Javari is zusje van amazon, en werkt dus zelfde als Amazon (met cc).

Je logt er ook in met je Amazon gegevens.

Goede site trouwens
Ik heb ze binnen! In minder dan een week nadat ik ze besteld heb inc. pinksteren. Da's nog sneller dan bij zalando e.d.

Ze zitten als gegoten. Valt Killah altijd wijd?
Pumps_italiaans schreef op 18 mei 2012 @ 18:19:

Ach, zo meteen komt @Tickel misschien nog langs met die tip voor handige clips waarmee je een bloem of andere applicaties op iedere pump kunt bevestigen. :)
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven