wratten weg door urine.
maandag 21 mei 2012 om 22:41
Lieve mensen,
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een wratje onder mijn neus zitten. Niet echt een fijn plekje.
Nu hoor ik al verschillende reacties om mij heen wat ik kan doen.
Maar nu hoorde ik ook iets over ochtendurine.
Hebben sommige van jullie daar ervaringen mee en zo ja hoelang duurde het voordat het weg was=
Alvast enorm bedankt.
xxx
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een wratje onder mijn neus zitten. Niet echt een fijn plekje.
Nu hoor ik al verschillende reacties om mij heen wat ik kan doen.
Maar nu hoorde ik ook iets over ochtendurine.
Hebben sommige van jullie daar ervaringen mee en zo ja hoelang duurde het voordat het weg was=
Alvast enorm bedankt.
xxx
maandag 21 mei 2012 om 22:44

maandag 21 mei 2012 om 23:05
schijnt dat ureum tegen wratten werkt maar een wetenschappelijke onderbouwing is er niet echt.
1x per maand krijgt de huisarts een capsule stikstof aangeleverd en dan branden ze wratten weg.
dat gaat veel sneller en is wel bewezen effectief.
wel oppassen dat je de wondjes dan niet open krabt want dan schijn je jezelf weer te kunnen besmetten
1x per maand krijgt de huisarts een capsule stikstof aangeleverd en dan branden ze wratten weg.
dat gaat veel sneller en is wel bewezen effectief.
wel oppassen dat je de wondjes dan niet open krabt want dan schijn je jezelf weer te kunnen besmetten
dinsdag 22 mei 2012 om 11:17
Ik heb heel erg lang een wrat onder mijn voet gehad. Ik heb hem 2x aan laten stippen wat erg veel pijn deed maar waardoor ze niet weggingen. Toen heb ik het uitgeprobeerd met octendurine en heb een paar maal vlak voor het douchen over de wrat heen geplast. Het hielp echt, ineens was dat ding wat er al tijden zat helemaal weg en dat al in 2-3 weken tijd! Dat is nu al zo'n 2 jaar geleden en ik heb hem nog steeds niet terug gezien.
dinsdag 22 mei 2012 om 20:48
Hier heeft de ha dat spul maar 1x per maand, zou dus niet opschieten.
Plassen over je vinger met ochtend urine een tijd lang helpt wel (urinezuur) maar sneller gaat het Wartner, of goedkoop equivalent. Gewoon bij Kruitvat of Etos of welke drogist dan ook.
Is ff au, geeft een blaar en helpt in 9 vande 10 wratten in 1x
het vovht dat vrijkomt, kan vrijkomen is besmettelijk. En aangezien je neus een lastige plek is: Doie het 's avonds: schoon gaasje eronder tijdens het aanstippen zodat je evt vocht kan opvangen, erna een pleister erop. Dat kan er 's morgens af en afblijven.
Zo simpel kan het zijn
Je bent zelf een theepot
vrijdag 16 november 2012 om 18:23
[img]http://www.delftse-rodio.nl/images/wratten1.jpg[/img]
Op de eerste foto kunnen jullie zien hoe zijn hand eruit zag na de tweede behandeling van de dermatoloog met een zuur. Daarna kwam alles gewoon weer terug zie de grote rechterfoto
Hopelijk zien jullie zo de vorderingen van mijn zoon zijn hand. Eerst letterlijk vol met wratten en na 2 maanden s'morgens ongeveer 5 minuten in de urine (opgevangen in emmer) en s'avonds insmeren met uierzalf is het zo goed als weg zie onderste foto aan de rechterkant.
Hopelijk helpt dit mensen over de streep om toch de vieze methode uit te proberen (het bewijs zijn de foto's zelfs de dermatoloog stond er versteld van (we zijn vandaag nog even langs geweest))
Op de eerste foto kunnen jullie zien hoe zijn hand eruit zag na de tweede behandeling van de dermatoloog met een zuur. Daarna kwam alles gewoon weer terug zie de grote rechterfoto
Hopelijk zien jullie zo de vorderingen van mijn zoon zijn hand. Eerst letterlijk vol met wratten en na 2 maanden s'morgens ongeveer 5 minuten in de urine (opgevangen in emmer) en s'avonds insmeren met uierzalf is het zo goed als weg zie onderste foto aan de rechterkant.
Hopelijk helpt dit mensen over de streep om toch de vieze methode uit te proberen (het bewijs zijn de foto's zelfs de dermatoloog stond er versteld van (we zijn vandaag nog even langs geweest))