Gezondheid alle pijlers

wratten weg door urine.

21-05-2012 22:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een wratje onder mijn neus zitten. Niet echt een fijn plekje.

Nu hoor ik al verschillende reacties om mij heen wat ik kan doen.

Maar nu hoorde ik ook iets over ochtendurine.

Hebben sommige van jullie daar ervaringen mee en zo ja hoelang duurde het voordat het weg was=

Alvast enorm bedankt.

xxx
Of even langs de drogist?
Klinkt heel vies...

Ik zou gewoon zo'n aanstipspulletje halen.
:rofl: Mijn vader vertelde mij altijd, hij is van geboortejaar 1938, dat als je bij volle maan over je wratten heen plast deze verdwijnen. Ik heb het nooit uitgeprobeerd maar ik zou zeggen: succes! Kom je ons de resultaten vertellen? :rofl:

Wel je neusgaten dichthouden!
WTF, gebruik gewoon spul wat je kan kopen.
Gewoon zo'n wartner pen kopen. Bah, het idee van je plas onder je neus smeren...
even langs de dokter op het wrattenspreekuur, ben je er ook zo van af
Toch schijnt het echt te werken, vriend van mij had er een paar op zijn handen en in de douche gewoon even een straaltje overheen laten lopen binnen 2 weken waren ze weg... Maar ja... Op je neus...
Ja hoor TO, klopt helemaal. De truc is om de urine rechtstreeks op het plekje uit te plassen. Dus geen gedoe met opvangen enzo. Hoop dat je een beetje lenig bent.

Succes hoor!
Moet het je eigen plas zijn, of kun je je partner ook vragen om even over je bovenlip te plassen?

Voor hem is het net even makkelijker richten toch?
haha
schijnt dat ureum tegen wratten werkt maar een wetenschappelijke onderbouwing is er niet echt.

1x per maand krijgt de huisarts een capsule stikstof aangeleverd en dan branden ze wratten weg.

dat gaat veel sneller en is wel bewezen effectief.

wel oppassen dat je de wondjes dan niet open krabt want dan schijn je jezelf weer te kunnen besmetten
Jahoor,geloof ik wel.

Ken ook iemand die een paar keer een volle ochtendluier van haar baby op haar sproeten gezicht legde.

Niet fris nee,maar er is wel meer niet fris toch?

Het hielp wel!

Binnen een week was haar gezicht sproet vrij!
Ik heb heel erg lang een wrat onder mijn voet gehad. Ik heb hem 2x aan laten stippen wat erg veel pijn deed maar waardoor ze niet weggingen. Toen heb ik het uitgeprobeerd met octendurine en heb een paar maal vlak voor het douchen over de wrat heen geplast. Het hielp echt, ineens was dat ding wat er al tijden zat helemaal weg en dat al in 2-3 weken tijd! Dat is nu al zo'n 2 jaar geleden en ik heb hem nog steeds niet terug gezien.
Ja hoor, helpt perfect!

Bij mijn dochter alles geprobeerd, op een pijnlijke behandeling bij de huisarts na. Dit ouderwetse trucje geprobeerd en na maanden proberen waren ze nu binnen anderhalve week weg!
newimprovedkitty schreef op 21 mei 2012 @ 22:58:

even langs de dokter op het wrattenspreekuur, ben je er ook zo van af

Hier heeft de ha dat spul maar 1x per maand, zou dus niet opschieten.

Plassen over je vinger met ochtend urine een tijd lang helpt wel (urinezuur) maar sneller gaat het Wartner, of goedkoop equivalent. Gewoon bij Kruitvat of Etos of welke drogist dan ook.

Is ff au, geeft een blaar en helpt in 9 vande 10 wratten in 1x

het vovht dat vrijkomt, kan vrijkomen is besmettelijk. En aangezien je neus een lastige plek is: Doie het 's avonds: schoon gaasje eronder tijdens het aanstippen zodat je evt vocht kan opvangen, erna een pleister erop. Dat kan er 's morgens af en afblijven.

Zo simpel kan het zijn
Je bent zelf een theepot
[img]http://www.delftse-rodio.nl/images/wratten1.jpg[/img]

Op de eerste foto kunnen jullie zien hoe zijn hand eruit zag na de tweede behandeling van de dermatoloog met een zuur. Daarna kwam alles gewoon weer terug zie de grote rechterfoto

Hopelijk zien jullie zo de vorderingen van mijn zoon zijn hand. Eerst letterlijk vol met wratten en na 2 maanden s'morgens ongeveer 5 minuten in de urine (opgevangen in emmer) en s'avonds insmeren met uierzalf is het zo goed als weg zie onderste foto aan de rechterkant.

Hopelijk helpt dit mensen over de streep om toch de vieze methode uit te proberen (het bewijs zijn de foto's zelfs de dermatoloog stond er versteld van (we zijn vandaag nog even langs geweest))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven