Weber BBQ?
woensdag 23 mei 2012 om 14:27
woensdag 23 mei 2012 om 14:52
woensdag 23 mei 2012 om 15:02
Als je van plan bent 1x per week te barbecuen, dan is het zeker het geld waard. Wij gebruiken hem in de zomer 1-2x per maand en het ding gaat al jaaaren mee. Goedkopere zijn vaak wiebelig, dunner materiaal, roestgevoelig, onderdelen aan elkaar geniet ipv gelast en geven minder goede/instabielere grill-resultaten.
Tip: wacht op een aktie van een bouwmarkt ofzo, met een 20% kortingsbon wordt de prijs al een stuk aantrekkelijker.
Tip: wacht op een aktie van een bouwmarkt ofzo, met een 20% kortingsbon wordt de prijs al een stuk aantrekkelijker.
anoniem_148516 wijzigde dit bericht op 23-05-2012 15:08
Reden: edit- tip toegevoegd
Reden: edit- tip toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 23 mei 2012 om 15:10
woensdag 23 mei 2012 om 15:11
woensdag 23 mei 2012 om 15:19
20% korting is een goede deal denk ik. Als je zeker weet welk model je wilt, zou ik niet langer wachten.
Wij laten hem de hele zomer buiten staan, na het afkoelen idd hoes erover. Als het seizoen voorbij is, gaat ie naar de schuur. Je kunt hem evt ook nog uit elkaar halen, maar we hebben ruimte zat.
Een starter is erg handig, maar niet essentieel en hoeft niet per se van Weber te zijn. De onze komt van de Aldi, 5 euro.
Wij laten hem de hele zomer buiten staan, na het afkoelen idd hoes erover. Als het seizoen voorbij is, gaat ie naar de schuur. Je kunt hem evt ook nog uit elkaar halen, maar we hebben ruimte zat.
Een starter is erg handig, maar niet essentieel en hoeft niet per se van Weber te zijn. De onze komt van de Aldi, 5 euro.
vrijdag 25 mei 2012 om 14:14
Als je vaak bbq en hem gebruikt voor diverse soorten producten, dan kan ik me voorstellen dat hem koopt.
Ik zelf ben geen liefhebber van zo'n bbq. Altijd moeilijk doen met de deksel en grote tangen nodig. Sate's gaan bijna nooit goed op zo'n ding.
Ik namelijk een zelfgemaakt bbq, ik gebruik hem voornamelijk voor sate's, maar doe er ook vis etc. op.
vrijdag 25 mei 2012 om 20:16
Weber is echt een top-bbq!
We hebben 'm nu 2 jaar en zijn compleet tevreden. We hebben gekozen voor de uitvoering waarbij de as in een 'afgesloten' bak wordt opgevangen en dat is de extra centen zeker waard. Onze buren hebben een Weber met een open schaal om de as op te vangen, maar ik hoef jou niet uit te leggen wat een windvlaag daarmee doet....
Weber? Doen!!
We hebben 'm nu 2 jaar en zijn compleet tevreden. We hebben gekozen voor de uitvoering waarbij de as in een 'afgesloten' bak wordt opgevangen en dat is de extra centen zeker waard. Onze buren hebben een Weber met een open schaal om de as op te vangen, maar ik hoef jou niet uit te leggen wat een windvlaag daarmee doet....
Weber? Doen!!
vrijdag 25 mei 2012 om 22:24
Hier ook een Weber BBQ en we zijn er heel tevreden over, die van ons heeft niet zo'n dichte opvangbak zoals van Gigi, maar we zetten er gewoon een schaal onder als we hem leegmaken om de as op te vangen, geen probleem verder. We hebben een afdekhoes erbij (ik geloof van Lidl) en hij staat dus het hele jaar buiten. Na 3 jaar nog geen roest. Wij BBQ-en best vaak, dus ik vind hem het geld wel waard. Zo'n goedkope BBQ konden we vaak na 1 seizoen weer weggooien.
dinsdag 5 juni 2012 om 20:58
Wij ook een Weber en bevalt heel goed.Ook een starter erbij en dat scheelt veel ergernis. Man had altijd last dat kooltjes niet heet werden en dan moest er weer een electrisch blaasapparaat bij komen. Was niet echt relaxed. Nu een half uur van te voren losjes krantenproppen in de starter, aansteken en niet naar omkijken.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg