gynaecoloog bellen of afspraak morgen afwachten?

31-01-2012 08:48 760 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit kan een ietwat onsmakelijk topic zijn op de vroege ochtend maar ik wil toch even een advies/luisterend oor.

Ik ben 25 weken zwanger van een tweeeiige tweeling. Mijn eerste zwangerschap. Alles is als een zonnetje gegaan tot vorige week. Vorige week was ik 'ziek'... Heb de hele week diarree gehad. Zoals wel meer mensen op het moment. Maar sinds vorige week verlies ik ook veel vocht. Geen afscheiding maar echt, helder vocht elke keer met hele golfjes. Ik durfde te zeggen dat het geen urine is omdat het helder is en niet ruikt. Ofja...niet naar urine. Sinds 2 dageb heb ik ook onwijs kramp. Als ik niet beter zou weten zou ik ongesteld moeten worden...

En nu vanochtend is het vocht wat ik verlies opeens roze.

Ik heb morgen een controle afspraak bij de gyn... Maar maak me toch een beetje ongerust. Als ik gewoon een verloskundige zou hebben zou ik waarschijnlijk al gebeld hebben. Maar nu is de drempel heel hoog; moet ik het zkh bellen? En wie dan? Of gewoon mijn afspraak morgen maar even afwachten?
Hoera!!

Ze zijn 40 weken!

Een mijlpaal

Van harte gefeliciteerd!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Vandaag stond er zo'n mooie foto op haar blog... echt prachtig om de twee kleintjes zonder toeters en bellen lekker bij papa te zien liggen. Ik kreeg er kippenvel van. Zo fijn!!!!
@brommert, ik schoot ook even vol toen ik die foto zag... Geluk kan zo simpel zijn.
Volgens mij mag de kleine meid (als het meezit) deze week naar huis... bijzonder hoor om haar blog te volgen... vanaf het begin meegelezen..

Veel geluk voor hen!!!
Jongens, ze zijn alletwee thuis! Zie de blog voor een prachtige foto van de vader met twee Maxi Cosi's, of hoe die dingen ook maar mogen heten.

Teetjemineetje, geniet ervan!
Kippenvel, wat super!
Welkom thuis, kleine meid! En teetje, wat héérlijk; je gezin compleet!
Ook hier tranen.... Eindelijk de die warme zomerdag waar je van droomde. Nu heerlijk wandelen met je kinders.
Eindelijk!

Heel veel geluk en goede gezondheid gewenst :heart:
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Twee kindjes naar huis, gefeliciteerd!

Heel veel geluk voor jullie vier!

:flower:
Allebei de kindjes thuis!!

Wat een opluchting!

Van harte gefeliciteerd, en heel veel geluk en gezondheid gewenst!!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Teetjemineetje en familie, gefeliciteerd met deze enorme mijlpaal!
Prachtig!
De babies zijn 6 maanden inmiddels! Wat is het snel gegaan en wat fijn dat het allemaal goed is afgelopen.
Voor de trouwe lezers onder ons: Teetje kan onze hulp wel even gebruiken. Zie haar blog!
Gezien! Ik plak de link ook gewoon even hier. Stem voor Teetje!

[stemoproep verwijderd door Junior Moderator]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2012 20:06
Reden: stemoproepjes zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Thanks Marije!
Wat fantastisch zeg! Dat het allemaal goed is gekomen met jou, en de kindjes!

Wat een mooi wonder.

Ik wens je ontzettend veel geluk met je mooi gezinnentje!

X liefs wished
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@MarijeMarije Je was me voor. Als dat geen Penelope is!! Ik heb al gestemd.
Je kan/mag elke dag stemmen!

Ik had het ook gezien, maar zat nog te twijfelen of ik het hier neer zou zetten. Dat hoeft dus niet meer.

Zou mooi zijn als dit haar nieuwe baan gaat worden.
Ik wist ook niet zeker of het mocht. Maar gelukkig durfde Marije de link te plakken!
up :-)

Er loopt iemand op haar in.
En up!
Ik vind het zo raar om een topic van een niet actief lid levend te houden.....
quote:Annemoonz schreef op 24 september 2012 @ 10:34:

up :-)

Er loopt iemand op haar in.Doe toch normaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven