Laat op het forum?
zaterdag 29 maart 2008 om 01:26
zaterdag 29 maart 2008 om 01:30
zaterdag 29 maart 2008 om 01:31
zaterdag 29 maart 2008 om 01:33
zaterdag 29 maart 2008 om 01:38
[quote]boschbolletje schreef op 29 maart 2008 @ 01:31:
@ gizz....
Ieder zijn ding hoor! schaam je niet, mag ik vragen wat er met je dochter is, hoe oud ze is enzo?
Mijn dochter is 9 jaar en heeft ADD, deze week heb ik al de formulieren ingevuld voor de kinderpsieg(ik typ het even zo wat ik heb echt geen idee hoe ik dat woord moet typen)
Door alle onderzoeken en zoeken op het internet ben ik er zeker van dat ik het zelf ook heb.(waarschijnlijk zelfs bordeline)
Ik heb het hele verhaal aan mijn moeder voorgelegd en die is zich kapot geschrokken!
Mijn moeder heeft eindelijk een verklaring waarom zei zo'n klote jeugd heeft gehad maar ze staat er niet bij stil dat zij die kut jeugd voor 100% aan mij heb doorgegeven.
Dit is nog maar het tipje van de berg maar nu weten jullie een klein beetje met wie jullie te maken hebben.
En dat te bedenken dat ik per toeval dit topic ben binnengevallen.
@ gizz....
Ieder zijn ding hoor! schaam je niet, mag ik vragen wat er met je dochter is, hoe oud ze is enzo?
Mijn dochter is 9 jaar en heeft ADD, deze week heb ik al de formulieren ingevuld voor de kinderpsieg(ik typ het even zo wat ik heb echt geen idee hoe ik dat woord moet typen)
Door alle onderzoeken en zoeken op het internet ben ik er zeker van dat ik het zelf ook heb.(waarschijnlijk zelfs bordeline)
Ik heb het hele verhaal aan mijn moeder voorgelegd en die is zich kapot geschrokken!
Mijn moeder heeft eindelijk een verklaring waarom zei zo'n klote jeugd heeft gehad maar ze staat er niet bij stil dat zij die kut jeugd voor 100% aan mij heb doorgegeven.
Dit is nog maar het tipje van de berg maar nu weten jullie een klein beetje met wie jullie te maken hebben.
En dat te bedenken dat ik per toeval dit topic ben binnengevallen.
zaterdag 29 maart 2008 om 01:41
zaterdag 29 maart 2008 om 01:43
quote:boschbolletje schreef op 29 maart 2008 @ 01:38:
@iry, ik weet wat je bedoelt meis, ik heb afgelopen week de hele kristal collectie van mijn mannetje vernietigd....
Oeps bb..... tsja de onmacht die je soms zo intens kan voelen.
Maar laps en kristal is wel een dure uitlaatklep.
altijd nog beter dan andere nare dingen.
@iry, ik weet wat je bedoelt meis, ik heb afgelopen week de hele kristal collectie van mijn mannetje vernietigd....
Oeps bb..... tsja de onmacht die je soms zo intens kan voelen.
Maar laps en kristal is wel een dure uitlaatklep.
altijd nog beter dan andere nare dingen.
zaterdag 29 maart 2008 om 01:44
zaterdag 29 maart 2008 om 01:47
Hoi Iry,
Ik laat zowel mijn dochter als mijzelf geen stempel aanmeten!!
Dankzei topics over add en bordeline heb ik geleerd om daar hel voorzichtig mee om te gaan. lief dat je die tip nog even geeft. (heeft een mens weleens nodig)
Ik lees dat er bij jullie het servies door de kamer vliegt??
Hoe gaan jij en je partner daamee om?
Ik laat zowel mijn dochter als mijzelf geen stempel aanmeten!!
Dankzei topics over add en bordeline heb ik geleerd om daar hel voorzichtig mee om te gaan. lief dat je die tip nog even geeft. (heeft een mens weleens nodig)
Ik lees dat er bij jullie het servies door de kamer vliegt??
Hoe gaan jij en je partner daamee om?
zaterdag 29 maart 2008 om 01:49
quote:mik25 schreef op 29 maart 2008 @ 01:44:
Lieve Gizz, een dikke knuf voor jou en dochter Gizz
En om je vraag te beantwoorden het zou dan psych moeten zijn (naar psychiater of psycholoog )
dank je wel lieve lieve lieve Mikkie
Ik hoop dat het voor jou en je gezin ook snel weer wat beter gaat en blijft!
Lieve Gizz, een dikke knuf voor jou en dochter Gizz
En om je vraag te beantwoorden het zou dan psych moeten zijn (naar psychiater of psycholoog )
dank je wel lieve lieve lieve Mikkie
Ik hoop dat het voor jou en je gezin ook snel weer wat beter gaat en blijft!