Trio......
zondag 26 februari 2012 om 18:45
quote:melissa2411 schreef op 26 februari 2012 @ 18:22:
Hij heeft die fantasie en ik zie het wel zitten n vrouw erbij maar niet dat hij haar neukt.
Dat is toch niet zo raar?!
Raar is het niet, maar maakt het nóg lastiger te vinden denk ik..
Gaat het je om je vriend, of omdat jij weleens vv wil proberen?
Hij heeft die fantasie en ik zie het wel zitten n vrouw erbij maar niet dat hij haar neukt.
Dat is toch niet zo raar?!
Raar is het niet, maar maakt het nóg lastiger te vinden denk ik..
Gaat het je om je vriend, of omdat jij weleens vv wil proberen?
zondag 26 februari 2012 om 18:46
Een trio moet je alleen doen als je het aan kan en aan wat je hier plaatst denk ik niet dat dat voor jou het geval is.
Het is moeilijk (vind ik) om van te voren af te spreken wat er wel en niet gaat gebeuren. Je gaat namelijk in op het moment, het is al ongemakkelijk genoeg zonder dat je aan allerlei regels moet denken.
De sfeer moet los en ontspannen zijn en met jouw houding betwijfel ik of dat gaat gebeuren. Dat is niet iets slechts, maar meer een teken dat het (nog) nix voor jou is.
Het is moeilijk (vind ik) om van te voren af te spreken wat er wel en niet gaat gebeuren. Je gaat namelijk in op het moment, het is al ongemakkelijk genoeg zonder dat je aan allerlei regels moet denken.
De sfeer moet los en ontspannen zijn en met jouw houding betwijfel ik of dat gaat gebeuren. Dat is niet iets slechts, maar meer een teken dat het (nog) nix voor jou is.
zondag 26 februari 2012 om 19:05
woensdag 14 maart 2012 om 10:48
Ik denk inderdaad ook dat het niet gaat werken.
En ook regeltjes? Die zullen het hele moment a-relax maken. Continu bedenken wat wil enniet mag.
Mijn relatie doet het supergoed en wij hebben zon 4x per jaar een trio ongeveer.Heerlijk ontspannend zonder regels. En gebeurd er iets wat ik not done zo vinden( nog niet gebeurd) zou ik dat op het moment aangeven.
Een trio betekend toch echt met zijn 3en. Wat jij zou willen. (Wat ik eruit ophaal)
Is lichtelijke geilen van vrouw op vrouw. De man mag toekijken en dan jou neuken.
De 2e vrouw valt dan maar buiten spel.
Ook bvoor je vriend denk ik absoluut niet relax.
Denk niet dat dat zijn idee is van een trio.
Waarom praat je er niet eens met hem over?
hoe hij een trio voor zich \ziet?
En ook regeltjes? Die zullen het hele moment a-relax maken. Continu bedenken wat wil enniet mag.
Mijn relatie doet het supergoed en wij hebben zon 4x per jaar een trio ongeveer.Heerlijk ontspannend zonder regels. En gebeurd er iets wat ik not done zo vinden( nog niet gebeurd) zou ik dat op het moment aangeven.
Een trio betekend toch echt met zijn 3en. Wat jij zou willen. (Wat ik eruit ophaal)
Is lichtelijke geilen van vrouw op vrouw. De man mag toekijken en dan jou neuken.
De 2e vrouw valt dan maar buiten spel.
Ook bvoor je vriend denk ik absoluut niet relax.
Denk niet dat dat zijn idee is van een trio.
Waarom praat je er niet eens met hem over?
hoe hij een trio voor zich \ziet?
vrijdag 11 mei 2012 om 18:57
zaterdag 12 mei 2012 om 21:41
quote:killerlady schreef op 14 maart 2012 @ 10:48:
En ook regeltjes? Die zullen het hele moment a-relax maken. Continu bedenken wat wel en niet mag.Dat valt wel mee, is mijn (niet zo heel uitgebreide) ervaring. We hadden een codewoord. Ik had niet steeds het idee te moeten bedenken wat wel en niet mocht.
De eerste keer zag ik mijn vriendin het doen met mijn vriend. Ik had daar niet zoveel moeite mee; na afloop verbaasde me dat. De tweede en derde keer deed ik het met de vriend van een zeer goede vriendin. Die heeft het codewoord niet gebruikt en vond het - net als ik bij de eerste keer - leuk haar vriend eens uit een andere hoek te zien, eh, werken.
Ik vermoed daarom dat TO zich misschien teveel zorgen maakt, maar bij twijfel moet ze het gewoon niet doen.
En ook regeltjes? Die zullen het hele moment a-relax maken. Continu bedenken wat wel en niet mag.Dat valt wel mee, is mijn (niet zo heel uitgebreide) ervaring. We hadden een codewoord. Ik had niet steeds het idee te moeten bedenken wat wel en niet mocht.
De eerste keer zag ik mijn vriendin het doen met mijn vriend. Ik had daar niet zoveel moeite mee; na afloop verbaasde me dat. De tweede en derde keer deed ik het met de vriend van een zeer goede vriendin. Die heeft het codewoord niet gebruikt en vond het - net als ik bij de eerste keer - leuk haar vriend eens uit een andere hoek te zien, eh, werken.
Ik vermoed daarom dat TO zich misschien teveel zorgen maakt, maar bij twijfel moet ze het gewoon niet doen.
Alles is liefde
woensdag 23 mei 2012 om 14:41
wij doen heel soms een trio, mmv of mvv. en we maken geen afspraken. uitgangsunt: iedereen moet genieten en doen wat hij wil en niet doen wat hij niet wil. lijkt me vreselijk om een trio te doen waarbij de een dit wel en de ander dat niet mag....
maar ach, iedereen doet het op zijn eigen manier. veel plezierrrrrr
maar ach, iedereen doet het op zijn eigen manier. veel plezierrrrrr
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
maandag 28 mei 2012 om 13:10
Denk je? Het lijkt me dat die 2e vrouw zich toch ook moet aangetrokken voelen tot de man die mee gaat doen, daarbij is er al vaak aangegeven dat de vraag groter is dan het aanbod dus kan die 2e vrouw kritisch zijn, hoe leuk een stel er ook uitziet, met te veel regeltjes en mitsen en maren ben je voor haar al snel niet meer aantrekkelijk, het is tenslotte ook haar avond en veel stellen zien het vaak meer als hun fatasie waar de ander in mee mag doen maar waar het wel via hun regels moet gaan.
Denk dus niet dat je dit wel even snel regelt, veel stellen hebben de uitvoering van deze fantasie al jaren op verlanglijstje staan en zagen hem nog onvervuld.
Maar misschien bedoelde je het als lief compliment, het kan echter ook een verwachting met zich meebrengen waarin de teleurstelling er ook automatisch is als het toch niet zo simpel blijkt te zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 28 mei 2012 om 16:37
Als dat zo is badmeester dan spreek ik liever met die vrouw alleen af. (waar vaak ook eerder de interesse ligt, mannen vind je genoeg om mee te vrijen) dus ga je als vrouw alleen voor een trio dan wil je ook iets met die man, je zit als vrouw erbij anders toch niet op de man van een stel te wachten? Daar moet dus ook de klik mee zijn, en ongezien, (of zelfs ontmoet) zou ik niet gelijk veronderstellen dat ik me daar ook sexueel toe aangetrokken voel.
Het gaat dus wel degelijk om een stel want daar is het een trio voor, voor de interesse naar de vrouw alleen zit je niet op die man erbij te wachten
Het gaat dus wel degelijk om een stel want daar is het een trio voor, voor de interesse naar de vrouw alleen zit je niet op die man erbij te wachten
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 28 mei 2012 om 17:48