(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Hoop dat je snel aan de beurt bent Passie! Wat een gedoe.
Mylene_Valerie schreef op 29 mei 2012 @ 00:54:

[...]

Ik heb een kaartje die ik had gekocht voor de Efteling, maar die is maar alleen nog aanstaande weekend geldig. Durf je met een kaartje over de datum te reizen dat je zegt dat je het echt niet gezien had?

;-)

Niemand wil dat rot kaartje kopen grrrrrr.
Kom je gezellig deze week naar A. Gaan we op een terrasje zitten, is je kaartje in elk geval geen weggegooid geld geweest :)
yette schreef op 29 mei 2012 @ 00:44:

Heb je enig idee wanneer je aan de beurt bent, Passie?
Hopelijk niet op de zevende, ik zei al, dan komen we het wel in het ziekenhuis vieren. Zie ons al erheen gaan :rofl: . En nog meer Passie haar reactie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jonari schreef op 29 mei 2012 @ 00:57:

[...]

Kom je gezellig deze week naar A. Gaan we op een terrasje zitten, is je kaartje in elk geval geen weggegooid geld geweest :)
Oh dat is wel gezellig. Hij is alleen nog aanstaande zaterdag en zondag geldig, weet niet of jij dan kan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja hoor, mail me maar.
Dames, ik ga nog even langs het toilet en dan naar bed (dat rijmt ;-) ). Mijn frustraties eruit slapen.

Goodnight to ya all!
Heb ik niet gevraagd Jo.

Hoop dat echo en bloed uitwijzen dat operatie mogelijk is want zo'n aanval kan zomaar weer gebeuren en dat ik dan maar snel van dat functieloze "ding" verlost ben!
Sterkte met je frustraties Unch.

Je kunt altijd je hart hier luchten als je wilt en slaap lekker.
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:01:

Heb ik niet gevraagd Jo.

Hoop dat echo en bloed uitwijzen dat operatie mogelijk is want zo'n aanval kan zomaar weer gebeuren en dat ik dan maar snel van dat functieloze "ding" verlost ben!

Apart he die dingen. Er is volgens mij een topic over bij gezondheid, misschien heb je daar wat aan.

Unch, truste.

Ja ik mail je morgenochtend Jo!!!
Mylene_Valerie schreef op 29 mei 2012 @ 00:58:

[...]

Hopelijk niet op de zevende, ik zei al, dan komen we het wel in het ziekenhuis vieren. Zie ons al erheen gaan :rofl: . En nog meer Passie haar reactie.

Grapjas!!

Ik ben 7juli al lang geopereed en "vreet" dan alles, zeker alle satesaus :rofl:
dubbel hoeft nou ook weer niet....
De pijn moet vreselijk zijn. Mijn vader was echt een stoere vent en je hoorde hem nooit over pijn, maar toen hij zo'n aanval had kroop ie letterlijk over de grond.
Nog ff :hello: en Passie goed je weer te zien hier.
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:07:

[...]

Grapjas!!

Ik ben 7juli al lang geopereed en "vreet" dan alles, zeker alle satesaus :roflol:
X-D
Ha Moosje!
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:07:

[...]

Grapjas!!

Ik ben 7juli al lang geopereed en "vreet" dan alles, zeker alle satesaus :roflol:
Ik heb nog een eenpersoonsmatras in de box dus je ziekenhuisbed kan zo hier opgemaakt worden. Of 2, dan kan Heleen ook komen, hebben we een live bevalling (of in nood is het ziekenhuis aan de eind van mijn straat). Zou leuk zijn zijn he. Ipv een forumbevalling een meeting-bevalling, die hebben we nog niet gehad.
Nog ff snel een wijntje. Heb een heel leuk maar heel vreemd weekend gehad.
Een meetingbevalling :jump:
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:12:

Je gaat nu toch niet onthullingen ala thee doen he? Want dan maak ik nog even een nieuwe fles open.
Haha niet op die manier smeuiig. Wel komisch.
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:12:

Vertel, ben nieuwsgierig.
Mot zo naar bed dus kan het nu niet vertellen.
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:16:

Mot zo naar bed dus kan het nu niet vertellen.
Ah even snel, beloof je dat we snel lezen. Moet je morgen werken?
Morgen de hele dag werken, daarna kaarten. Woensdag werken en donderdagmorgen naar Schotland :jump:
Nou nog hopen en zien dat oudste op tijd op het CS is. Hij wil niet bij mij slapen helaas de avond ervoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven