Gezondheid alle pijlers

reumatoïde artritis deel 4

08-01-2007 17:38 2478 berichten
Alle reacties Link kopieren
HEEEE, een nieuw topic!!!!bewerkt door moderator,
Hmm de bedden in je eerste link lijken groter Jas, dan hebben we minder bedden nodig, maar ondanks mijn boten/waterangst lijkt een stralende middag op een boot mij ook wel wat

Maar middag IRL bijbeppen lijkt me helemaal zo gek nog niet, maar ja gezien het hoge KE gehalte momenteel; hoe gaan we dat logistiek aanpakken?
Ja lekker, lijkt me een prima idee!

goh het lijkt me echt zalig.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik ben trouwens even weg,ik kruip even achter de gezichtsbruiner voor wat nepzon maar wel warmte en hopelijk wat energie.
Ben het helemaal met je eens op beide punten, Mik. Lekker ingewikkeld, he.

Jas; als alles mee zit is dat mijn cruise balkonnetje in 2009. Wow.
vandaag ga ik van alles kunnen
Warm ze, Jas!
Genietze Jas.

Dat bedoel ik RV, we wonen allemaal ook nog niet bij elkaar om de hoek (ik geloof dat SW en ik nog het dichts bijelkaar in de buurt wonen van allemaal) dus dat wordt en ehh lichtelijk logistiek probleempje. Voor mij maakt het nog niet zoveel uit, ik ben mobiel genoeg en niet gebonden aan vervoer met eisen mbt lichaam. Als ik maar kan zitten (en als de reis langer duurt even kan lopen) is het voor mij te doen zonder in de kreukels te liggen.
Dat van jou en SW denk ik ook. Jij bent zoals altijd ook weer degene die de minste noten op haar zang heeft, he.

Ik ben in zoverre gebonden dat ik anderen lief aan moet kijken voor vervoer en bij lief-aankijk-vervoer bakbeesie niet kan meenemen. Kijk, ik ben wat dat aan gaat makkelijk en licht gestoord en roep 'wees welkom, mijn deur staat open', maar besef me zeer terdege dat het uithoek-NL is hier.
Tja wel veel pijn, maar niet zo slecht dat lang reizen veel invloed heeft. Sterker nog ik kan beter lang treinreizen dan lang autoreizen, want in auto kan ik niet zo makkelijk van houding veranderen (net zo als iedereen dus )

Uithoek is niet zo erg, als het maar bereikbaar is met OV, voor mij dan
Hahahahaha uithoek en OV. Ja hoor, uithoek-OV.

Grappig dat treinen voor je beter te doen is dan auto. Had ik nooit gedacht. Heb je geen last van de oncourante banken ondanks het makkelijker even lopen en staan?
Neu dat valt wel mee eigenlijk, of de spier in mijn schouderblad moet dwars liggen, maar goed dan kan ik ook niet in een auto/op een stoel zitten of in bed liggen,dus dat maakt niet uit. Trein is gewoon ruimer van opzet, dus dat maakt het makkelijker om houding af te wisselen.

Aha zo'n uithoek
Nah, mag nog niet klagen. We krijgen hier elk uur een bus, en das niet al te ver hier vandaan wel anders. Daar zijn ze al blij met 3 keer per dag.

Ik ga een tukje doen. Slaap lekker straks!
Slaap lekker!
Ben een beetje blijven hangen... moet nu toch wel 'ns naar bed hè?

Roos, dat is helemaal niet verkeerd zo'n lekker cruise balkon!

Slaap lekker! (zullen jullie vast wel al doen)
Nee hoor
Ja, we hadden elkaar inmiddels alweer gevonden.
welneu
Hee, jullie hebben weer ouderwets genachtbraakt!!!!

Een meeting? Serieus? Count me in!!! Leuk hoor....

Ik ben trots op mezelf, ik zwem nog steeds braaf iedere zondagochtend, dus om 08.30 lig ik in het zwembad. Zo ook vanochtend, dus eigenlijk was 7.30 uur, wat een discipline pfffff!!!!

Verder heb ik nog een heel leuk nieuwtje, maar dat mag ik pas 11 april bekend maken. Dus tot die tijd mogen jullie raden
Als we dan toch voor een meeting gaan, vind ik de optie Zwolle wel aardig

Bumper, je mag met recht trots op jezelf zijn. Super dat je het zwemmen zo goed volhoudt! Je maakt me wel razend nieuwsgierig naar je nieuwtje... kun je niet een hint geven??!

Nachtbrakers, zijn jullie een beetje uitgerust?

Ben momenteel (ook) niet vaak op het forum, idd zoals een van jullie opperde vanwege auw enzo.

Laat de lente maar komen!
Tuurlijk serieus, Bump! Wordt toch tijd na al die jaren die we hier rondhangen, vind je ook niet?

Nieuws, ehm je hebt een nieuwe baan? Je gaat een geweldige reis doen? Je gaat verhuizen? Je hebt overigens meer discipline op de zondagmorgen dan ik, wow.

Beterschap, Lieske!

Nachtbrakers valt wel mee, de slimme dames hebben gebruik gemaakt van het ingaan van de zomertijd zodat het lijkt. Slimme tantes, ik brom het je.

Hier is het huisarts-hotline-central. Ook de nieuwe bloedtest vertoont verhoogde waarde, waaruit blijkt dat het B12 tekort al op de weefsels aan het inwerken is. Lang leve een oplettende huisarts dat hij zo ruim laat prikken. Dit is namelijk een waarde die bij verhoging een hoger risico geeft op hart- en vaatproblemen en das niet ideaal met al het risico van eds. Ik moet dus sowieso gaan spuiten, maar eerst vrijdag nog wat meer bloed afstaan, nu gelukkig thuis.

De eds lijkt overigens wel voorspelbaar te worden. Ik roep al een tijd dat ik vermoed dat na verloop van tijd pink weer wat beter gaat functioneren omdat bij mij vaak na verloop van tijd de boel weer slapper wordt na een verwonding. En ja hoor. Waar ik 2 weken geleden nog 45 graden tekort kwam bij actief strekken, kom ik er nu nog maar 40 tekort. Das gewoon -nou ja, relatief dan toch- een hele goede vooruitgang! Hopelijk blijft het zich zo voortzetten.

Ik baal vandaag een beetje van mijn lijf. Het lijkt er wel even geen zin in te hebben, maar ik heb geen zin in alle rompslomp en gedoe die daar bij komt kijken. Dat vitaminetekort, in ene uit het niets een ontstoken teen (boehoe, stom lichaam, jij deed toch niet aan ontstekingen?), weer een lelijke doorligstuit en dus nu definitief een luchtmatras, dwarse gewrichten, ik wil even een inruillichaam vandaag. Weten jullie een goed adresje daarvoor?
Roos, maak ik hier uit op dat het hele eventuele dystrofie ding dan misschien ook weer wat verder teruggedrongen wordt, of juig ik te vroeg? Verder kom ik even sterkte en 's achterlaten. Ik ben een beetje "ziektemoe" geloof ik, sorry En bovendien druk bezig met leuke dingen, sinds een week of twee heb ik nieuwe medicijnen erbij en die werken vooralsnog heel goed
Sw heel logisch dat je een beetje ziektemoe bent, dat heeft iedereen denk ik wel eens op zijn tijd.

Wat fijn dat je medicijnen zo goed werken!
SW, meid als je er geen zin in hebt dan moet je het lekker strategisch negeren. Goed om te lezen dat je eindelijk weer de goede kant op gaat, go medicijnen!

Mik, hoe is het met de handen?

TT; ook erg stil, je hebt er ook even geen zin meer in?

SW, ik blijf bij mijn overtuiging dat er nooit dystrofie bij mij gespeeld heeft. Meeste probleempjes zijn er nog wel, maar de aanraakintolerantie wordt minder. Bovendien kan ik nu meer bewegen in de polsband en geeft dat geen problemen.

Ik ben een lastige tante, das wel duidelijk. Begint men nu net het beleid tegen het licht te houden omdat ze de revalidatie maar mwahmwah vinden, ging ik in ene eerst vorige week al 5 graden vooruit en nu weer 5. Hatsjee! Groot voordeel waarschijnlijk van de eds. Ook littekenweefsel maak ik van inferieure kwaliteit aan en we kunnen er dus kennelijk behoorlijk doorheen oefenen.

Mijn herindicatie huishoudelijke hulp is ook eindelijk rond. Ik krijg inderdaad de verhoging zoals besproken. Als je het indicatierapport leest dan moet ik zeggen dat het redelijk is. Dat ze een deel vergeten van wat eds zo al aanricht, daar kijk ik allang al niet meer van op. En dat er af en toe wat kort door de bocht wordt gegaan, ook niet. Maar de rest is heel netjes en een realistische afspiegeling van de stand van zaken. Kan ik eindelijk nu voor meer momenten officieel iemand gaan contracteren.

Gaat er overigens nog iemand hier naar de Support? ( http://www.supportbeurs.n...pportexpo_nl/nl/index.asp ) Als er wel mensen op hetzelfde dagdeel zouden gaan dan hebben die een goede kans tot meeten.
Het gaat RV.

Klinkt interessant, maar helaas in een werkweek, en ook nog het weekend dat mijn broer zijn verjaardag viert.... Niet haalbaar voor mij dus

Vandaag werkplek onderzoek gehad. Nieuwe stoel wordt aangevraagd, nieuw toetsenbord en nieuwe muis:

Het paard genaamd....
Whoehahaha, dat meen je niet. De muis het paard. Grijns. Klinkt als de titel van een lekker gek kleuterboek.
Jazeker wel, moet je maar eens op www.hippus.nl kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven