papiervlek in mijn witte broek
woensdag 30 mei 2012 om 22:02
Hoi allemaal,
Ik heb vanmiddag mijn witte broek uitgewassen, maar dom, dom, dom, een oranje papiertje in mijn kontzak laten zitten.... De hele kontzak is nu oranje gekleurd. Leuk voor het EK zou je denken, maar vindt hem helemaal wit toch mooier ;). Iemand een idee of dat ik dit eruit kan krijgen en waarmee? Misschien is bleken een oplossing, wat moet ik daarvoor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb vanmiddag mijn witte broek uitgewassen, maar dom, dom, dom, een oranje papiertje in mijn kontzak laten zitten.... De hele kontzak is nu oranje gekleurd. Leuk voor het EK zou je denken, maar vindt hem helemaal wit toch mooier ;). Iemand een idee of dat ik dit eruit kan krijgen en waarmee? Misschien is bleken een oplossing, wat moet ik daarvoor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie reacties
woensdag 30 mei 2012 om 22:10
Ik heb weleens een knalgeel consumptiebonnetje in de zak van mijn witte katoenen broek laten zitten.
Ik heb hem met bleek schoon gekregen, de vlek helemaal natmaken met bleek, even in laten trekken, daarna heel goed uitspoelen (oppassen voor je kleren) en dan hup in de wasmachine.
Bij mij was hij weer stralend wit !
Verpest is hij toch dus je kan het allicht proberen.
Ik heb hem met bleek schoon gekregen, de vlek helemaal natmaken met bleek, even in laten trekken, daarna heel goed uitspoelen (oppassen voor je kleren) en dan hup in de wasmachine.
Bij mij was hij weer stralend wit !
Verpest is hij toch dus je kan het allicht proberen.
woensdag 30 mei 2012 om 22:16
Kun je het niet 'wegdeppen' met heel veel plakband wat je er op duwt? Zo haal ik ook altijd kattenharen weg van mijn kleding nadat ik op visite ben geweest bij een vriendin met katten.
Als ik een papiertje heb meegewassen 'verpulvert' het papier, dus dan gaat het met zo'n dot plakband weg.
(of heeft de kleur van het papier echt afgegeven?)
Als ik een papiertje heb meegewassen 'verpulvert' het papier, dus dan gaat het met zo'n dot plakband weg.
(of heeft de kleur van het papier echt afgegeven?)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje