Laat op het forum?
zondag 30 maart 2008 om 03:36
Jas, de Lama's doen niet anders dan improviseren. Elk stukje wat ze doen is uniek en komt ook nooit meer terug. Theatersport heeft een aantal vaste formules, zoals de diashow, de dierenwinkel, de doventolk, etc. De deelnemers gaan dan aan de slag met wat ze krijgen aangereikt uit het publiek.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 30 maart 2008 om 03:39
zondag 30 maart 2008 om 03:41
zondag 30 maart 2008 om 03:42
zondag 30 maart 2008 om 03:43
Ach,mijn driejarige slaapt nog wel uit tot 9.00. En met ontbijt op bed en dvd heb ik nog wel langer rust.
Dochter slaapt ook uit ! lees ,die zie ik op zondag niet voor 12.00.
En andere zoon vermaakt zich prima op zijn kamer.
Dus ik mag niet klagen,ik heb ze goed afgericht. Mama met rust laten s'morgens,haha!
Dus ik mag niet klagen,ik heb ze goed afgericht. Mama met rust laten s'morgens,haha!
zondag 30 maart 2008 om 03:45
quote:Poezewoes schreef op 30 maart 2008 @ 03:38:
Gizzie, zit je dichtbij het centrum?
Niet meer, ik heb daar wel een tijdje gewoond maar ik zit nu in het Rak
Mik
Ik moet ook bekennen dat dit mij iets te snel gaat want ik heb vanavond heerlijk gegeten bij de mexicaan en daarbij ook de nodige mexicaanse versnaperingen heb gehad
Gizzie, zit je dichtbij het centrum?
Niet meer, ik heb daar wel een tijdje gewoond maar ik zit nu in het Rak
Mik
Ik moet ook bekennen dat dit mij iets te snel gaat want ik heb vanavond heerlijk gegeten bij de mexicaan en daarbij ook de nodige mexicaanse versnaperingen heb gehad
zondag 30 maart 2008 om 03:47
Ow nee, hier is de tv mijn maatje als ik het laat heb gemaakt. Ik ontbijt samen met zoon, crash dan op de bank om her en der een oogje dicht te kunnen doen. Zoon speelt lekker, kijkt wat tv en als ie iets wil en mamma dut net, dan maakt ie mama wakker.
Trek ik het niet meer, maak ik man wakker (ook een nachtuil, alleen kan hij niet onderbroken slapen, vandaar dat ik altijd de 'eerste dienst' doe)
Trek ik het niet meer, maak ik man wakker (ook een nachtuil, alleen kan hij niet onderbroken slapen, vandaar dat ik altijd de 'eerste dienst' doe)
zondag 30 maart 2008 om 03:47
quote:iry schreef op 30 maart 2008 @ 03:43:
Ach,mijn driejarige slaapt nog wel uit tot 9.00. En met ontbijt op bed en dvd heb ik nog wel langer rust.
Hahaha, die hier zijn net zo goed afgericht als bij jouw
En anders schop ik manlief eruit, die slaapt al 4 uur( vanaf 12 uur dus)
Hahaha, die hier zijn net zo goed afgericht als bij jouw
En anders schop ik manlief eruit, die slaapt al 4 uur( vanaf 12 uur dus)
zondag 30 maart 2008 om 03:48