Laat op het forum?
zondag 30 maart 2008 om 03:51
Kitty weet ook heel goed dat als ze het weekend hier is, dat we zondags in bed, mijn bed, ontbijten en daarna zetten we een filmpje op. Ze is geen vroege, dus dan is het vaak al 9.30. Vaak kan ik dan al niet meer slapen, voel me toch onrustig als zij wakker is en ik niet. Dus ik lig dan lekker te lezen. Lekker knus met de ruggen tegen elkaar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 30 maart 2008 om 03:53
zondag 30 maart 2008 om 03:55
zondag 30 maart 2008 om 04:05
quote:_Soleil_ schreef op 30 maart 2008 @ 03:55:
Hey Gizzie! Ja, ben nog wakker. Zoals gewoonlijk helaas.
En jij dan? Moest je niet lekker slapen?
Ja dat wakker zijn is toch wel een probleem ik ga het ook even proberen (het slapen dan) ik hoop dat jij ook snel kan slapen
Poez, het was vroeger(hahaha) best speciaal als je een wentel trap had(een open trap die helemaal rond gaat voordat je boven ben Met of zonder T)
ik ga aftaaien(zoals het hier wel eens word genoemd)
Slaap lekker meiden en hopenlijk voor iedereen morgen weer een heerlijke dag!
Hey Gizzie! Ja, ben nog wakker. Zoals gewoonlijk helaas.
En jij dan? Moest je niet lekker slapen?
Ja dat wakker zijn is toch wel een probleem ik ga het ook even proberen (het slapen dan) ik hoop dat jij ook snel kan slapen
Poez, het was vroeger(hahaha) best speciaal als je een wentel trap had(een open trap die helemaal rond gaat voordat je boven ben Met of zonder T)
ik ga aftaaien(zoals het hier wel eens word genoemd)
Slaap lekker meiden en hopenlijk voor iedereen morgen weer een heerlijke dag!
zondag 30 maart 2008 om 04:08
zondag 30 maart 2008 om 04:31
Ja ben er nog Soleil.......alleen gaat internet hier momenteel echt ongelooflijk traag.
Ben het met je eens ja, beter probéren te slapen en dan toch enigszins rust krijgen dan maar blijven hangen voor die pc (hoor wie het zegt, *bloos*)
Ik ga zo ook een poging wagen hoor, het klinkt opeens zo laat: half 5 al terwijl het niet zo voelt.
Dan heb ik toch liever dat die klok een uur terug gaat i.p.v. vooruit
Trusten meis, hoop dat je lekker slaapt!
En hoi Nijn trouwens, jij bent ook nog laat!
Volgens mij is net iedereen zo ongeveer gaan slapen of een poging daartoe aan het wagen
Ben het met je eens ja, beter probéren te slapen en dan toch enigszins rust krijgen dan maar blijven hangen voor die pc (hoor wie het zegt, *bloos*)
Ik ga zo ook een poging wagen hoor, het klinkt opeens zo laat: half 5 al terwijl het niet zo voelt.
Dan heb ik toch liever dat die klok een uur terug gaat i.p.v. vooruit
Trusten meis, hoop dat je lekker slaapt!
En hoi Nijn trouwens, jij bent ook nog laat!
Volgens mij is net iedereen zo ongeveer gaan slapen of een poging daartoe aan het wagen