Ik vind het eng!

02-06-2012 11:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Ik heb echt al heel lang geen sex meer gehad, geen vriend en ben niet van de one night stands.. Alleen nu is er weer een leuke vent in mn leven gekomen, wat misschien wel eens wat serieuzer kan worden, waar dus mee gesexst gaat worden.. Ben ook niet van steen ;)! Alleen bij mn vorige vriend deed het altijd heel erg pijn, alsof het niet 'paste'.. Dus ik ben best wel bang voor een eerste keer met een ander.. Zijn er meer vrouwen met dit probleem.. Daarbij ben ik ook nog eens best onzeker over mn uiterlijk en dan dit probleem erbij dat bevordert het niet echt allemaal denk ik.. Hoop dat iemand me verder kan helpen... Thnx!
Hij is niet onzeker over jouw uiterlijk dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. En verder, bespreek je angst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Niet doen! Als hij je leuk genoeg vind om het bed mee te delen (en geloof me, dat vind hij ongetwijfeld) zou ik me niet druk maken om uiterlijk. Probeer er gewoon in mee te gaan! Genieten van het moment!
En geef gewoon eerlijk aan dat je bang bent dat het pijn doet, dat het al een tijdje geleden is. Eerlijk zijn helpt. Dan kan jij je ook beter ontspannen en gaat het makkelijker (en pijnloos).
En lekker relaxt blijven....lekker iets gaan eten ...flesje wijn erbij ...komt alles goed
De meese mannen zijn net zo nerveus als jij dat bent. Ik weet van mijzelf dat ik de eerste paar keer ook bloednerveus was.

Maar bij de meeste begint het eerst met knufflen en voelen voordat er coitus plaats vind. In dit spel weet je al of je erg opgewonden gaat worden of niet. Geef dat eerlijk aan, zo van nu nog niet verder ik kan me niet geheel ontspannen. Dat kan wonderen doen voor de rest van je sexuele relatie. En vergeet niet als het goed is is hij verliefd op je en vind hij je fantastisch dus niet extra onzeker zijn. Succes en sterkte
Ik weet nog niet of hij verliefd is op me hoor.. We zitten nog in de date fase.. Maar het is allemaal weer even geleden, en moet echt weer ff denken van hoe moet het ook alweer haha! Lijkt me wel spannend als de vrouw de eerste stap neemt naar meer dan zoenen.. Maar hoe? Ook weer zoiets -_-
hey Freexx begi je altijd in de omgekeerde volgorde?

Het al over sex hebben als je eerst nog goed moet zoenen en je weet nog niet hoe dit aan te pakken. Eerst zoenen, dan wat wilder zoenen en je handen gaan gebruiken. Niet teveel nadenken, ontspannen en je gevoel laten spreken. Als hij iets niet fijn vind zegt hij het wel hoor!
Ik was ook zo onzeker voor mijn eerste date met mijn minnaar. Zo'n mooie man, wat ouder, ervaren....niet dat ik onervaren was maar ik heb wel weinig sexpartners gehad. Ik was ervan overtuigd dat hij op slanke strakke lijven viel. Heb hem tijdens het chatten eerlijk gezegd dat niet heel slank ben en niet bepaald een sixpack heb en dat ik daar onzeker over ben. Dat heeft echt geholpen! Hij verzekerde mij ervan dat hij dat geen enkel probleem vond en me hoe dan ook aantrekkelijk en spannend vond. Achteraf onzin dat ik me zo druk heb gemaakt. Dat ene rolletje hier of daar boeit me allang niet meer.....omdat het hem ook niet boeit.
Hahaha Pieter_D nee hoor dat toch niet! Maar denk er wel over na.. Ben over die dingen gewoon een onzekere tinus en aangezien het zo lang geleden is leer ik graag bij om weer up to date te zijn hihi ;)
Bijleren moet je in de praktijk doen. Samen met je eventuele partner. Samen op ontdekkingsreis gaan. Als je beiden er zo in gaat kan het alleen maar plezierig worden. Volgens mij is dit niet anders dan vroeger. Het enige wat je kunt doen is er voor jezelf goed uitzien en zorgen dat jej je comfortabel voelt in de kleding die je draagt. De rest is chemie tussen jou en hem.
Wanneer zie je hem weer?
Waarschijnlijk morgen :D!
freexx schreef op 02 juni 2012 @ 11:29:

Alleen bij mn vorige vriend deed het altijd heel erg pijn, alsof het niet 'paste'.. Dus ik ben best wel bang voor een eerste keer met een ander.. Zijn er meer vrouwen met dit probleem.
Als je nou moet bevallen van een kind dan zeg ik: ja, kan me voorstellen dat je bang bent dat het niet helemaal past. Maar hey, iets wat ervoor gemaakt is om er een heel kind doorheen te persen... nou ja, dat dus. ;-)
Heb je er ook last van als je jezelf met een dildo bevredigt?
Die zit niet in mijn assortiment ;) Moet me gewoon durven geven en zekerder van mezelf worden ben ik bang -_-
Je zou het altijd eens kunnen proberen....

Verder wat de rest ook al zegt, probeer je te ontspannen en wees er eerlijk over.

Heel veel plezier morgen!
Vaginisme?

http://www.seksuologie.nl/seksuologie/vaginisme.html
Hi TO, ik heb hetzelfde als jij. Ben wel eens bang voor sex vanwege pijn. Wat mij helpt is als de man het rustig aan doet. Mss ook beter om niet meteen over gaan tot de daad maar wat rustiger aanpakken. Helpt wel als je inderdaad even met je vriend over hebt zodat hij het ook weet. Verder als je het heel erg hebt dan is hier ook bekkenfysiotherapie voor. Mr ik heb hier geen ervaring mee.
Ik ben wel eens bij zo'n bekkentherapie geweest.. Krijg je meer van die dildo's van hard plastic mee in verschillende maten (helaas geen vibrerende functie ;)!) en daar moet je dan mee oefenen.. Tja wat zal ik er van zeggen, blijft toch vreemd als een andere vreemde vrouw zo'n ding bij je binnen probeert te werken, lag daar iig niet echt ontspannen.. Maar opzich, ben er niet dommer van geworden, ontspannen was van haar een wijze les..
Niet om wijs te doen hoor, maar ik heb bij mijn ex geleerd dat het een mind set is. Zij zette zichzelf psychologisch op slot omdat ze in andere situaties niet kreeg wat ze wilde. Een soort machtsspelletje, als ik niet krijg wat ik wil dan jij ook niet. Ik denk als je echt verliefd op elkaar bent en je kunt er vooraf goed over praten en het rustig opbouwt dat het dan geen probleem hoeft te zijn. Jij moet niet met hem gaan vrijen als je denkt dat het pijn gaat doen. Zet eventueel glijmiddel of een goede massageolie van pjur binnen handbereik. Heel veel plezier morgen en laat weten hoe het afloopt!
Hahah ik kan je vertellen, er gaat nog niet meteen gesexst worden hoor.. Hooguit hand en span diensten ;)! We zouden het rustig aan doen, dus dat dan ook (ghehe)..
Misschien stelt het je op je gemak als je dit verteld tegen hem. Zeg hem dat het vaak niet erg gemakkelijk ging en dat je dus wat tijd nodig hebt voordat de penetratie van start kan gaan!

ENN

gebruik glijmiddel, dat werkt bij mij in iedergeval..
Gewoon bepraten met je vriend dat je het eng vind. En als het een leuke vent is dan houd hij zeker rekening met je angstgevoelens. Misschien is het voor hem ook wel ongemakkelijk als hij dit van je weet?

Ik heb zelf iets vergelijkbaars meegemaakt met een ex vriendin. Zij had na een zwaar ongeval een verbrijzeld bekken opgelopen; toen ik haar ontmoette had ze na een jaar revalidatie geen seks meer gehad. We hebben er gewoon over gepraat en het zachtjes aan geprobeerd. Met succes gelukkig.

Voor haar (en mij) was het vooral belangrijk dat er goed en nog belangrijker ontspannen over is gepraat.
Ben niet meer geweest.. Mannen ellende, diep triest word ik ervan pffff -_-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven