iPhone mb's VS Samsung mb's
zaterdag 2 juni 2012 om 16:10
Kan iemand mij vertellen of een iPhone gemiddeld meer mb's gebruikt dan bvb een Samsung galaxy s2?
Ik weet dat een BB bijv. veel minder gebruikt dan een iPhone maar is dat met een Samsung ook zo?
(ben op telefoon jacht en overweeg de Samsung galaxy S3,maar ik heb geen internet thuis dus doe alles via m'n mobiel en wil weten of ik aan 1,5gb genoeg heb bij Tele2. Ik gebruik nu iets meer dan 1,5gb per maand, soms zo'n 2gb)
Maar als een samsung minder gebruikt kan ik evt ook wel met 1gb af, dat scheelt weer geld
Ik weet dat een BB bijv. veel minder gebruikt dan een iPhone maar is dat met een Samsung ook zo?
(ben op telefoon jacht en overweeg de Samsung galaxy S3,maar ik heb geen internet thuis dus doe alles via m'n mobiel en wil weten of ik aan 1,5gb genoeg heb bij Tele2. Ik gebruik nu iets meer dan 1,5gb per maand, soms zo'n 2gb)
Maar als een samsung minder gebruikt kan ik evt ook wel met 1gb af, dat scheelt weer geld
Internagelaktisch
zaterdag 2 juni 2012 om 16:24
zaterdag 2 juni 2012 om 16:33
Ik heb 't nooit gehoord. Maar me er ook nooit in verdiept eerlijk gezegd.
't Zou dan moeten komen door het besturingssysteem, dus iOS versus Android. Kan me haast niet voorstellen dat het door het merk telefoon komt....
Maar goed, ik heb mijn iPhone weggedaan en ben nu superblijk met mijn Samsung Galaxy S2!!