ongesteld?

02-06-2012 16:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze maand 2 x 3 dagen de pil vergeten, dus 2 keer meteen 3 pillen ingenomen. Sinds twee dagen slik ik weer normaal verder maar nu heb ik gisteren het bed gedeelt met iemand en er kwam heel veel bloed, echt heel veel. Nu weet ik niet waardoor? Ben ik ongesteld of is het gewoon te wild gegaan zeg maar? Want nu heb ik helemaal geen bloedverlies, het doet daar onder ook best pijn trouwens.
misschien best eens naar de dokter bellen, misschien was je baarmoederslijmvlies gewoon te dun doordat je je pil niet goed genomen hebt en is er daar door een doorbraak bloeding gekomen ?
Je was niet veilig, dat weet je? Ik hoop dat je een condoom gebruikt hebt..

Kan beide, aangezien je nogal hebt lopen kutten met de pil.
Waarom neem je in godsnaam 3 pillen tegelijk in??

Dat gaat het gat niet opvullen hoor, zinloos.
2 x 3 dagen vergeten... ok. Weet niet of bloedverlies door seks of menstruatie komt maar hoop dat jullie meer hebben gebruikt dan 'afgaan op het pilgebruik'.

Moet wel zeggen dat je constant nogal eh... 'bijzondere' topics opent.
En onveilig idd.
Waarom slik je in jezusnaam de pil als je niet mee kan omgaan? Laat er dan een spiraal inrammen ofzo... heb je er ook geen omkijken naar... Djiezzz :no:
Oooooooooohhhhhh, dit geloof je toch niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja Fame, dit is net als andere 'bijzondere' topics dom maar wel te geloven....
Het is en blijft een grote gok. Net een roulette spel.
En nu ben je zwanger! Of heb je n condoom gebruikt?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
En mensen blijven zich maar afvragen hoe het nou kan dat je "door de pil heen" zwanger kan worden.
Is TO in kwestie er ook zo één die niet meer terugkomt na de OP (gewoon even nieuwsgierig)..?
Soms.
OMG laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben laat ze een condoom gebruikt hebben
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 02-06-2012 17:26
Reden: met een N
% gewijzigd
Ik hoop inderdaad dat je wel een condoom hebt gebruikt, de manier waarop jij de pil gebruikt is namelijk echt niet veilig. Waar die bloeding vandaan komt dat kunnen wij hier niet zien, hooguit speculeren maar daar heb je niks aan.
Hopelijk onderweg naar het kruidvat voor de MAP, maar dat zal wel niet.
Sorry maar ik heb geen seks gehad hoor! Was alleen maar handwerk dus zwanger kan ik sowieso niet zijn :)
Na een aantal maanden Viva-forum zal ik nooit meer onbevangen een Kruidvat binnenstappen. Ik verdenk elke vrouw daar gekomen te zijn voor een MAP of zwangerschapstest.
itsssme schreef op 02 juni 2012 @ 17:08:

Sorry maar ik heb geen seks gehad hoor! Was alleen maar handwerk dus zwanger kan ik sowieso niet zijn :)

pffffffff

EDIT wacht ff, wat is er dan te wild gegaan?
Wat een arrogante vrouwen hier zeg, jesus
Scherpe nagel. Pfffff.

Eh, lees je gebruiksaanwijzing van de pil heel goed door, en laat inderdaad een spiraal plaatsen als je (nog) geen kinderwens hebt.
itsssme schreef op 02 juni 2012 @ 17:11:

Pardon? Jij klooit met je pil en vraagt je dan achteraf stomme dingen af? En wij zijn arrogant omdat????
itsssme schreef op 02 juni 2012 @ 17:11:

Ik kom vooral domme vrouwen tegen :-P
mosterd bij die pil van je? X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven