Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
quote:Misskatie schreef op 15 mei 2012 @ 23:29:

Ja, goede film he, Les Intouchables. Die acteurs , erg goed.

welke soundtrack bedoel je, het zijn toch allemaal bekende popsongs die je hoort.

Er is een officiële soundtrack uitgebracht met de muziek uit de film

http://www.bol.com/nl/p/intouchables/1000004011959494/
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
Nu: Milk met Sean Enn, schitterende film
quote:VotesforLeo schreef op 19 mei 2012 @ 00:07:

Nu: Milk met Sean Enn, schitterende filmInderdaad een prachtige film. Wat speelt Sean Penn goed zeg. En wat een kl*te einde, grrrr. Zo jammer toendertijd van de echte Harvey Milk.
Dark Shadows deed me heel erg denken aan Death becomes her vs the Adams family ... wel aardig voor een saaie zondagmiddag ...

Jackie inderdaad niet meer dan vermakelijk maar met een grappige twist aan het einde ...
Heb net The last exorcism gekeken. Brrr... Bizarre film. Veel schrikmomenten. Alleen het einde vond ik wat raar....
Ja, Intouchables, ik kan alleen maar weinig origineel bijvallen dat hij geweldig is. Als 'ie uit is wil ik 'm op dvd, ik had 'm gelijk weer kunnen kijken. Die donkere acteur heeft ook zo'n heerlijk expressief gezicht.

She's out of my league en What to expect when you're expecting. Allebei best leuke films, maar niet bijzonder verder.

De eerste viel me mee, ik had 'm nog inhoudslozer verwacht. Kwam door de lieve hoofdpersoon en zijn vriend, zo schattig. Ik heb in mijn eentje hardop zitten lachen toen de vriend het kruis van de hoofdrol ging scheren omdat 'm dat zelf niet erg lukte. Heel komische scène.

Bij de tweede vond ik die stiefmoeder grappig :D
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik heb gisteren Shame gekeken over een seksverslaafde man en daarnet We need to talk about Kevin. Die vond ik helemaal indrukwekkend. Ik vond Tilda Swinton geweldig alsl de moeder van een jongen die een slachting aanricht op school.
Dinsdagavond op rtl 8 White Oleander gezien.

Wat een verhaal zeg...mooie film, wil nu het boek lezen.
Thanks wandelaartje
Ik vond White Oleander juist vreselijk dramatisch

Zelf zag ik My week with Marilyn. Gave vormgeving/styling (50's immers), hoofdrolspeler is too cute maar oh my god wat heeft zij een irritante slome stem hier. Ik vond 'r onrealistisch en overdreven
Gisteren Prometheus gezien van Ridley Scott, volgens mij was het een prequel van Aliens. Ik vond het een saaie film, maar wel mooie plaatjes. Niet echt de moeite waard van het kaartje.
What to expect .... Ach ja ... geen verschrikking, maar ook niet hilarisch. Er zat overigens een clubje zwangere dames bij ons in de bios die van het begin tot het einde hebben zitten schateren ... Misschien toch iets met hormonen ;-)
Ouwe film al, maar ik zag vorige week Dear John. Mooie film met een waanzinnig lekkere hoofdrolspeler :-p
MIB III - hersenloos vermaak met leuke special effects. Vond het verder niet veel bijzonders, Will Smith vind ik altijd wel leuk hoor. Maar goed meer dan dit had ik er niet van verwacht dus prima op zich.

Prometheus - inderdaad een prequel van Alien. Ik vond het wel een aardige film als je van dit genre houdt- mooie special effects dat zeker.
Man on a ledge, vond hem wel vermakelijk.

Afgelopen werk Margin call, die vond ik saaier dan ik verwacht had.
Rent

Pfoe, die duurde lang. Altijd even wennen ook, musicals. Op zich was het merendeel van de liedjes best catchy, maar het verhaal was vrij slap. Apart ook dat de helft van de groep aids heeft.

Ik heb 'm afgekeken, maar meer voor de vorm dan omdat ik het zo'n leuke film vond
Les intouchables, en de film deed mij niets, 'k zat me eerder te ergeren aan het opgeklopte sentiment en het prototype die de donkere acteur neerzet.
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 02-06-2012 17:37
Reden: ligt echt aan de computer
% gewijzigd
gisteravond the lion king

Het blijf echt een prachtige film
intruders

en ik vond m wel oke, niet spectaculair, maar wel vermakelijk.
Prometeus :) ik ben gek van science fiction. Een goede film maar had m nog beter verwacht
Prometheus, hele aardige film met hier en daar zeer overtuigend acteerwerk, maar ik had stiekem gehoopt op een film die ik net zo verbluffend goed kon vinden als Alien en Aliens. En dat is het niet helaas. Desondanks hoop ik wel op een vervolg.

Daarvoor Men in Black III, erg vermakelijk, beter dan deel 2.

The Hunger Games: aardige film, mogelijk wordt ie leuker door de sequels, het voelt nu nog wat onaf.

The Avengers: open mond, direct nog een keer willen kijken rollercoaster ride, tis alweer even geleden dat ik een film zag die zo al mijn hoopvolle verwachtingen waar maakte.
Mother and child. Mooie film.
The Rebound.

Zo'n nixfilm. Net vermakelijk. Catherine Zeta-Jones is easy on the eye zoals altijd. Vond die kinderen wel irritant, en het einde nogal vreemd. Spoiler, selecteren om te lezen

Want waarom zou het, nu ze elkaar notabene ook nog eens toevállig tegenkomen wel ineens goede timing zijn? Als zij geen miskraam had gehad waren ze nog bij elkaar. Vond het zoiezo raar dat ze het ineens uitmaakte daarom. En nou heeft ie dan de wereld gezien, en is 'ie 30 met kind (dat leeftijdsverschil van 15 jaar staat nog steeds hoor) en dan zouden ze weer bij elkaar komen. Tja ik snap dat niet zo.
quote:jesper schreef op 01 juni 2012 @ 09:32:

Gisteren Prometheus gezien van Ridley Scott, volgens mij was het een prequel van Aliens. Ik vond het een saaie film, maar wel mooie plaatjes. Niet echt de moeite waard van het kaartje.Heel erg oneens. Ik vond het geweldig
Leap year, leuk Wel érg sprookjesachtig, vooral het einde, maar toch leuk. De setting en bijbehorend accent doet het 'm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven