Zijn vrouw weet het.
dinsdag 5 juni 2012 om 21:51
Ik heb iets met een getrouwde man, zijn vrouw is erachter gekomen. Nu doet hij opeens heel raar tegen me, hij belde me met haar erbij en zei het was voor seks je betekend niks voor me laat me met rust.
Hoe harteloos kan iemand zijn. Heb zin om alle mails door te sturen naar zijn vrouw. Hij noemde haar dik lelijk, passieloos, uiteindelijk als de kinderen de deur uit waren zouden we samenzijn. Nu voel ik me echt bedrogen. Ik wil zijn vrouw alles laten weten, ingewikkeld is dat ik haar ook ken, kwam bij hun over de vloer en was bevriend met zijn dochter, inmiddels niet meer.
Hoe harteloos kan iemand zijn. Heb zin om alle mails door te sturen naar zijn vrouw. Hij noemde haar dik lelijk, passieloos, uiteindelijk als de kinderen de deur uit waren zouden we samenzijn. Nu voel ik me echt bedrogen. Ik wil zijn vrouw alles laten weten, ingewikkeld is dat ik haar ook ken, kwam bij hun over de vloer en was bevriend met zijn dochter, inmiddels niet meer.
dinsdag 5 juni 2012 om 21:53
Moet ik alles aan zijn vrouw vertellen, hij doet alsof het niks is wat we hebben. Alsof het een paar weken lang seks was terwijl we jaren bezig zijn. Hoe hij over haar praat enzo en opeens ben ik er alleen voor de seks. Ik wil wraak en zijn vrouw heeft ook recht op de waarheid, hij verdiend het om alles kwijt te raken.
dinsdag 5 juni 2012 om 21:56
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 21:53:
Moet ik alles aan zijn vrouw vertellen, hij doet alsof het niks is wat we hebben. Alsof het een paar weken lang seks was terwijl we jaren bezig zijn. Hoe hij over haar praat enzo en opeens ben ik er alleen voor de seks. Ik wil wraak en zijn vrouw heeft ook recht op de waarheid, hij verdiend het om alles kwijt te raken.
Wraak?
Zijn vrouw heeft recht op de waarheid? Nu ineens wel??
Hij verdiend het? en wat verdien jij dan wel niet???? Hypocriet!
Ga je schamen!
Wraak?
Zijn vrouw heeft recht op de waarheid? Nu ineens wel??
Hij verdiend het? en wat verdien jij dan wel niet???? Hypocriet!
Ga je schamen!
dinsdag 5 juni 2012 om 21:56
dinsdag 5 juni 2012 om 21:57
quote:Mopsie41 schreef op 05 juni 2012 @ 21:56:
Je was ook alleen voor de seks.......Verbaast het je?
Nee hij houd van me dat weet ik zeker, hij staat nu onder druk. Maar er was liefde. We gingen winkelen, leuke dingen doen, lange gesprekken we hadden niet eens altijd seks.
Ik denk dat als zijn vrouw de waarheid weet ze niet bij hem blijft.
Je was ook alleen voor de seks.......Verbaast het je?
Nee hij houd van me dat weet ik zeker, hij staat nu onder druk. Maar er was liefde. We gingen winkelen, leuke dingen doen, lange gesprekken we hadden niet eens altijd seks.
Ik denk dat als zijn vrouw de waarheid weet ze niet bij hem blijft.
Hoe rot dit nu ook voor je is, ik denk dat je hier uiteindelijk heel blij mee zal zijn. Beter nu dan over drie jaar? Al zal dit nu niet zo voor je voelen. En blijf vooral kwaad, dat helpt om er voor nu mee om te gaan. Hij blinkt nou net echt in het respectvol zijn. Sterkte, want dat zul je ndig hebben. Jij bent nu de kwaaie pier.
Ps hoe is zijn vrouw er eigenlijk achter gekomen?
Ps hoe is zijn vrouw er eigenlijk achter gekomen?