Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
En Gutje ga jij met het goede nieuws komen?? Hopelijk ben je nog niet ongesteld geworden en misschien ben je wel stiekem zwanger !

Nou ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Het enige voordeel van het hele verhaal is dat ik tegenwoordig een vroege eisprong heb en daardoor ook een korte cyclus (25 dagen dit keer) en dat ik dus snel weer door kan voor de volgende ronde . Maandag dus naar de gynaecoloog om het verdere beleid te bespreken. Ik hoorde vandaag al van de assistente dat de IUI mogelijk deze maand niet door kan gaan omdat het dan net rond het paasweekend zou zijn en dan zijn ze dicht ! Tja op deze manier wordt het natuurlijk nooit wat !

Tot later!

Meiden weer even F5 voor de nieuwe tabel!
ff snel want ik ben ff erg verkouden en voel me beetje bleehhhhh hihihi.

maria zou weer wel k*t zijn zeg als het weer een keer niet door kan gaan. zit je weer een maand verder. en het is ook erg raar hoe het gaat he. balen joh.............

ik ben nog niet ongi. afgelopen zondag zou het precies 5 weken geleden zijn en dat was het max de afgelopen maanden. dus spannend!!! durf nog niet te testen weer. zo bang voor weer een teleurstelling.

voor mn gevoel heb ik elk jaar rond deze periode meer kans hahahahah. ik ben al 2 keer rond deze periode zwanger geworden lol. was 2 keer eind november uitgerekent.

dus we houden het nog ff spannend.
Gutje,wat spannend zeg!!!!!Ik hoop zo dat het raak is voor jullie!!Jullie zijn tesnlotte ook al een tijdje bezig al was het dan de afgelopen maanden wat minder.

Maria:Wel weer ontzettend balen voor jullie zeg!!! En wat zou het jammer zijn als je deze maand niet zou kunnen!!!

Het enige voordeel nu is dat je cyclus nu weer wat korter is en dat je er dan idd weer sneller voor kunt gaan!Misschien kun je aan de gynaecoloog vragen of je niet al met IVF kunt beginnen al moet je dat natuurlijk wel zelf ook willen.Ik flap dat er wel even zomaar uit maar daar moet je natuurlijk zelf ook aan toe zijn!!!!!

Purper:Met jou gaat het nu ook weer iets beter??????Je lijf geeft het zelf wel aan hoor wanneer je niet meer kunt en ik weet nu ook uit ervaring dat je daar maar beter naar kunt luisteren.Mooi dat het kamertje al opschiet.Spannend hè?

Ik ga volgende week beginnen met de kast en commode schoonmaken en dan kan mn pa de behangrand (van Winnie de poeh) erop plakken.Ik ga niet opnieuw behangen of nieuwe vloerbedekkking doen of iets dergelijks.Over een jaar of twee / 2,5 gaat er wel weer ander behang op en nieuwe vloerbedekking in.Dan gaan we er een peuterkamer van maken.Dat klinkt nog zo ver weg maar ik vind het kamertje voorlopig mooi zat.Er zitten muurstickers boven de commode van de leeuwekoning en ik heb aan de andere wand twee schilderijtjes van Winnie de poeh hanhgen en een winnie de poeh klok.Ook heb ik een clowntjeswandlamp en een nachtlampje van winnie de poeh.Kinderkamer genoeg dus.

Ook moet ik binnenkort achter de kaartjes aan.De voorkant hebben we al (eigenlijk twee, voor een jongen en voor een meisje) maar ik moet nog een blanco kaartje uitzoeken, een tekst bedenken, wie-gaan-we-sturen-lijst maken, kaartjes schrijven, postzegels plakken etc.

Gister ben ik bij de vk geweest en alles was prima.Bloeddruk 110/60 en een prachtig hartje.Het lag met het hoofd benden,rug rechts en voetjes links.Dat is wel de favo houding want ik voel heel vaak links van alles bewegen.

Ik moet 3 april en 17 april weer heen.

Ben trouwens nog maar 7,5 kilo aangekomen!!!Dat is 3 kilo minder als met dochterlief destijds.

Dochter doet het prima op school.Ze vind het erg leuk en gaat graag heen.Vanmiddag vroeg er zelfs al een meisje of dochter bij haar mocht komen spelen.Ik vind het geweldig dat het zo goed gaat met haar!!!Ze is ook helemaal blij als ze uit school komt.Ze maakt nu van alles voor pasen en zit vol met verhalen over allemaal kindjes uit de klas die ik natuurlijk nog niet allemaal ken.Ook heeft ze al een paar liedjes geleerd die ze bij voorkeur savonds als ze moet slapen in bed gaat zingen.Wij liggen dan ook vaak helemaal in een deuk bij de babyfoon want vaak klopt de helft niet.

Zo zong ze vanavond het versje "een ei is geen ei" maar dan met een zelfgemaakte versie.

Een juf is geen juf

twee juf is een halve juf

drie ei is een paasjuf!

Wij kwamen echt niet meer goed met zn tweeen.En straks heb ik er twee!!!!!!Dan heb ik dubbel plezier.Ook van onze toekomstige kleine ga ik zeker alles opschrijven.Dat gaat voor nog veel hilariteit zorgen later!!!!

Prettig weekend allemaal

Groetjes Moon (vandaag precies 29 weken)
dames ik ben weer ongi geworden......................
Hè bah,balen voor je!!!!!Je had nu echt wel hoop denk ik!! Sterkte ermee!!!
Hoi meiden,

Gutjes wat verschrikkelijk balen dat je ongi bent, ik was echt voor je aan het duimen dat het nu raak zou zijn...

Bij Maria ook al geen goed nieuws, meiden hou moed he!

Ik heb een nieuwe baan gevonden! Ik ga per 1 april bij het incassoburo (hoe toepasselijk) in mn woonplaats werken. Bij de buitenland afdeling. (bemiddelen tussen NL klanten en buitenlandse incassoburo's) Had nooit gedacht dat ik het zou worden want tijdens het gesprek bleek het om een fulltime functie te gaan. Maar ik werd 2 uur na het gesprek al gebeld dat ik het geworden was en mocht zelf mn dagen uitkiezen dat ik wil werken. Ideaal en Joost hoeft nu niet meer naar de verlengde opvang omdat ik nu tot 17:00 ga werken.

Inmiddels is mijn huidige werk niet failliet maar net op het nippertje overgenomen per 1 april door een grote keten. Ik ben alsnog blij dat ik weg ga want het kantoor waar ik zit zal gesloten worden en ik ben bang dat ik dan als opvulling ga dienen bij overige kantoren waar ze onderbezet zijn en ik wil niet meer voor een keten werken, te veel boekingsregels waardoor je niet alles meer uit de kast kan halen om iets voor elkaar te krijgen.

Al met al is het allemaal weer goed gekomen al waren de afgelopen weken echt verschrikkelijk. Iedereen loopt op zijn tenen en is gespannen, waardoor je dat (ik in iedergeval) ook thuis afreageer wat ook weer spanning geeft. Maar gelukkig alle begrip van mijn lieve hubby.

Nou meiden de volgende keer reageer ik uitgebreid en lees en duim wel mee hoor.

Groetjes en een fijn weekend
hoi ladies!!

als eerste gutje; meid dat is balen!!!! ik had goede hoop voor jullie... het zag er toch positief uit. weet verder niet veel te zeggen, dus ik geef je een .

maria: als je alleen twijfelt om je leeftijd; niet doen hoor! ik word deze maand ook 40, en ben dus van kleine meisje bevallen toen ik 39 was. merk echt geen verschil hoor. de nachten zijn toch wel zwaar, of je nu 25 of 38 bent. als je verder gezond bent, zou ik er helemaal voor gaan. misschien wat makkelijk gezegd, hopelijk snap je wat ik bedoel

moon; wat een heerlijke berichten. lekker he,om zo ontzettend te kunnen genieten van je kind? en dan inderdaad dat vooruitzicht dat er straks nog een dreumes bij komt. mijn zoon was (is) ook een echte kletskous, is zelfs bij praatjesmakers geweest (zal de link op onze group zetten), en ik heb zo'n idee dat ons kleine meisje er ook zo een wordt. af en toe zeg ik al dat ik ze over een tijdje samen ergens opsluit. kunnen ze elkaar gek praten.... kijken wie het het langste volhoudt...haha

swane; gefeliciteerd met je nieuwe baan! geeft vast een fijn gevoel dat je uiteindelijk niet hoeft af te wachten, maar zelf de touwtjes in handen hebt. toch? ben ook op zoek naar ander werk, heb echter helemaal geen idee wat ik wil en zou kunnen.

meiden, fijne zondag allemaal, ik ga ff genieten van de rust in huis

wil
Swane:Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!Wat zal jij opgelucht zijn zeg!En dat je al zo snel kan beginnen is helemaal super!Ik hoop dat het een leuke baan is want het is heel wat anders als wat je nu doet natuurlijk!En idd een erg toepasselijke baan hahaha.

Wil:Ik moest erg lachen om het stukje.Als je dochter ook zo wordt kun jij idd je lol wel op.Al zal het ook voor genoeg hilarische momenten zorgen.

Ik heb het al eens gezegd maar is een loopbaanconsulente niks voor jou of gaan ze dat nu op je werk al voor je doen?Die gaat dan uitzoeken waar je intresses liggen en wat je kwaliteiten en zwakke punten enz zijn.Aan de hand daarvan komen er dingen/beroepen uit waar je wel geschikt voor zou zijn.

Ik ga met mn dochter een spelletje op de pc doen.Had ik beloofd want over 45 min gaan we weer bij opa en oma (mijn ouders) kijken.

Groetjes en een fijne zondag verder!
FF uppen hoor!Wat is het hier rustig!!!!!
Wil, ik wil ff melden dat je me dag weer goed gemaakt hebt met dat leuke stukje van je zoon.

Groetjes !

(heb de griep en ben toch aan het werk omdat er anders niemand is...)
Meiden ik heb even een stukje op de group gezet.

Swane hartstikke goed zeg, zó snel al een andere baan!

Later reageer ik weer op iedereen! Gezellige paasdagen!
Meiden,

Ook een stuk van mij op de group. Graag een reactie/mening van julllie op mijn verhaal.

Ik zie het even niet meer zitten, heeft te maken met mijn werk.

Groetjes,

Purper
Zo,ik zal ons weer eens even in beeld zetten!

Moest echt ver zoeken!

Zou vandaag mn haar laten doen,ben ik helmaal naar de kapper gereden (mn oude werk,is 35 min rijden),is degene die altijd mn haar doet er niet!En dat terwijl ik gister speciaal heb gebeld om te vragen of zij er wel was vandaag.En ze zou er zijn!!! GGGRRRRRR!!!! Heb natuurlijk gewoon een leerling of stagaire aan de telefoon gehad die er niet aan heeft gedacht om het even aan de de desbetreffende persoon te vragen!!!!!

Nu ga ik dinsdag maar heen.

Heb wel bij de Prénatal mn blije doos opgehaald (en o o o wat was die doos blij hahaha Flauw!!!!!!!) en n mooie broek en leuk bloesje gekocht.Ik hoef dan wel nog maar maximaal 11 weken maar ik kan echt niet meteen na de bevalling mn gewone kleding weer aan.Dus het komt daarna ook nog van pas.

Purper:Hoe is het afgelopen met het gesprek???!!!

En nog even een vraagje:heb jij je kraampakket al gekregen van de zorgverzekering?

Ik namelijk nog niet en dacht toch wel dat je dat zo rond de 30 weken kreeg.

Prettig weekend allemaal!

Groetjes Moon (alweer 31 weken vandaag)
Moon: ik heb mijn pakket al 2 weken binnen. Ben bij VGZ. Ik ben weer aan het wachten op de doos van Prenatal.

Heb touwens vandaag ook nog 2 nieuwe broeken gekocht, pas niet meer alles. En ik denk dat ik ook nog wat shirtjes nodig heb, mijn buik puilt eruit.

Op de group staat het einde van mijn "werkverhaal", met gelukkig goede afloop!

Groetjes, Purper
Dan ga ik toch maar eens bellen met Avéro waar het blijft.Heb t tenslotte toch allemaal nodig!En ik heb daar het allerbeste (duurste) zorgpakket dus kan me niet voorstellen dat ik het niet zou krijgen.Ga wel meteen even een mailtje sturen want bellen ga ik geheid vergeten!

En ik ga zo ff op de group kijken om je verhaal te lezen.Mooi dat het een goede afloop heeft!
Wat een stilte hier!!!

Alles oké met iedereen???
Hallo allemaal! Inderdaad stil hier, ik geloof dat we meer op de group kletsen dan op het forum .

Lekker weekend gehad allemaal? Wat was de nacht kort he? Onze zoon was gewoon om 8.00 uur wakker (zomertijd), helaas niet pas om 9.00 uur.

Purper en Moon leuk te lezen over die blijde doos, de geboortekaartjes en de voornamen. Ik vond het destijds hartstikke leuk om daar mee bezig te zijn.

Deze week een beetje een dip gehad door de gebeurtenissen van vorig weekend. Ineens piekerde ik over van alles. Ben erg aan het twijfelen, wat doen we? Alles uit de kast of de natuur nog een kans geven en dan streep eronder. Ach, de tijd zal het leren. Had overigens best nog voor IUI kunnen gaan dinsdag, want heb m'n ei pas donderdag gehad !

Slaap lekker straks!
Idd Grrrrrrrrrrrr Maria!!!!Heb je even goed ge-GVD-d???Balen zeg!!!!!

Ik kan me voorstellen dat je een dip hebt gehad.Het is een moeilijke beslissing om te nemen maar t feit dat je t voor je uitschuift lijkt mij een teken dat je er nog niet klaar voor bent om er definitief allemaal maar mee te stoppen.Dus ga er lekker nog voor.Je bent tenslotte nog niet oud!

Ik had ook een ontzettende vroege zondag.Ik had beloofd om het haar van een meisje (= klant) te krullen en in te vlechten voor haar eerste heilige communie.Ze moest om 8.50 in de kerk zijn en mijn wekker stond om half 7 nieuwe tijd!Vroeg dus.Ik was ook helemaal bekaf savonds.

Zaterdag was ik al met een beker thee en twee paracetamolletjes naar bed gegaan omdat ik niet helemaal lekker was.Had gelukkig wel erg goed geslapen al was het kort.Ik heb kwart voor tien niet meer gezien zaterdagavond.

Purper: Heb vandaag toch maar even gebeld met Avéro en ik had me aan moeten melden voor een kraampakket.Wist ik veel.Dus goed dat ik toch nog even heb gebeld anders had ik waarschijnlijk geen kraampakket gehad!Dus thanx!!!Jij bent erover begonnen.T blije doos pakket was best leuk trouwens.Er zat een shirtje,rompertje,pak luiertjes,klein pakje babydoekjes en een fopspeenbakje in en verder wat kleine monstertjes en foldertjes.Je krijgt t tenslotte maar!

Vanmiddag een handkolf van Avent gekocht op marktplaats.Het is nog niet helemaal rond maar ik was wel de eerste dus nog even alles regelen en dan heb ik dat ding voor 20 euro inclusief 5 bewaarbakjes.Kost normaal toch 55 euro in de winkel.Ik heb wel een electrische kolf maar dat is een dubbele en die is niet voor onderweg te gebruiken.Dus ik wilde er graag een handkolf bij.

Nou,morgen weer naar zaandam om mn haar te laten doen dus als het goed is zie ik er na morgen weer iets beter uit!Ik zou eigenlijk ook nog best een keer langs de pedicure willen.Ik doe het nooit maar ik kan nu amper nog bij mn voeten komen.Ik krijg net aan mn sokken aan met die dikke buik.Toch maar eens het telefoonnummer aan mn moeder vragen,Ik ga haar gelijk ff bellen.

Spreek jullie snel weer!

Groetjes!!!
Wat zijn jullie allemaal stil zeg!Of het is allemaal tegelijk of je moet ons echt zoeken!!!

Vandaag bij de verloskundige geweest en alles is prima in orde!

Kleine ligt nog steeds mooi met het hoofd naar beneden en de bloeddruk was perfect!110/70.Alleen mn ijzer was n klein beetje laag (6,9) dus ik ga weer even een paar flessen zwarte bessensap helen.Dat werkt bij mij altijd super!

Ik moet 17 april weer heen.

Maria:hoe is het met jou?Gaat het allemaal een beetje?Voor jou is het zeker zo'n beetje volgende week weer zover of je ongi moet worden of niet?

Luna:hoe gaat het bij jullie in het gezin?Is er al wat gebeurt en zo ja,kun je al wat verandering merken?

Purper:Ben jij al een beetje bijgekomen van alles?Heeft het geen effect op de sfeer tussen jou en de directeur?

Het wordt trouwens weer tijd voor een nieuwe buikenfoto hoor!

Swane:Jij had toch een nieuwe baan?Ben je al begonnen?

Wil:Heb jij eigenlijk ook al wat besloten wat betreft je werk?Is het nog niet beter geworden?

Josephine:Alweer bijna de eerste verjaardag van je kleine knul.Wat gaat zo'n jaar toch hard hè?

Tijger:Leef jij eigenlijk ook nog?Hoe gaat het met jouw mannetje?

Nicky:Hoe is het met jou met je bekken nu?Gaat dat allemaal weer goed want je had er toen zoveel last van!

Gutje:Zijn jullie helemaal gesetteld nu?Alle beestjes ook mee?Hebben die er geen last van gehad,van de verhuizing?

Ik vind het trouwens helemaal niet leuk dat kim nooit meer iets van zich heeft laten horen!Als je geen zin meer hebt in een groepje is het wel zo netjes om dat even te melden!Beertjeboetje heeft toen nog wel verteld dat ze een zoontje heeft gekregen maar daarna hebben we ook nooit meer iets van haar gehoord!

Ik ben natuurlijk niet degene die er alleen over beslist maar zullen we ze uit de tabel halen?

Aanstaande zaterdag een bruiloft.Het is gelukkig wel allemaal zitten (in het begin) bij ons dus ik hoef niet te staan.Alleen zijn de stoelen daar zo hard en ben ik bang voor mn ruggetje.Een kussentje wil ik niet meenemen want ik ben bang dat dat op de grond valt of wegraakt ofzo.

Ach,als het niet meer gaat ga ik naar huis!We gaan toch met de auto heen!Das dan wel weer een voordeel aan zwanger zijn hahaha.

Ik ga een berg met strijkwerk wegwerken!

Groetjes Moon (morgen 32 weken)
hoi!

ik heb wat uitgebreider op ons forum geschreven, maar ben het wel met moon eens; die 2 dames mogen wat mij betreft ook uit de tabel hoor... staat toch een beetje raar, kim was in november al uitgeteld...

wil
van mij mogen ze ook weg hoor.

he maria, wat balen zeg. jee dan was je wel teleurgesteld zeker.............snap je twijfel ook wel.

moon, jee het gaat echt al opschieten. voor jezelf mss niet maar wij krijgen af en toe een datum he hahahh nu al 32 weken joh........

ja de dieren zijn hier allemaal. ze hebben op een paar na nu lekker een apparte kamer. geeft meer rust in de huiskamer. we zijn er wel een aantal verloren. stress doet nogal makkelijk zorgen voor wat problemen en als ze dan al wat zwakker zijn dan merk je dat dus snel. is wel jammer maar had het ook niet anders kunnen doen.

de katten vinden het heerlijk hier ook, de deuren zitten er nog neit in bij de kinderen. als het goed is komt mijn vader vandaag met de schaaf. er zat in de kamer ook geen duer in en we hebben de kamer opgedeeld dus een 2e gat gemaakt ook waardoor we dus nog een duer miste. die heb ik hier bij zo'n sloophandel kunnen halen. van die prachtige jaren 30 deuren met die vakken erin en van boven zo'n ruitje in 3en opgedeeld. past precies bij het huis.

maar ja nu liggen de katten dus de hele dag lekker op de bedden te slapen..... luilakken.... hahahha

verder heb ik eigenlijk weinig nieuws.

ja ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen dat het niet lukt. al bijna 2 jaar weer he. ik merk dat ik steeds jarloerser wordt op mensen als ik hoor of zie dat ze zwanger zijn om me heen. en al die lieve kleine babykopjes ook .pffffff dus ik begin het echt steeds moeilijker te vinden.

we hebben hier dus ook nog een heel klein kamertje "over" is wel heel klein maar voor de 1e jaartjes kan dat goed. maar ja, aan de ene kant zal dat de babykamer worden maar het kan dus voorlopig ook de computerkamer voor de kids worden. maar vind dat zo moelijk.....

ach lastig he gevoel........

zo een heel verhaal over mij, lekker ego zeg pffffff (sorry hoor)
Ja hoor, ik leef nog.

En ik lees ook nog steeds mee, al is het de laatste tijd heel vluchtig. Wij zitten momenteel namelijk in een verbouwing, al 5 weken, en mijn momenten achter de computer zijn schaars. Met Niels gaat het heel goed. Afgelopen dinsdag weer twee prikken gehad, niet zo leuk natuurlijk. Maar verder groeit hij goed. Het is een vrolijk mannetje hoor. En zijn eerste verjaardag komt eraan!

Is er eigenlijk al een datum geprikt? Ik zal dit weekend weer eens op de group kijken, ik ga nu mijn mandje in.

Gutje en Maria, elke keer hoop ik te lezen dat jullie zwanger zijn. En ik weet niet meer wie het zei, maar Maria, ik denk ook dat je er nog niet klaar voor bent om er definitief een streep onder te zetten. Heel begrijpelijk overigens.

Moon alweer 32 weken, dat gaat ook hard zeg!

Nu echt mijn mandje in...

Even een teken van mij! Duik zo m'n bed in want ik ben hartstikke moe. Het voelt weer enorm alsof ik vandaag of morgen ongesteld ga worden :(. Heb er weer goed de P in, hoewel het al bijna 2 jaar zo gaat en ik natuurlijk niet anders gewend ben (zucht), baal ik toch flink hoor. Het wordt behoorlijk slopend zo onderhand. Iedere keer weer die hoop en dan weer de eerste tekenen van een naderende menstruatie... En zo raar dat eigenlijk alles goed lijkt te zijn en ik tóch niet zwanger word. Wat lijkt het me heerlijk om weer aan de pil te zijn, precies weten wanneer je ongesteld wordt en niet meer al die klachtjes ;)!

Gutje ik snap goed hoe je je voelt. Oneerlijk is het he? Op zich heb ik niet zo'n moeite om zwangere vrouwen om me heen te zien. Wat ik wél moeilijk vind is als mensen een tweede of een derde krijgen en hun eerste is een stuk jonger dan onze zoon. Hoe staan jullie er op dit moment tegenover? Staat het nog steeds in een "pauzestand" of gaan jullie er toch weer voor?

Tijger succes met jullie verbouwing! Geeft altijd een hoop troep en onrust he? Moon fijn te lezen dat het goed met je gaat! Als de anderen het er ook mee eens zijn dan zal ik Kim en Beertjeboetje uit de tabel halen. Inderdaad al lang niks van hen gehoord, wel jammer!

Weer even F5 voor de nieuwe tabel! (Purper wanneer ga jij weer naar de verloskundige?)
GRRRRRRRRR ik kom ff klagen!

Mn wasmachine is ermee gestopt!!!Hij pompt het water niet meer weg!Net nu ik een hele berg heb liggen en het buiten heerlijk weer is!!!!

Had net alle dekentjes en lakentjes uitgezocht want die wilde ik vandaag gaan wassen.Had al steeds op knap weer met een beetje wind gewacht en nu het eindelijk zover is begeeft dat klere ding het.Heb meteen naar een monteur gebeld maar die was aan het werk (logisch natuurlijk).Ze hebben het opgeschreven en nu hoop ik dat hij me zo snel mogelijk terug belt.Mn moeder zei al,breng bij mij maar ik moet nu thuis blijven omdat ik dus een telefoontje van de monteur kan verwachten.

Nogmaals GRRRRRRRRRR!!!!!!!
Heb mn woede maar even nuttig gebruikt gister.Heb de hele schuur leeg gehaald en ben de vloer gaan schrobben.Daarna alles weer NETJES weg gezet.Het was me toch een bende.Als je wat wilde pakken moest je zowat klimmen.Ik kon het echt niet meer aanzien en het mooie weer was nou eens een uitgelezen kans om alles buiten te zetten.Ik was net kaar met de vloer schrobben toen het begon met regenen.Heb alle spullen er gelukkig weer droog in kunnen krijgen alleen de tuinset was nat maar dat is niet erg.Dat is toch maar kunststof.

En nu heb ik last van mn buik en rug.Gek hè :-)?!Vandaag maar heel erg rustig aan doen.Had ook al de diaree gisteravond.En ik was misselijk.

Het schoot meteen door mn hoofd:Oeps,als dit maar geen grote schoonmaak van mn lijf is omdat die kleine er misschien wel uit wil gaan komen.Dan zou mn man echt woest zijn!Die zou het meteen op het uitruimen van de schuur gooien.

Als het goed is komt zo de meneer van de wasmachine en kan ik hopelijk vanmiddag weer wat wasjes draaien.

Groetjes Moon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven