Bedankt, Floral Maar als ik een paar mooie muffins koop en er zelf frosting opsmeer, dan kan ik dus zeggen dat ik cupcakes heb gebakken? :-)Tss Lizzl, dan heb je cupcakes gemáákt, niet gebakken
Scriptie schrijven en sporten, en zaterdag naar de melkweg
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Anoniem_65740
vrijdag 8 juni 2012 om 09:29
Afgelopen dinsdag
Ben jij productiever als jij een dag op kantoor of een dag thuis werkt?
Anoniem_151650
vrijdag 8 juni 2012 om 10:56
Kantoor. Ik werk vandaag thuis en er gebeurt geen reet (ook niet druk vandaag qua werk). Nu heb ik gelukkig afgelopen week overgewerkt ter compensatie, maar toch. Heb thuis ook niet echt een kantoor, als de setting anders was dan zou ik ook thuis productiever kunnen zijn
Hoeveel uren zou jij het liefst werken in de week (en werk je dat ook?)
Anoniem_65740
vrijdag 8 juni 2012 om 11:47
32uur maar ik werk 40uur. Het lijkt me wel heerlijk om een dag langer weekend te hebben maar ik ben niet bereid mijn salaris daarvoor in te leveren.
Ik ben niet zo materialistisch, maar kan me storen aan de sociale druk bij bijv. feestjes etc. om te betalen. Ik bedoel; vanavond bijv. heeft m'n kind een feestje bij een klasgenootje. Leuk, maar nu blijkt dat het een 'gezamelijk-feestje' is van dat klasgenootje (die nodigt mensen uit) en haar zusje (die nodigt mensen uit háár klas uit.) Nu is het de bedoeling dat er 2 kadootjes gekocht wordt. Ook één voor de zus die ze niet kent. Lijkt mij dan logisch dat je alleen voor de klasgenoot iets koopt.
Dat vind ik dan wel een beetje een 'principekwestie' ; nu geeft ik m'n kind het geld dat ik normaliter aan 1 kado zou besteden, en laat ik er maar 2 kadootjes van kopen. Weiger dan om dubbel zoveel uit te geven. Dan ben ik maar een krent.
Hoe zou jij bovenstaande situatie oplossen en waarom?
Ik zou het normale bedrag besteden aan het echte vriendje en een kleinigheidje kopen voor de 'vreemde'. Waarom? Geen idee, ik ben daar niet zo moeilijk in waarschijnlijk.
Ben jij principieel?
I am surrounded by morons
Anoniem_65740
vrijdag 8 juni 2012 om 13:56
Meestal niet, kan nu ook geen voorbeeld verzinnen waarover ik wel heel principieel ben...
Heb jij morgen een minder leuke avond als NL verliest?